Βαγγελη ξερεις πολυ καλα τι εννοει. Δεν χρειαζεται να στο εξηγησει κανεις. Δεν υπαρχει λογος για ειρωνιες.
Ξερω, και δεν τα ξεχασα, αλλα ουδεποτε σε ενα φυσιολογικο θρεντ...Φίλε Κόνας επειδή ξέρεις ... χωρίς να μου πεφτει βέβαια λόγος ... το "μια φορά κι εναν καιρό ... και το Λαλάκη κλπ κλπ" τα ξέχασες ????
Σε παρακαλω μη μας φορτωνεις...Παιξε στη καταλληλη αυλη...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Kostas_1 : 19-02-10 στις 09:01 Αιτία: ανοιγμα νεου θρεντ (σωστη αυλη...)
Stefanos_Cool (18-02-10), Vasilis (18-02-10)
ok εγώ απλά όφειλα να κάνω το ποστ !!! ... νοου πρόμπλεμ μαν !!!
Επειδη καλο ειναι να αποφευγονται οι ειρωνειες και τα κακεντρεχη σχολια πανω σε εναν επαναπρογραμματισμο εγκεφαλου που εκανα,οποιος δεν γνωριζει τι παει να πει να στρωσει (μεταφορικα) το προγραμμα καλο ειναι να ρωταει.Σαν διπλωματουχος Ηλεκτρονικος Μηχανικος θα εξηγησω οποια απορια υπαρχει...Μην προτρεχετε παρακαλω ομως σε σχολια που μειωνουν την αξια της δουλειας μου (η οποιουδηποτε αλλου) απλως για να ακουστει (η δυστυχως ανακριβης αποψη κακου σχολιασμου)την στιγμη που ο ιδιοκτητης γνωριζει και εχει δοκιμασει το προιον και ειναι ευχαριστημενος απο την ποιοτητα των υπηρεσιων μου...Ευχαριστω για την κατανοηση...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
BILL007 (18-02-10), bill_m3 (18-02-10), deepBLUE (18-02-10), Dimzan (18-02-10), Kostas_1 (18-02-10), Stefanos_Cool (18-02-10), tmilatos (22-02-10), VanVIC (21-02-10), Vasilis (18-02-10), Κωνσταντίνος (23-02-10)
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stathis : 18-02-10 στις 21:49 Αιτία: αφαιρεση προτασης μη συμφωνης με τους κανονες
bmw (18-02-10), skandalis447 (18-02-10)
γιαννη μου, το νοημα ειναι οτι ο φιλος μας ο bmw δεν καταλαβε τη διαδικασια που αναφερει πιο πανω ο δημητρης.
οποτε αν μπορει ας την αναλυσει ο δημητρης ωστε να μην αφηνουμε αποριες αναπαντητες...
Σε συνεχεια των παραπανω,οταν γινεται μια αλλαγη σε ηλεκτρονικο η ακομα και μηχανικο εξαρτημα,οι οδηγιες της μαμας BMW ειναι μεσω του διαγνωστικου μηχανηματος (αν το εχει καποιος) να κανουμε διαγραφη τιμων προσαρμογης...ωστε το νεο εξαρτημα (αισθητηρας π.χ.) να δειξει τις σωστες τιμες στον εγκεφαλο και αυτος να διαβασει απο το 0 τις νεες τιμες και να μην λαβει υποψιν του τις προηγουμενες και πιθανως λανθασμενες...αυτο συμβαινει και στα εσ εμ τζι κιβωτια οταν αλλαζουμε δισκο η οτιδηποτε αλλο...ενημερωνουμε τον εγκεφαλο και μπαινει σε διαδικασια εκμαθησης νεων τιμων λειτουργιας...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Είμαι όλος αυτιά !
Σε εναν συγχρονο εγκεφαλο οταν γινεται ενας επαναπρογραμματισμος ενα ποσοστο της μνημης κανει adaptation απο τους διαφορους αισθητηρες του μοτερ σιγα σιγα,και μετα απο καποια χλμ πλεον εχει γεμισει πληρως η μνημη και δουλευει αψογα το αμαξι...Αυτο το φαινομενο ειναι πιο εντονο σε τουρμπο κινητηρες οπου π.χ. σε ενα γκολφ μαμα δυν. 205 αλογα,βαζουμε το προγραμμα και κανει διαδοχικα 239,246,253 αλογα...γιατι διαβαζει ο εγκεφαλος τα σηματα απο τους αισθητηρες ωστε να προσαρμοστει στα νεα δεδομενα που του δωσαμε...ειμαι βεβαιος πως ο Βαγγελης το ηξερε αυτο...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
bill_m3 (18-02-10), konstadas (22-02-10), Stathis (18-02-10), Stefanos_Cool (18-02-10), Z4 DCT (19-02-10)