περισσότερα
εδώ
περισσότερα
εδώ
BILL007 (16-09-12), Bitz (23-11-12), drbiloukos (16-09-12), Panos 316T (16-09-12), Samaro (18-09-12), sierra (23-11-12)
καλη κινηση της BMW 1,5 μηπως θα ηταν καλυτερο ενα 1,2 ή 1,4 ? Για να χτυπησει και το VW
Δε νομίζω να χει στόχο η πεμβε να χτυπήσει τ βαγκ πιστεύω ούτε να την κλ@σει δε θέλει![]()
black_beauty (17-09-12), davids (17-09-12), nikos1400 (17-09-12)
ziaba (17-09-12)
ελα ντε.. από την θέση του intercooler φαίνεται να τοποθετείται εγκάρσια ο κινητήρας!![]()
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
ziaba (17-09-12)
Εγώ δεν θα απορήσω άν βγάλει η BMW προσθιοκίνητο και πολλοί μετά πούνε :
Το προσθιοκίνητο της αγαπημένης μας μάρκας είναι τέλειο, γιατί το φτιάξανε σωστά !
bill_m3 (17-09-12), giannis_compact (16-09-12), katsaraios (16-09-12), mark e92 (16-09-12), Thomelef (16-09-12), ziaba (17-09-12), Κωνσταντίνος (16-09-12)
Δυστυχώς όχι μόνο. Αρχικά θα τοποθετηθεί στον άσσο GT, στην εγκάρσια διεύθυνση, μιας και το 1GT είναι προσθιοκίνητο αφού πατάει στην UKL πλατφόρμα της ΜΙΝΙ, αντίθετα με τους υπόλοιπους (πισωκίνητους) άσσους που πατάνε στη μικρή Modular της bmw μαζί με την 3αρα και τα Χ1 και Χ3.
Μετά θα μπει σε όλη τη γκάμα της σειράς 1 καθώς και στη σειρά 3 όπως ακούγεται.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πιο το νόημα του 1.5 και του 1.6. Δηλαδή έχει τώρα δύο μοτέρ με πολύ παραπλήσιο κυβισμό. Επίσης ο Ν13 (1.6) ξεκινάει πλέον από τα 95 άλογα (x14i) και φτάνει μέχρι 170. Ο Β38 (1.5) θα ξεκινάει από 120 έχω 195 αρχικά, αφού ανακοίνωσαν απόδοση από 40 έως 65 άλογα στον κύλινδρο.