Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 49

Θέμα: LA FERRARI......

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    03-06-12
    Περιοχή
    ΑΙΓΑΛΕΩ
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    459
    Thanked
    478
    Rides
    1

    Exclamation LA FERRARI......

    Επιτέλους το μυστήριο σχετικά με τη διάδοχο της Enzo έλαβε τέλος! H Ferrari παρουσίασε επίσημα στη Γενεύη τη… LaFerrari όπως τελικά είναι το επίσημο όνομα του supercar που ως πρωτότυπο «βαφτιζόταν» τους προηγούμενους μήνες F70 ή F150.


    Πρόκειται για το ταχύτερο τέκνο του Μαρανέλο για… δρόμο κι όχι πίστα, με 963 PS να προέρχονται από τις συνδυασμένες προσπάθειες του V12 κινητήρα χωρητικότητας 6.3 λίτρων και δύο ηλεκτρικών μοτέρ που εξελίχθηκαν σε συνεργασία με τη Magneti Marelli (800 και 163 αντίστοιχα) με τη ροπή να φτάνει στα 91.8 kgm! Είναι λοιπόν και η πρώτη υβριδική Ferrari, χάρη στο δανειζόμενο τεχνολογία από τη Formula 1 σύστημα HY-KERS. Βέβαια από την… πίστα προέρχονται κι άλλες λύσεις, όπως τα ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία που ακριβώς όπως το DRS στη Formula 1, χαρίζουν ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα όταν αυτή απαιτείται.

    Η ισχύς περνά στους τροχούς μέσω DCT κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων ενώ η λίστα των ηλεκτρονικών βοηθημάτων είναι μακροσκελής και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: ενεργό διαφορετικό τρίτης γενιάς (E-Diff 3), ESC, σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενης πρόσφυσης κ.α.Το κέντρο βάρους έχει χαμηλώσει κατά 35mm ενώ για το σασί της έχουν χρησιμοποιηθεί τέσσερις διαφορετικοί τύποι ανρακονημάτων! Η ισχυρότερη Ferrari παραγωγής χρειάζεται λιγότερο από 3 sec για να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h, λιγότερα από επτά για τα 200 km/h και 15.5 για τα 300 km/h! Σε ότι αφορά στη τελική ταχύτητα, ξεπερνά τα 350 km/h. Στη πίστα του Φιοράνο καλύπτει το γύρο σε λιγότερα από 80 δευτερόλεπτα, επίδοση που είναι κατά 5 δευτερόλεπτα βελτιωμένη σε σχέση με την Enzo, της οποίας ουσιαστικά η LaFerrari αποτελεί διάδοχο.

    Οι Ιταλοί ανακοινώνουν εκπομπές ρύπων στα επίπεδα των 330 g/km, κάτι βέβαια που από ελάχιστα έως καθόλου θα απασχολήσει τους πάμπλουτους κατόχους της που δεν θα είναι πολλοί αφού το μήκους 4702mm, πλάτους 1992mm, ύψους 1116mm και μεταξονίου 2650mm εκρηκτικό δημιούργημα του Μαρανέλο, θα κατασκευαστεί μόνο σε 499 κομμάτια (αν και ήδη έχει δεχθεί 700 αιτήματα για προπαραγγελία)!

    Τα φρένα έχουν τη σφραγίδα της Brembo, με δαγκάνες χαμηλού βάρους και κεραμικούς-ανθρακονημάτινους δίσκους ενώ έχουν άμεση συνεργασία με το υβριδικό σύστημα. Σε ότι αφορά στα τέσσερα μαύρα σημεία επαφής με το δρόμο, χρησιμοποιούνται Pirelli P-Zero 265/30 R 19 εμπρός και 345/30 R 20 πίσω.

    Όσο για το όνομα που επέλεξε η ιταλική εταιρία, μπορεί να είναι πρωτότυπο αλλά δεν έχει τύχει καλής υποδοχής από τους εκπροσώπους του Τύπου.

    «Επιλέξαμε αυτό το όνομα γιατί αποτελεί τον καλύτερο τρόπο έκφρασης αυτού που διακρίνει την εταιρία μας – της αναζήτησης της τελειότητας. Σε ότι αφορά στη τεχνολογική καινοτομία, τις επιδόσεις, το εντυπωσιακό στιλ και φυσικά την οδηγική απόλαυση», δήλωσε σχετικά ο πρόεδρος της Ferrari, Λούκα Ντι Μοντετσέμολο.

    Όλα αυτά, την ώρα που κάτω από την ίδια στέγη, η Lamborghini παρουσίαζε επίσημα τη επετειακή Veneno και η McLaren την κατά 140 κιλά βαρύτερη P1, σε μία πραγματική τιτανομαχία επιδόσεων. Άραγε… εσείς ποιο εκ των τριών υπέρ-αυτοκινήτων θα διαλέγατε;


    απολαυστε το συντομο αλλα τζαματο βιντεακι.ειναι οπλο οχι αστεια κ απο αλλη διασταση!!!!![url]https://www.youtube.com/watch?v=iRsV6YpLsKA&feature=player_embedded[/url]
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GIANNHS M : 07-03-13 στις 00:02

  2. The Following 17 Users Say Thank You to GIANNHS M For This Useful Post:

    (B)e(M)y(W)ings (02-09-13), aristent (07-03-13), bill_m3 (07-03-13), Captain (07-03-13), DaywalkeR (07-03-13), EVERGET (07-03-13), ghost-rider (07-03-13), giannis_compact (07-03-13), GM6 (02-09-13), jimdros (07-03-13), nik200 (07-03-13), Panos 316T (07-03-13), steliose36 (07-03-13), VanVIC (02-09-13), Vassilis ///M (08-03-13), Ε91 (07-03-13), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ (07-03-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7376
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    πω πω πω......

    1) εμφανισιακα 458 on steroids....και απλα πανεμορφη....

    2) ενεργα flaps αλλα hyara....!!!

    3) kers...και 963ps και 91.8kg/m...αντε γεια...

    τι να πω????δεν μενουν λογια...γιαυτο το δημιουργημα....αλλου...δεν υπαρχει..

    υγ....α ρε παλιοιταλιανοι..οταν βαλετε το μυαλο σας σε κατι (μονο τοτε ομως!!!!)..θαυματα κανετε....respect

  4. The Following 2 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (07-03-13), EVERGET (07-03-13)

  5. #3
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Είναι η πρώτη φορά που με εντυπωσιάζει ένα supercar σε παρόμοιο βαθμό με τη McLaren F1...

    Είναι και V12 ατμόσφαιρα όπως πρέπει να είναι ένα supercar....και ας τη Mclaren να παρουσιάζει την P1 με οχτακυλινδράκι τούρμπο....τούρμπο σε supercar είναι συμβιβασμός....
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  6. The Following 2 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (07-03-13), nik200 (07-03-13)

  7. #4
    Εγγραφή
    24-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    2.454
    Thanked
    1890
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    απιστευτο.
    πανεμορφο.
    ονειρο.

  8. #5
    Εγγραφή
    17-01-10
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    1.024
    Thanked
    2300
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ferrari τι να λέμε τωρα...
    318 I (Άει) S (Σιχτίρ)

    Κάποτε αδιαφορούσα, τώρα απλά δεν με νοιάζει...
    Μου το 'χα πει!!!

  9. #6
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ .
    Κριμα που τα μισα θα καταληξουν στους καφετιους βεδουινους με τη μηδενικη αυτοκινητιστικη κουλτουρα και τις δερματινες παντοφλες που αν δεν ειχαν πετρελαιο θα ετρωγαν σκ@τ@ απο καμηλες και θα εκαναν μπανιο μια φορα το χρονο.
    Θα τις καταστρεψουν, θα τις παρατησουν στην ερημο και μετα παμε για το νεο μοντελο.
    Αυτο ειναι κοσμημα δεν ειναι αυτοκινητο .

  10. The Following 10 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    5555 (11-09-13), aristent (07-03-13), Bazil Van Sinner (07-03-13), hades7 (08-03-13), KalpasM3 (02-09-13), Leonidas_E39 (07-03-13), saulm3 (07-03-13), Thomelef (02-09-13), Vassilis ///M (08-03-13), z3 2.2 (01-09-13)

  11. #7
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εκπληκτικό σίγουρα, μονοθέσιο δρόμου σίγουρα, αλλά το όνομα μεγάλο FAIL...
    θα τρίζουν τα κόκαλα του enzo.

    Το έχω πει...από τότε που άρχισαν να κυκλοφορούν τα ημιαυτόματα κιβώτια, οι φλώροι χωρίς κουλτούρα και ικανότητα κυκλοφορούν τα πιο ικανά αυτοκίνητα του κόσμου.

    Γιατί πριν δεν είχαν τα @@ρια να συμπλεκτάρουν τα χτένια των Ferrari χωρίς να τους σβήσουν 5 φορές και να ξεφτιλιστούν στις εισόδους των ματαιόδοξων ξενοδοχείων-club που κυκλοφορούν...

  12. The Following 3 Users Say Thank You to Harisp For This Useful Post:

    aristent (07-03-13), Bazil Van Sinner (07-03-13), Vassilis ///M (08-03-13)

  13. #8
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ονομα δεν βρηκαν, ας βαζανε τη συνεχεια της F50!!!
    F 60...ακου "La Ferrari"......λα πιατσα ντε παστα!!!!


    ΥΣ....θα χυθει πολυ μελανι για ΤΟ εργαλειο!!!....και εννοητε πολυ φωτο,βιντεο,θρεντ κλπ. ιντερνετικα και μη!!!

  14. The Following 2 Users Say Thank You to aristent For This Useful Post:

    BILL007 (07-03-13), tokiko (02-09-13)

  15. #9
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Harisp Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εκπληκτικό σίγουρα, μονοθέσιο δρόμου σίγουρα, αλλά το όνομα μεγάλο FAIL...
    θα τρίζουν τα κόκαλα του enzo.

    Το έχω πει...από τότε που άρχισαν να κυκλοφορούν τα ημιαυτόματα κιβώτια, οι φλώροι χωρίς κουλτούρα και ικανότητα κυκλοφορούν τα πιο ικανά αυτοκίνητα του κόσμου.

    Γιατί πριν δεν είχαν τα @@ρια να συμπλεκτάρουν τα χτένια των Ferrari χωρίς να τους σβήσουν 5 φορές και να ξεφτιλιστούν στις εισόδους των ματαιόδοξων ξενοδοχείων-club που κυκλοφορούν...
    Δηλαδή το μάνιουαλ κιβώτιο είναι που κάνει ένα αμάξι δύσκολο??? Aυτό είναι το κριτήριο?

    Δε νομίζω...αλλού είναι ο τρόμος που μπορούν να προκαλέσουν αυτά τα οχήματα...θέλουν σεβασμό και γνώση για να κινηθούν πραγματικά γρήγορα...

    Έτσι και αλλιώς τα flappy κιβώτια είναι το παρόν και το μέλλον...αυτό δεν κάνει τον οδηγό που επιλέγει ένα τέτοιο κιβώτιο πιο ανίκανο...
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  16. #10
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δηλαδή το μάνιουαλ κιβώτιο είναι που κάνει ένα αμάξι δύσκολο??? Aυτό είναι το κριτήριο?

    Δε νομίζω...αλλού είναι ο τρόμος που μπορούν να προκαλέσουν αυτά τα οχήματα...θέλουν σεβασμό και γνώση για να κινηθούν πραγματικά γρήγορα...

    Έτσι και αλλιώς τα flappy κιβώτια είναι το παρόν και το μέλλον...αυτό δεν κάνει τον οδηγό που επιλέγει ένα τέτοιο κιβώτιο πιο ανίκανο...
    Δεν κατάλαβες...δεν μιλώ για ικανότητες ή όχι.
    Μιλάω για αυτά που βλέπουμε στο Μονακό, στις Κάννες, στο Μιάμι κτλπ όπου ο κάθε κακομοίρης ή η κάθε κυράτσα οδηγάει με τα τακούνια τα supercars με άνεση και στυλ.

    Θυμάσαι καμοιά σταρλετίτσα να οδηγάει τέτοια αμάξια τις παλιές εποχές πριν τα ημιαυτόματα κιβώτια;
    Θυμάσαι κανέναν κακομοίρη άσχετο από το τι σημαίνει και τι είναι το supercar που οδηγάει, να οδηγάει τέτοια αμάξια; ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ...
    Τώρα όλοι τα κυκλοφορούν γιατί έχει ο γείτονάς τους και για το lifestyle.
    Και φυσικά η τεχνολογία κιβώτια, ηλεκτρονικά κτλπ τους κάνει τη ζωή πανεύκολη.

    Αν τα πράγματα είχανε μείνει πιο παραδοσιακά, τότε δεν θα βλέπαμε αυτή την κατάντια.

    Μιλάω γενικά για τη συγκεκριμένη κατηγορία ανθρώπων και όχι για όλους όσους οδηγούνε ημιαυτόματα.
    Προφανώς και τα κιβώτια αυτά σου επιτρέπουν να κινηθείς πιο γρήγορα και είναι πιο ικανά από τα παραδοσιακά. Δεν τίθεται τέτοιο ζήτημα...

Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP