Σελίδα 1 από 9 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 101

Θέμα: Βλάβη κινητήρα σε E46 Compact. Συμφέρει αναβάθμιση;

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    03-09-12
    Ηλικία
    56
    Μηνύματα
    23
    Thanked
    49
    Rides
    0

    Angry Βλάβη κινητήρα σε E46 Compact. Συμφέρει αναβάθμιση;

    Καλησπέρα σας,

    Είμαι κάτοχος ενός BMW Compact 316ti mod. 2004.

    Πριν λίγες μέρες (στα 42.000 χλμ), ο κινητήρας του Compact μου άφησε χρόνους, αφού για ανεξήγητους λόγους έσπασαν τα καβαλέτα του εκκεντροφόρου (μαζί με τον έναν εκκεντροφόρο που έσπασε σαν αγγούρι), οι βαλβίδες χτύπησαν πιστόνια κλπ.

    Απ' όσο έψαξα, δεν με συμφέρει να επισκευάσω τη μηχανή, οπότε αποφάσισα να την αλλάξω με μία μεγαλύτερη.

    Σκέφτομαι να βάλω τον εξακύλινδρο 2.5 ή τον 2.2. Πιστεύω ότι ήρθα στο κατάλληλο φόρουμ και αν είναι εύκολο φυσικά, θα ήθελα τα φώτα σας (συνεργεία που έχετε υπόψη - κόστος - αν αξίζει, κλπ). Κάθε γνώμη δεκτή.

    Ευχαριστώ

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλως ηρθες στη παρεα.

    Θα σου ελεγα ξεκινα πρωτα με τα συνεργεια που εχουν κανει προσφορες στο φορουμ.

    Ειναι και τα 2 πολυ καλα και το εχουν κανει αρκετες φορες.

    Το αν θα βαλεις 2,5 ή 2,2 μαλλον θα ελεγα να το αποφασισεις αναλογα τι καλο κινητηρα θα βρεις διαθεσιμο

  3. The Following 3 Users Say Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    blabi-tronik (03-09-12), mark e92 (04-09-12), nikos1400 (03-09-12)

  4. #3
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.557
    Thanked
    2760
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    καλυτερα βαλε τον 2.5 αλλα κοιτα για φρενα αμορτισερ και αντιστρεπτικες

  5. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Τρίκαλα
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    4.894
    Thanked
    6363
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλώς μας ήρθες !!

    Όπως σου είπε και σάρκυ ( Κώστας ) ξεκινά με τα συνεργεία που έχουν προσφορές στο φόρουμ, θα μπούνε και αλλα παιδιά να σου πούνε και αλλα συνεργεία, ψάξε καλα πριν προχωρησεις !!

    Βάλε τον 2.5 να το ευχάριστηθεις!!!


  6. The Following User Says Thank You to bill_m3 For This Useful Post:

    blabi-tronik (03-09-12)

  7. #5
    Εγγραφή
    03-09-12
    Ηλικία
    56
    Μηνύματα
    23
    Thanked
    49
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bill_m3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλώς μας ήρθες !!

    Όπως σου είπε και σάρκυ ( Κώστας ) ξεκινά με τα συνεργεία που έχουν προσφορές στο φόρουμ, θα μπούνε και αλλα παιδιά να σου πούνε και αλλα συνεργεία, ψάξε καλα πριν προχωρησεις !!

    Βάλε τον 2.5 να το ευχάριστηθεις!!!
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παιδιά. Το όχημα έχει μείνει σε νησί μαζί με τον ...υποφαινόμενο, ότι κάνω το κάνω μέσω Τ/Φ, οπότε κάθε βοήθεια είναι δεκτή.

  8. #6
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    καλωσόρισες φίλε.

    δεν ακούμε κάθε μέρα γιά τέτοια ζημιά σε κινητήρα BMW με 42.000 χλμ

    η ερώτησή σου δεν απαντιέται με 1 τρόπο, εχει να κάνει με πόσο βαθειά θέλεις να βάλεις το χερι στην τσέπη. Εγώ θα έκανα σύγκριση του κόστους επισκευής του δικού μου κινητήρα, σε σχεση με την αντικατάστασή του με άλλον παρεμφερή. Εχεις 4κυλ. Ν42 ή Ν45. Μπορείς να πας σε Ν46, δίλιτρο. Για να πας σε 6κυλ Μ54 μιλάμε για εκτεταμένη μετατροπή, εκτός από τον κινητήρα αλλάζουν όλα τα περιφερειακά του, δεν ταιριάζει τίποτα. Και μετά έχεις και θέμα δηλώματος.

    καλή αναζήτηση.

    Δωσε ινφο για τη ζημιά που έπαθες αν θέλεις.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη PANOS-E60 : 03-09-12 στις 22:26

  9. The Following 4 Users Say Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    mark e92 (04-09-12), nikos1400 (03-09-12), Ptboul (04-09-12), Stamatis (03-09-12)

  10. #7
    Εγγραφή
    03-09-12
    Ηλικία
    56
    Μηνύματα
    23
    Thanked
    49
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλωσόρισες φίλε.

    δεν ακούμε κάθε μέρα γιά τέτοια ζημιά σε κινητήρα BMW με 42.000 χλμ

    η ερώτησή σου δεν απαντιέται με 1 τρόπο, εχει να κάνει με πόσο βαθειά θέλεις να βάλεις το χερι στην τσέπη. Εγώ θα έκανα σύγκριση του κόστους επισκευής του δικού μου κινητήρα, σε σχεση με την αντικατάστασή του με άλλον παρεμφερή. Εχεις 4κυλ. Ν42 ή Ν45. Μπορείς να πας σε Ν43, δίλιτρο. Για να πας σε 6κυλ Μ54 μιλάμε για εκτεταμένη μετατροπή, εκτός από τον κινητήρα αλλάζουν όλα τα περιφερειακά του, δεν ταιριάζει τίποτα. Και μετά έχεις και θέμα δηλώματος.

    καλή αναζήτηση.

    Δωσε ινφο για τη ζημιά που έπαθες αν θέλεις.
    To αμάξι είναι αγορασμένο καινούργιο από ελληνική αντιπροσωπία. Όλα τα service σωστά, λάδια συνθετικά κλπ. Δεν το κινούσα ιδιαίτερα γιατί έχω δεύτερο. Ο κινητήρας είναι ο N45B16A

    Ο μηχανικός εδώ, που είδε τη ζημιά, είπε ότι μάλλον πήδηξε δόντι η καδένα των εκκεντροφόρων, αλλά με σιγουριά δεν μπορούσε να μου πει ακριβώς τι έγινε εκεί μέσα... Όντως είναι πολύ περίεργη ζημιά και να σου πω την αλήθεια, τα πήρα στο κρανίο με την BMW. Παλιότερα είχα πρόβλημα με ένα OPEL ASTRA που είχα, το έδιωξα, δίνοντας 25 χιλιάρικα για να μην έχω -υποτίθεται- προβλήματα...

    Και... ξαφνικά συμβαίνει αυτή η πίπα στα 42.000 χλμ!

    Τέλος πάντων κάτσε να στείλω καμιά φώτο να δείτε.
    Attached Images Attached Images

  11. The Following 4 Users Say Thank You to blabi-tronik For This Useful Post:

    120ie87 (03-09-12), PANOS-E60 (03-09-12), Ptboul (04-09-12), S8N (03-09-12)

  12. #8
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο blabi-tronik Εμφάνιση μηνυμάτων
    To αμάξι είναι αγορασμένο καινούργιο από ελληνική αντιπροσωπία. Όλα τα service σωστά, λάδια συνθετικά κλπ. Δεν το κινούσα ιδιαίτερα γιατί έχω δεύτερο. Ο κινητήρας είναι ο N45B16A

    Ο μηχανικός εδώ, που είδε τη ζημιά, είπε ότι μάλλον πήδηξε δόντι η καδένα των εκκεντροφόρων, αλλά με σιγουριά δεν μπορούσε να μου πει ακριβώς τι έγινε εκεί μέσα... Όντως είναι πολύ περίεργη ζημιά και να σου πω την αλήθεια, τα πήρα στο κρανίο με την BMW. Παλιότερα είχα πρόβλημα με ένα OPEL ASTRA που είχα, το έδιωξα, δίνοντας 25 χιλιάρικα για να μην έχω -υποτίθεται- προβλήματα...

    Και... ξαφνικά συμβαίνει αυτή η πίπα στα 42.000 χλμ!

    Τέλος πάντων κάτσε να στείλω καμιά φώτο να δείτε.
    φιλε μου με ολο το σεβασμο, αλλα εμενα ο κινητηρας δεν μου φαινεται ουτε για 42.000κμ, ουτε για συχνες αλλαγες λαδιων και συνθεκτικα.
    και για να γινει αυτο που εγινε ή τα επαιξε ο τεντωτηρας της καδενας ή υπερστροφαρε (λαθος κατεβασμα κλπ).

  13. The Following User Says Thank You to spar@ For This Useful Post:

    PANOS-E60 (03-09-12)

  14. #9
    Εγγραφή
    26-08-12
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    198
    Thanked
    143
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Oπως ειπαν και ποιο πανω τα παιδια ειναι και ποσα χρηματα διαθετεις.
    Π.χ. https://www.car.gr/parts/view/2163430/
    https://www.car.gr/parts/view/2428482/
    https://www.car.gr/parts/view/1129078/

    Αναλογα βεβαια και το ποσο θεσ να δινεις στην βενζινη και αν το δηλωσεις στα υπολοιπα παρελκομενα. Αντε καλες μετατροπες
    H ζωη ειναι μικρη......
    Driftare περισσοτερο!!!

  15. The Following 2 Users Say Thank You to harris For This Useful Post:

    blabi-tronik (03-09-12), Vassilis ///M (03-09-12)

  16. #10
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    το χεις απο καινουριο το αυτοκινητο?

Σελίδα 1 από 9 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP