Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 46

Θέμα: Δίσκος-Πλατώ

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή Δίσκος-Πλατώ

    Καλά τα τρέχουμε τα 3-λιτρα με τα κομπρεσέρ αλλά οι δίσκοι έχουν αρχίσει να ζορίζονται.
    Τα περιφερειακά της μετάδοσης στα 3-λιτρα είναι σχεδιασμένα για ροπές 30 κιλών (και σίγουρα έχουν ανοχές και για +30%).

    Τί γίνεται όμως οταν πρέπει να διαχειριστείς 40+ κιλά ροπής με δίσκο-πλατώ / συμπλέκτη που είναι σχεδιασμένα για σαφώς μικρότερες δυνάμεις ?

    Προσωπικά για το δικό μου Ζ3 ψάχνομαι για λύση δίσκο-πλατώ (ίσως και kit που να περιλαμβάνει και ελαφρύτερο βολάν) και επιζητώ μια ευρύτερη ενημέρωση.

    "Συμπολεμιστές" σε άλλο thread φάνηκαν να έχουν γνώσει πάνω στο θέμα και άρχισαν να μιλούν για οργαννικούς δίσκους, 3-φτερους, 4-φτερους κλπ.

    Καλώ λοιπόν ολους όσους γνωρίζουν περί του θέματος, να μας διαφωτίσουν σχετικά.

    Scandalis447, m-power_01, stratos, paganis, NickM3, sokinM3 και λοιποί "συμπάσχοντες" παρακαλώ όπως "σύρετε τον χωρό".

    'Εχετε τον λόγο (τονν γραπτό)...

  2. #2
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Βαγγελη...ενα ελαφρυ βολαν θα σου δωσει αισθητα μεγαλυτερη ευστροφια,ιδιως με τις 3 πρωτες ταχυτητες...Τωρα για δισκο,καλο θα ηταν να βρεθει ενα ενισχυμενο σετακι οχι ομως τετραφτερο η αλλο πολυφτερο γιατι θα σε κουρασει στην οδηγηση...Αυτοι οι δισκοι ειναι on off και πραγματικα σε κουραζουν αν οδηγας καθημερινα το αμαξι...Περι ορεξεως βεβαια...Εγω θα εβαζα ελαφρυ βολαν με μονο δισκο πλατο ενισχυμενο για να αντεχει την ροπη σου...
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  3. #3
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    ίσως και kit που να περιλαμβάνει και ελαφρύτερο βολάν

    'Εχετε τον λόγο (τονν γραπτό)...
    That's the magic word!! Προχώρα το!

  4. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δημήτρη μπορείς σε παρακαλώ να βρείς και να μου προτείνεις κάτι συγκεκριμένο;
    Όπως σου έχω εξηγήσει είναι θέμα που χρήζει άμεσης επέμβασης.
    Δεν έχω ουσιαστικό θέμα ακόμα αλλά νιώθω ότι χάνω Απο κεί.

    Επιπσης, στο άλλο thread για τα Μπέκ, ο paganis κάτι πρότεινε κάτι για οργανικό...
    Τί είναι αυτό;

  5. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    σε αναλογο θεμα με το δικο σου παλιοτερα....ειχα δοκιμασει αρκετες διαφορετικες λυσεις-αλλα κυριως εχω δει και αλλα αμαξια!! οταν λοιπον χρειαστηκα ανθεκτικοτερο ...πλατο...μια καλη λυση ηταν τα sachs perfomance( εχω ακουσει πολυ καλα λογια)...επειδη ομως εκεινο τον καιρο θα επρεπε να τον παραγγειλω με καθυστερηση τουλαχιστον 10ημερων...επευθυνθηκα προς χαλκιδα μερια...για φτιαχτο τετραφτερο με ενισχυμενα χτενια με ελατηρια! αφου εκανα.,,καμια 7-8αρια χιλιαδες χλμ..καταφερα ...ομολογουμενος με προσπαθεια....να διαλυσω τον δισκο(χαλαρωσαν τα εσωτερικα ελατηρια)..επομενη κινηση ηταν κατασκευη συμπαγους δισκου....θεωρητικα καλυτερη αντοχη σε ανοιγματα απο σταση...αλλα δυστηχως δυσχρηστο...και ακαταλληλο για κινηση! αφου συμπληρωσα 15000 χλμ...καταφερα και εκει να σπασω τα πριτσινια με τα οποια δενει ο δισκος....! επομενη κινηση ηταν η εκ νεου κατασκευη ...οργανικου δισκου...με ενισχυμενο πλατο!!! ευτυχως αυτην την φορα...η διαχειρηση της δυναμης γινοταν ομαλα...ανθρωπινα....χωρις σκορτζαρισματα...και με μεγαλη αντοχη!! το μονο κακο ..η μεγαλη διαρκεια στρωσιματος...περιπου 1000χλμ..για να πατησει σωστα ο δισκος...απο εκει και περα δεν καιγοταν σε καμια περιπτωση!! θα σου προτεινα λοιπον ..να ρωτησεις στην εταιρια που σου ανεφερα ,στο προηγουμενο ποστ, για οργανικο με ενισχυμενο πλατο( δεν σε συστηνω σε εκεινη στην χαλκιδα...εφοσον ταλαιπωρηθηκα μεχρι να βρουμε κατι να αντεχει)..απλα ο τετραφτερος ...και συγκεκριμενα αυτος χωρις ελατηρια...ειναι δυσχρηστος!!

  6. #6

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    το μονο κακο ..η μεγαλη διαρκεια στρωσιματος...περιπου 1000χλμ..για να πατησει σωστα ο δισκος...απο εκει και περα δεν καιγοταν σε καμια περιπτωση!!
    Λευτέρη, εγω ξερω το αντιθετο οσον αφορα τους οργανικους....Οτι προτερημα τους δηλαδη ειναι οτι δεν θελουν στρωσιμο

  7. #7
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λευτέρη, εγω ξερω το αντιθετο οσον αφορα τους οργανικους....Οτι προτερημα τους δηλαδη ειναι οτι δεν θελουν στρωσιμο
    Θεωρητικα ολοι θελουν στρωσιμο...απλα οι οργανικοι πιο λιγο...
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  8. #8
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λευτέρη, εγω ξερω το αντιθετο οσον αφορα τους οργανικους....Οτι προτερημα τους δηλαδη ειναι οτι δεν θελουν στρωσιμο
    εγω οταν τον εβαλα...μου ειχαν πει ευλαβικο στρωσιμο για πολλα χλμ...ετσι και εκανα!! επισης για οσο καιρο τον ειχα ...δεν ειχε κανενα προβλημα αντοχης..και φυσικα ουτε λογο ...αναμματος!!! ηταν ο μονος δισκος που ευχαριστηθηκα!

  9. #9
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    εμενα παλι....σε προσφατη εγχειρηση ανοιχτου σασμαν....μου προτειναν εξαφτερο...κ μαλιστα ετυχε πελατης που το χε στο αυτοκινητο που χρησιμοποιει κ η γυναικα του...κ μου πε οτι οχι μονο δεν κουραζει....αλλα ειναι αψογο σε συμπεριφορα ειδικα αν το συνηθισεις....
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  10. #10
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw330vasilis Εμφάνιση μηνυμάτων
    εμενα παλι....σε προσφατη εγχειρηση ανοιχτου σασμαν....μου προτειναν εξαφτερο...κ μαλιστα ετυχε πελατης που το χε στο αυτοκινητο που χρησιμοποιει κ η γυναικα του...κ μου πε οτι οχι μονο δεν κουραζει....αλλα ειναι αψογο σε συμπεριφορα ειδικα αν το συνηθισεις....
    και στο δικό μου που υπολογίζουμε γύρω στα 40 ροπή τροχό μπήκε ήδη εξάφτερος (δεν το δοκίμασα όπως πρέπει ακόμα γιατί είμαι στην διαδικασία στρωσίματος).
    στην εκκίνηση(νορμάλ) έχει πλάκα γιατί μερικές φορές την πετυχαίνω και σε άλλη μου κάνει το gap!που θα πάει...
    όσο για το πεντάλ δεν θα λεγα ότι "βάρυνε"...
    τέλος η γενική άποψη και από αυτά που έχω δει και ακούσει είναι προς εξάφτερο.

    υγ: δεν γνωρίζω αν γίνεται πάντρεμα ελατηρίων με το δίσκο για πιο καλή αίσθηση...

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP