
Αρχικό μήνυμα απο
giannis_compact
Πριν κάποιους μήνες πήγα σε ένα φανοποιίο να κάνω ένα σβήσιμο στην πόρτα του οδηγού και στο μπροστά δεξί φτερό. Είχα πάει και το παλιό μας Μάζντα εκεί για βάπσιμο φτερό-προφυλακτήρα και παρότι ήταν 20 χρονών αυτοκίνητο δεν είχε καμία διαφορά στην απόχρωση. Τί τό'θελα;
Ενώ με το φτερό δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά στην απόχρωση ΠΟΥΘΕΝΑ, η πόρτα έχει τόση σχέση με το εργοστασιακό χρώμα όση έχουν οι Savage Garden με την κηπουρική. Ειδικότερα, κάνει έντονη αντίθεση στο νυχτερινό φωτισμό και υπό ορισμένες γωνίες. Aυτό που μου κίνησε το ενδιαφέρον είναι ότι στην πόρτα το χρώμα είναι τελείως ''σαγρέ'', σαν φλούδα απο πορτοκάλι. Τί μπορεί να πήγε στραβά; Μ'αρέσει που πήρε και το καπάκι από την τάπα της βενζίνης όταν πήγε να πάρει το χρώμα. Μήπως άν έφευγε αυτό το ''σαγρέ'' στρώμα θα έστρωνε και η απόχρωση; Έχω δει αυτοκίνητο που μόλις βγει από το φούρνο τρίβουν τη φρεσκοβαμμένη επιφάνεια με γυαλόχαρτο νερού και έπειτα το κάνουν με τον αλοιφαδόρο. Μήπως ξέχασε να το κάνει αυτό στην πόρτα μου και έκανε μόνο το φτερό;
Άν γνωρίζει κάποιος κάτι ας βοηθήσει πριν κάνω οτιδήποτε.

To "σαγρέ" που λες είναι το λεγόμενο orange peel (φλοιός πορτοκαλιού) και προκαλείται αν έχει πέσει πολύ βερνίκι πάνω απ'το χρώμα, με αποτέλεσμα να θολώνει οπτικά και να μην κάνει έντονες αντανακλάσεις όταν πέσει φως πάνω του.
Γενικά, οπτικά δεν είναι κι ό,τι καλύτερο.
Μπορείς με wet sanding και καλό γυάλισμα μετά να περιορίσεις κατα πολύ το φαινόμενο αυτό, αφαιρώντας το περιττό βερνίκι.
Αλλά θέλει δουλειά από καλό μάστορα για να πετύχει καθώς από μόνος σου θα κάνεις σχεδόν σίγουρα ζημιά (δεν είναι απλό).
Οπότε, ή ζητάς απ'τον ίδιο να στο κάνει, ή πας σε κάποιον detailer (που είναι πιο εξειδικευμένος για κάτι τέτοιο και προσεχει πιο πολύ την λεπτομέρεια) και το λογαριασμό τον δίνεις στο μάστορα που δεν σου'κανε καλή δουλειά.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong