Σελίδα 1 από 9 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 94

Θέμα: Fiat 500 Abarth Esseesse kit

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή Fiat 500 Abarth Esseesse kit

    Σήμερα για μια ολόκληρη μέρα είχα στην διάθεσή μου αυτό το μικρό πυραυλάκι
    Το αυτοκίνητο το παρέλαβα το πρωί και το επέστρεψα πριν από λίγο
    Το θεωρώ ίσως το ωραιότερο μικρό εμφανισιακά αυτοκίνητο πόλης
    Το μόνο που φοβόμουν ήταν η ποιότητα κατασκευής του και όπως αποδείχτηκε έκανα λάθος!
    Το αυτοκίνητο ήταν αρκετά στιβαρό παρά τα αρκετά (σχεδόν 60000) χλμ που είχε. Η πόρτα του μου έκανε ιδιαίτερα καλή εντύπωση στο κλείσιμό της πόσο καλά ασφαλίζει και κλείνει
    Γενικά το αυτοκίνητο μέσα ήταν ιδιαίτερα καλό και σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει ιταλική κατασκευή της δεκαετίας του 90
    Επί του θέματος τώρα, με το που μπαίνεις μέσα , το αυτοκίνητο σε προκαλέι για παιχνίδι... Όμορφο τιμόνι, πρακτικά και πολύ όμορφα bucket της sabelt με τα logο της abarth ,πανέμορφα όργανα και ένα μπαρόμετρο το οποίο πραγματικά είναι τέλειο για τα δικά μου γούστα!
    Με το που έβαλα μπρος το αυτοκίνητο κατάλαβα κατευθείαν ότι κάτι περίεργο έχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο... μπάσος θόρυβος αρκετά, βγαίνω έξω και κοιτάω πίσω στις εξατμίσεις, οι εργοστασιακές είχαν αλλαχθεί με το αντίστοιχο σύστημα της akrapovic το οποίο έδενε πολύ όμορφα με το σύνολο του αυτοκινήτου. Ξεκινάω βάζω πρώτη και διαπιστωνω ότι ο συμπλεκτης είναι ιδιαίτερα μαλακός για τέτοιο αυτοκίνητο αν και το κιβώτιο του κάθε άλλο παρά σαφές θα το έλεγα!
    Ανεβάζοντας στροφές και ταχύτητα καταλαβαίνω ότι το αμάξι αρπάζει πανεύκολα και μαζεύει χιλιόμετρα για πλάκα, αν και η αίσθηση που σου δίνει σε καμία περίπτωση δεν είναι αυτό της Z4
    To μπαρόμετρο παίζει με πιέση μέχρι 1,4-1,6 και το διαολάκι με προβληματίζει με την απόκριση στο γκάζι. Εκ των υστέρων ενημερώνομαι ότι στο συγκεκριμένο δεν "ακούει" και τόσο καλά μιας και έχει κάποιο θεματάκι
    Σε στροφες διαπιστώνω ότι ναι μεν είναι υποστροφικό και δείχνει να έχει την τάση να ξεκολλήσει η ουρά του, θυμίζοντάς μου ιστορικές εποχές από Rallye 106.
    Γενικότερα το αυτοκίνητο είναι αρκετά συμπαγές και δεμένο. Σε παράλληλο τεστ που το κάναμε και με τον Νάσσο (everget) διαπισώσαμε ότι το κιβωτιο δεν είναι για σεμινάριο όπως και ότι το τιμόνι δείχνει να "παίζει" λίγο παραπάνω από όσο πρέπει
    Πάντως είναι ένα αμαξάκι το οποίο θα έπαιρνα τόσο λόγο εμφάνισης και δύναμης όσο και λόγω της ποιότητας που μου έκανε ιδιαίτερα καλή εντύπωση....
    Είναι ένα αυτοκίνητο που στο τέλος της ημέρας σου αφήνει ένα χαμόγελο, κάτι το οποίο πιστέυω οι περισσότεροι από εμάς αναζητούμε σε ένα αυτοκίνητο
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stef : 09-11-12 στις 19:38
    Detailing Madness

  2. The Following 10 Users Say Thank You to stef For This Useful Post:

    alexk (09-11-12), aristent (09-11-12), bill_m3 (10-11-12), EVERGET (09-11-12), Kostas_1 (13-11-12), manos///3 (13-11-12), Nikos (09-11-12), S8N (09-11-12), Samaro (10-11-12), Vasilis M3 (10-11-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    To τεστ λοιπόν που έγινε στα πλαίσια της αναζήτησής μας με το Στέφανο για γρήγορο δεύτερο αυτοκίνητο, είχε θέμα το τουμπανιασμένο esseesse.

    Στα πολύ θετικά του αυτοκινήτου παρατήρησα το δέσιμο/ακαμψία του αμαξώματος, το συμπαγές χωρίς τριγμούς εσωτερικό και τη δύναμη για την κατηγορία του. Το αμάξι τούρμπιζε κάπου στις 3,000rpm και έδινε έως τις 5,000rpm...από εκεί και πάνω το βρήκα λίγο ανούσιο να το στροφάρεις μιας και δεν είχε το αναμενόμενο αποτέλεσμα σε επιτάχυνση.

    Στα μείον ο επιλογέας που κολλάει στις γρήγορες αλλαγές, ο συμπλέκτης με την περίεργη διαδρομή και η θέση οδήγησης παρά τα θεϊκά έξτρα bucket. Eπίσης το αμάξι είχε πολύ αντιληπτό lag, αλλά αυτό ήταν αναμενόμενο.

    Όσο για την akrapovic, που θεωρητικά του δίνει 3Hp και 5Νm ροπής, θεωρώ πως δεν αξίζει το χιλιάρικό της. Σαν ήχος τίποτα το ιδιαίτερο, μόνο ένα υπόκοφο "howl"σε όλο το φάσμα στροφών, χωρίς καθόλου droning ή κάποιον "πλουραλισμό" ήχου. Toυλάχιστον έχεις δύο μεγάλα εντυπωσιακά κάρμπον μπουριά να κοσμούν το διαχύτη.

    Στα υπόψιν λοιπόν το μικρό. Παρακάτω κάποιες φωτογραφίες:






    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  4. The Following 6 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    aristent (09-11-12), bill_m3 (10-11-12), Kostas_1 (13-11-12), manos///3 (13-11-12), nik200 (14-11-12), S8N (09-11-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Thumbs up

    Είχα ένα για ένα περίπου χρόνο.

    Πολύ όμορφο, έχει πλάκα να το οδηγείς, τουρμπίζει κτλ.
    Στο δικό μου είχα και ανάρτηση Bilstein PSS B16.

    Μεγάλη απογοήτευση τα φρένα, που παρ'όλο που στο SS είναι αναβαθμισμένα, δεν είχαν καθόλου μα καθόλου αντοχή.
    Το αντικατέστησα με το Ζ3, πράγμα που δεν το μετάνιωσα ποτέ

  6. The Following 4 Users Say Thank You to alexk For This Useful Post:

    dark knight (11-12-12), Eleni (12-12-12), Kostas_1 (13-11-12), Stathis (10-11-12)

  7. #4
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7410
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και η θεση οδηγησης δεν ειναι καλη...
    M3 CSL

  8. The Following 2 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    alexk (09-11-12), Kostas_1 (13-11-12)

  9. #5
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και η θεση οδηγησης δεν ειναι καλη...
    Σωστό.

    Κάτι που θυμήθηκα.
    Το ESP δεν απενεργοποιείται τελείως και σηκώνεις χειρόφρενο και πατάει 15 φορές φρένο.
    Στο χιόνι δεν γύριζε με τίποτα.

  10. #6
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ναι όντως το ESP δεν απενεργοποιείται εντελώς!!
    Πάντως είναι ωραίο παιχνιδάκι
    Detailing Madness

  11. #7
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στα ιδια λεφτα μηπως βρισκετε renault clio rs ??

  12. The Following 5 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    deepBLUE (09-11-12), EVERGET (10-11-12), ghost-rider (10-11-12), Kostas_1 (13-11-12), manos///3 (13-11-12)

  13. #8
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στα ιδια λεφτα μηπως βρισκετε renault clio rs ??
    Aυτό είναι το αγαπημένο μου, απλά το θεωρώ άστοχο από άποψη τεκμηρίων/τελών να έχω για μικρό αμάξι δίλιτρο...

    ...αν και τα RS μεταχειρισμένα είναι πλέον στη μισή τιμή σε σχέση με τα abarth...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη EVERGET : 10-11-12 στις 00:26
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  14. #9
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στα ιδια λεφτα μηπως βρισκετε renault clio rs ??
    Ούτε κατά διάννοια...
    2λιτρο Νίκο...
    Detailing Madness

  15. #10
    Εγγραφή
    25-12-09
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    529
    Thanked
    741
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ωραια εξατμιση εχει το συγκεκριμενο παντως


    www.speedandstyle.gr

    210 9850450
    697 9962302

Σελίδα 1 από 9 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP