Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 14

Θέμα: Ε46 σβήσιμο πόρτας-φτερού

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Thumbs down Ε46 σβήσιμο πόρτας-φτερού

    Πριν κάποιους μήνες πήγα σε ένα φανοποιίο να κάνω ένα σβήσιμο στην πόρτα του οδηγού και στο μπροστά δεξί φτερό. Είχα πάει και το παλιό μας Μάζντα εκεί για βάπσιμο φτερό-προφυλακτήρα και παρότι ήταν 20 χρονών αυτοκίνητο δεν είχε καμία διαφορά στην απόχρωση. Τί τό'θελα;
    Ενώ με το φτερό δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά στην απόχρωση ΠΟΥΘΕΝΑ, η πόρτα έχει τόση σχέση με το εργοστασιακό χρώμα όση έχουν οι Savage Garden με την κηπουρική. Ειδικότερα, κάνει έντονη αντίθεση στο νυχτερινό φωτισμό και υπό ορισμένες γωνίες. Aυτό που μου κίνησε το ενδιαφέρον είναι ότι στην πόρτα το χρώμα είναι τελείως ''σαγρέ'', σαν φλούδα απο πορτοκάλι. Τί μπορεί να πήγε στραβά; Μ'αρέσει που πήρε και το καπάκι από την τάπα της βενζίνης όταν πήγε να πάρει το χρώμα. Μήπως άν έφευγε αυτό το ''σαγρέ'' στρώμα θα έστρωνε και η απόχρωση; Έχω δει αυτοκίνητο που μόλις βγει από το φούρνο τρίβουν τη φρεσκοβαμμένη επιφάνεια με γυαλόχαρτο νερού και έπειτα το κάνουν με τον αλοιφαδόρο. Μήπως ξέχασε να το κάνει αυτό στην πόρτα μου και έκανε μόνο το φτερό;
    Άν γνωρίζει κάποιος κάτι ας βοηθήσει πριν κάνω οτιδήποτε.

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τωρα στο παρουσιασε? Μηπως να ξαναπηγαινες να του το εδειχνες?

  3. #3
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Όχι, από την αρχή. Του το έδειξα και μου είπε πως έτσι φαίνεται και είναι ιδέα μου και με πίεση το παραδέχτηκε και είπε να το ξανακάνει. Αλλά, φοβάμαι για το τελικό το αποτέλεσμα και ακόμα δεν το πήγα.

  4. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εγω θα ξαναπηγαινα παντως και θα επεμενα να το πετυχει,

    αφου μαλιστα το παραδεχτηκε κιολας...

  5. The Following 2 Users Say Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    Eleni (29-11-12), giannis_compact (29-11-12)

  6. #5
    Εγγραφή
    30-01-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    251
    Thanked
    427
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αυτός είναι βαφέας "Mentalist". Πρώτα κάνει τη σκατιά και μετά χρησιμοποιεί τεχνικές υπνωτισμού για να σε πείσει οτι όλα είναι μέσα στο μυαλό σου.
    Πέρα από την πλάκα, Γιάννη, συμφωνώ κι εγώ με τους δισταγμούς σου. Δεν θα το ξαναπήγαινα στον ίδιο.

  7. The Following 4 Users Say Thank You to viper For This Useful Post:

    aristent (29-11-12), BILL007 (30-11-12), giannis_compact (29-11-12), S8N (29-11-12)

  8. #6
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οταν χανεις την εμπιστοσυνη σε εναν μαστορα,ειναι σχεδον βεβαιο οτι δεν θα την αποκτησεις ξανα.....

    ....ειχα παει να μου βαψουν τοπικα τον πισω προφυλακτηρα σε ενα φανοποιο που μου συστησε ο ασφαλιστης μου,επειδη ειχε δει δουλειες του και ειναι "πρωτος",ειναι "κορυφη" κλπ......οταν πηγα και ειδα το "μαγαζι" καταλαβα οτι δεν...(ο Πανος Στροφ ξερει ποιο ειναι το μαγαζι).....αλλα λεω μπας και κανω λαθος....τελικα μου τον "εβαψε" και υπεγραψα να πληρωθει απο την ασφαλιστικη του υπαιτιου που ειχε πεσει πισω μου.....


    αποτελεσμα???...οταν μου το παρεδωσε, ειπε και ο ιδιος οτι δεν ειναι ευχαριστημενος απο το αποτελεσμα,αλλα επειδη δεν ηθελα να αφησω κι αλλο καιρο εκει μεσα το οχημα μου, του λεω φερε να υπογραψω και στο ξαναφερνω.....ομως μετα το σκεφτηκα καπως καλυτερα και πληρωσα καποιον αλλο που εκανε μονο τοπικες επισκευες και μου το εκανε,οχι πολυ τελεια και αυτος αλλα σιγουρα αρκετα καλυτερα.

    Απο την αρχη επρεπε να το παω στον φανοποιο κ.Μαλλιδη(επισημο συνεργατη τοτε της BMW) που μου εχει βαψει παλαιοτερα τα //Μ5 εξαρτηματα,δηλ. φτερα/προφυλακτηρες/καθρεπτες/πισω καλυμα πορτμπαγκαζ και εχει κανει ΑΨΟΓΗ δουλεια.

  9. The Following 2 Users Say Thank You to aristent For This Useful Post:

    Eleni (29-11-12), giannis_compact (29-11-12)

  10. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο giannis_compact Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πριν κάποιους μήνες πήγα σε ένα φανοποιίο να κάνω ένα σβήσιμο στην πόρτα του οδηγού και στο μπροστά δεξί φτερό. Είχα πάει και το παλιό μας Μάζντα εκεί για βάπσιμο φτερό-προφυλακτήρα και παρότι ήταν 20 χρονών αυτοκίνητο δεν είχε καμία διαφορά στην απόχρωση. Τί τό'θελα;
    Ενώ με το φτερό δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά στην απόχρωση ΠΟΥΘΕΝΑ, η πόρτα έχει τόση σχέση με το εργοστασιακό χρώμα όση έχουν οι Savage Garden με την κηπουρική. Ειδικότερα, κάνει έντονη αντίθεση στο νυχτερινό φωτισμό και υπό ορισμένες γωνίες. Aυτό που μου κίνησε το ενδιαφέρον είναι ότι στην πόρτα το χρώμα είναι τελείως ''σαγρέ'', σαν φλούδα απο πορτοκάλι. Τί μπορεί να πήγε στραβά; Μ'αρέσει που πήρε και το καπάκι από την τάπα της βενζίνης όταν πήγε να πάρει το χρώμα. Μήπως άν έφευγε αυτό το ''σαγρέ'' στρώμα θα έστρωνε και η απόχρωση; Έχω δει αυτοκίνητο που μόλις βγει από το φούρνο τρίβουν τη φρεσκοβαμμένη επιφάνεια με γυαλόχαρτο νερού και έπειτα το κάνουν με τον αλοιφαδόρο. Μήπως ξέχασε να το κάνει αυτό στην πόρτα μου και έκανε μόνο το φτερό;
    Άν γνωρίζει κάποιος κάτι ας βοηθήσει πριν κάνω οτιδήποτε.
    To "σαγρέ" που λες είναι το λεγόμενο orange peel (φλοιός πορτοκαλιού) και προκαλείται αν έχει πέσει πολύ βερνίκι πάνω απ'το χρώμα, με αποτέλεσμα να θολώνει οπτικά και να μην κάνει έντονες αντανακλάσεις όταν πέσει φως πάνω του.
    Γενικά, οπτικά δεν είναι κι ό,τι καλύτερο.

    Μπορείς με wet sanding και καλό γυάλισμα μετά να περιορίσεις κατα πολύ το φαινόμενο αυτό, αφαιρώντας το περιττό βερνίκι.
    Αλλά θέλει δουλειά από καλό μάστορα για να πετύχει καθώς από μόνος σου θα κάνεις σχεδόν σίγουρα ζημιά (δεν είναι απλό).
    Οπότε, ή ζητάς απ'τον ίδιο να στο κάνει, ή πας σε κάποιον detailer (που είναι πιο εξειδικευμένος για κάτι τέτοιο και προσεχει πιο πολύ την λεπτομέρεια) και το λογαριασμό τον δίνεις στο μάστορα που δεν σου'κανε καλή δουλειά.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  11. The Following 5 Users Say Thank You to Driver M For This Useful Post:

    BILL007 (30-11-12), giannis_compact (29-11-12), Kostas_1 (29-11-12), Ptboul (30-11-12), S8N (29-11-12)

  12. #8
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    To "σαγρέ" που λες είναι το λεγόμενο orange peel (φλοιός πορτοκαλιού) και προκαλείται αν έχει πέσει πολύ βερνίκι πάνω απ'το χρώμα, με αποτέλεσμα να θολώνει οπτικά και να μην κάνει έντονες αντανακλάσεις όταν πέσει φως πάνω του.
    Γενικά, οπτικά δεν είναι κι ό,τι καλύτερο.

    Μπορείς με wet sanding και καλό γυάλισμα μετά να περιορίσεις κατα πολύ το φαινόμενο αυτό, αφαιρώντας το περιττό βερνίκι.
    Αλλά θέλει δουλειά από καλό μάστορα για να πετύχει καθώς από μόνος σου θα κάνεις σχεδόν σίγουρα ζημιά (δεν είναι απλό).
    Οπότε, ή ζητάς απ'τον ίδιο να στο κάνει, ή πας σε κάποιον detailer (που είναι πιο εξειδικευμένος για κάτι τέτοιο και προσεχει πιο πολύ την λεπτομέρεια) και το λογαριασμό τον δίνεις στο μάστορα που δεν σου'κανε καλή δουλειά.
    Αρη επειτα απο αυτο που λες υπαρχει περιπτωση να στρωσει και η αποχρωση; Δε θελω να ξανα βαψω οποτε θα με βοηθουσε πολυ αυτο.

  13. #9
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο giannis_compact Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αρη επειτα απο αυτο που λες υπαρχει περιπτωση να στρωσει και η αποχρωση; Δε θελω να ξανα βαψω οποτε θα με βοηθουσε πολυ αυτο.
    H απόχρωση δε νομίζω ν'αλλάξει. Ίσως να φαίνεται λίγο πιο έντονο το χρώμα γιατί θα φύγει η θολούρα και θα γυαλίζει περισσότερο, αλλά αν είναι έντονη η διχρωμία δεν θα εξαλειφτεί εντελώς.

    Πάντως, orange peel υπάρχει δυστυχώς και στις σύγχρονες bmw.
    H E90 μου (titanium silver χρώμα) εμφανίζει ξεκάθαρα το φαινόμενο αυτό, όχι σε μεγάλο βαθμό αλλά φαίνεται.
    Αντίστοιχες περιπτώσεις έχω παρατηρήσει σε όλες τις bmw των τελευταίων ετών.
    Αντίθετα, το 207 μου δεν έχει ίχνος του φαινομένου αυτού (μιλάμε πάντα για εργοστασιακό χρώμα).

    Ωστόσο, για να μη λέω μόνο τα αρνητικά, η αντοχή του βερνικιού της bmw είναι φοβερή και κάνει πολύ πιο δύσκολα αράχνη από άλλες εταιρείες.
    Πολύ πιο δύσκολα όμως γυαλίζεται κιόλας, αλλά όλα τα καλά βερνίκια έτσι είναι, δύσκολα στις φθορές αλλά δύσκολα και στη διόρθωση.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  14. The Following 3 Users Say Thank You to Driver M For This Useful Post:

    joseph (30-11-12), Ptboul (30-11-12), Samaro (30-11-12)

  15. #10
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αυτο με το φαινομενο της "φλουδας" το συζηταγα χθες βλεποντας ενα μαυρο Ε92...
    δεν μ αρεσει καθολου αλλα ειναι θεμα βερνικιου οπως σωστα λεει ο Αρης.

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP