ξεκιναω σιγα σιγα τη βελτιωση αλλα και παλι θα χρειαστω την πολυτιμη βοηθεια σας.ειπα να παραγγειλω το εξης φιλτρο πειτε μου και εσεις τη γνωμη σαςhttps://streetandcircuit.gr/bmw-3ser...3391_3416_4271 στη συνεχεια προγραμμα και εξατμιση
ξεκιναω σιγα σιγα τη βελτιωση αλλα και παλι θα χρειαστω την πολυτιμη βοηθεια σας.ειπα να παραγγειλω το εξης φιλτρο πειτε μου και εσεις τη γνωμη σαςhttps://streetandcircuit.gr/bmw-3ser...3391_3416_4271 στη συνεχεια προγραμμα και εξατμιση
Οχι. Βαλε ενα K&N μεσα στο μαμα φιλτροκουτι, την ιδια αποδοση θα εχει και θα γλυτωσεις 215¤.
Dimzan (12-04-13), Gregor_Marga (10-04-13)
Μην πετας τα λεφτα σου σε φιλτροχοανες και αλλα τετοια αχρηστα...
Κανε οτι σου ειπε ο Φανης και εισαι οκ!
Bazil Van Sinner (10-04-13), DENNIS E46 CABRIO (10-04-13), fanisk (10-04-13), Vassilis ///M (10-04-13)
Τα CAI κανουν δουλεια σε αλλα αμαξια, στα BMW ειναι μια χαρα το φιλτροκουτι. Πολλα τα λεφτα για να παρεις μονο ηχο-ρουφηγμα. Απο αποδοση ειναι το ιδιο με το φιλτρο-πανελ. Καποια στιγμη θα βαλω το CAI της aFe, μονο για το ρουφηγμα ομως..
Το λινκ της streetandcircuit λεει στη φωτο 20,34hp σε Chevrolet 2500HD. (6000cc με σχετικα φιμωμενη εισαγωγη.. και κλανια να ριξεις θα παρει αλογα).
bill_m3 (10-04-13), STREETRACING (10-04-13)
οκ θα ξηγηθω ετσι για αρχη.μια ανασα θα την παρει πιστευω.τωρα για εξατμιση εχω εναν αξατμισα τελειο στη δουλεια του αλλα υστερει στο tuning.οτι του δωσεις μα οτι,το φτιαχνει.τι προτεινεις να φτιαξω λοιπον ρε φανη?
Εξατμιση μπορεις να βαλεις supersprint αν εχεις λεφτα (1200¤ χταποδια, 1500¤ καταλυτες,, 300¤ μεσαιος σωληνας, 900¤ τελικο) ή να φτιαξεις χειροποιητη σε καποιον που εχεις ακουσει οτι κανει καλη δουλεια. Καταλυτες HJS ιδανικα αλλιως Magnaflow. Η supersprint ειναι η ιδανικη λυση αλλα πανακριβη. Με την εξατμιση θα χασεις μερικα κιλα κυριως απο το βαρυ μαμα τελικο, και δεν θα ειναι πνιγμενο (βλ. προκαταλυτες, καταλυτες).
trifonas (10-04-13)