Λοιπον, χτες εκανα ενα αρκετα σημαντικο μπαξιμο, που ειναι μια βαση, για μετεπειτα σοβαρες βελτιωσεις στον λατρεμενο μας Μ54, που τα αλογα τα βγαζει με το τσιγγελι.
Καταρχας, να αναφερω οτι η μετατροπη στο αυτοκινητο μου ειναι απο δεξιοτιμονο, πραγμα που σημαινει οτι τα χταποδια ειναι λιγο διαφορετικα με το αριστεροτιμονο, και στη θεση του πρωτου μεσαιου των αριστεροτιμονων(Front silencer), τα δεξιοτιμονα εχουν 2 καταλυτες επιπλεον(Exhaust pipe with catalytic converter).
(https://bmwfans.info/parts/catalog/E...ront_silencer/) Συνολο με το χταποδι 4 δηλαδη.
Σας παραθετω φωτογραφιες των stock χταποδιων, οπως και της υπολοιπης εξατμισης.
Oι οδηγιες στον εξατμισα ηταν σαφεις. Βγαζουμε τα μαμα χταποδια, μπαινει το αντιγραφο ss, χωρις να πειραξουμε τιποτα αλλο στην εξατμιση, βιδωνουμε τους 2 αισθητηρες μετα τα χταποδια, μακραινουμε το καλωδιο για τους αλλους 2, και τους βιδωνουμε μετα τους καταλυτες, και ουτε λαμπακι θα αναψει ουτε τιποτα. ετσι και εγινε. Aκομα, χρησιμοποιηθηκαν οι μεταλλικες μαμα φλατζες.
Εμεινα ικανοποιημενος, και απο την τιμη (300ευρω τα χταποδια + 100 τοποθετηση) και πολυ παραπανω για τον μεταλλικο ηχο, και τη ζωντανια που πηρε το μοτερ. Εκανα αρκετες δοκιμες , ειναι ολοφανερο οτι το αυτοκινητο πηρε αλογα, και σιγουρα δεν ειναι ιδεα μου.
Το συνιστω ανεπιφυλακτα σε οσους εχουν Μ54 κατω απτο καπω τους..
(Ο εξατμισας ειναι ο Δανελατος στη Θηβων.Στελνει και επαρχια. Οσοι επικοινωνησουν, να ζητησουν τον κυριο Αποστολη, και να του πουν οτι ειναι απο το bmwδοφορουμ, του ειχα πει οτι, ξεροντας πως θα ενδιαφερθουν και αλλοι, θα δωσω τα στοιχεια του.
www.exhaustflow.gr)
(Αν θεωρειται διαφημιση, παρακαλω διαγραψτε το)
Και ενα βιντεο, εκκινηση με κρυο μοτερ.
https://www.youtube.com/watch?v=plzZ...ature=youtu.be
δεν μπορεσα να βγαλω στροφαρισμα, αλλα υπολογιστε οτι κανει περιπου οπως αυτο το βιντεο, σε λιγο πιο metal