Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 43

Θέμα: 265 σε 8,5j X 18

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή 265 σε 8,5j X 18

    Tο Ζ εχει ζάντες εμπρός 8JX18 ET:29 με ελαστικα 225/40/ και πισω 81/2JX18 ET:40 με ελαστικά 255/35 Χ 18

    Θέλω να ρωτήσω.
    Μπορώ να τοποθετήσω ελαστικά με διάσταση 235 εμπρός και 265 πισω?...
    Την ''αντέχουν'' η ζάντες μου αυτη την διάσταση?

    Εχω παρατηρήσει πολυ εύκολη απώλεια πρόσφυσης πλέον...και θέλω να το βελτιώσω κάπως
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  2. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    320d (29-05-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.185
    Thanked
    10609
    Rides
    1

  4. The Following User Says Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    BILL007 (29-05-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα λάστιχα μου ειναι καλά Κώστα μεχρι πριν βαλω το stage2 δεν ειχα κανένα θέμα......έχουν πολυ καλή συμπεριφορά στο βουνό....απλα πολλές φορές πλεον νομίζω οτι ειναι λίγα οταν το πρεσάρω αρκετά
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  6. #4
    Εγγραφή
    20-05-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    1.586
    Thanked
    2083
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Tο Ζ εχει ζάντες εμπρός 8JX18 ET:29 με ελαστικα 225/40/ και πισω 81/2JX18 ET:40 με ελαστικά 255/35 Χ 18

    Θέλω να ρωτήσω.
    Μπορώ να τοποθετήσω ελαστικά με διάσταση 235 εμπρός και 265 πισω?...
    Την ''αντέχουν'' η ζάντες μου αυτη την διάσταση?

    Εχω παρατηρήσει πολυ εύκολη απώλεια πρόσφυσης πλέον...και θέλω να το βελτιώσω κάπως
    Μήπως θα έπρεπε να κοιταχτείς πρός κάποια άλλη λύση όπως π.χ να δώσεις κάμπερ?Με 1 πόντο μεγαλύτερο ελαστικό δεν νομίζω ότι θα λυθεί το θέμα σου.

  7. The Following 2 Users Say Thank You to Lambros46 For This Useful Post:

    BILL007 (29-05-12), Karizma Z4 (29-05-12)

  8. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Lambros46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μήπως θα έπρεπε να κοιταχτείς πρός κάποια άλλη λύση όπως π.χ να δώσεις κάμπερ?Με 1 πόντο μεγαλύτερο ελαστικό δεν νομίζω ότι θα λυθεί το θέμα σου.
    Το πρόβλημα περισσότερο το βιώνω σε αναβάσεις....οταν παω να βγω απο πέταλα η κλειστές στροφές .....εχω πολύ πιο εύκολα απο πριν (stage1) απώλεια......
    Μπορώ να το περιορίσω με το γκάζι, αλλα θέλω να κερδίσω το κάτι τις ακόμα απο επιτάχυνση
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  9. #6
    Εγγραφή
    20-05-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    1.586
    Thanked
    2083
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το πρόβλημα περισσότερο το βιώνω σε αναβάσεις....οταν παω να βγω απο πέταλα η κλειστές στροφές .....εχω πολύ πιο εύκολα απο πριν (stage1) απώλεια......
    Μπορώ να το περιορίσω με το γκάζι, αλλα θέλω να κερδίσω το κάτι τις ακόμα απο επιτάχυνση
    Με το κάμπερ θα πατάει περισσότερο λάστιχο στη στροφή,άρα θα έχεις πιο δύσκολα απώλεια πρόσφυσης.Ας μας πουν και οι specialists!Πάντως νομίζω ότι από εκεί-ρύθμιση ανάρτησης πρέπει να ξεκινήσεις.

  10. The Following User Says Thank You to Lambros46 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (29-05-12)

  11. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Lambros46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με το κάμπερ θα πατάει περισσότερο λάστιχο στη στροφή,άρα θα έχεις πιο δύσκολα απώλεια πρόσφυσης.Ας μας πουν και οι specialists!Πάντως νομίζω ότι από εκεί-ρύθμιση ανάρτησης πρέπει να ξεκινήσεις.
    Αν παίξω με το καμπερ πισω, για να πατάω καλύτερα στις στροφές και τις εξόδους, πιστεύω οτι χάσω σε ''πάτημα'' στην ευθεία....

    Κατσε να δουμε τι θα πουν και τα παιδια
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  12. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    Thomelef (29-05-12)

  13. #8
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7408
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το πρόβλημα περισσότερο το βιώνω σε αναβάσεις....οταν παω να βγω απο πέταλα η κλειστές στροφές .....εχω πολύ πιο εύκολα απο πριν (stage1) απώλεια......
    Μπορώ να το περιορίσω με το γκάζι, αλλα θέλω να κερδίσω το κάτι τις ακόμα απο επιτάχυνση
    Γιαννη, νομιζω οτι το τελευταιο που φταιει ειναι το μεγεθος του ελαστικου που εχεις και μια αλλαγη απο 255 σε 265 θα ειναι πεταμενα λεφτα.

    Απ την στιγμη που εχεις το φαινομενο αυτό στις εξοδους οπως γραφεις ουτε και η αυξηση καμπερ θα κανει κατι. Μαλλον θα το φαινομενο θα αυξηθει.

    Αυτο που μαλλον "φταιει" ειναι η δυναμη που εχεις και τιποτε αλλο.

    Φυσικα καλο ειναι να δεις σε ενα ευθυγραμμισά τι toe πισω εχεις μιας και αυτα απορυθμιζονται πολυ ευκολα ακομα και στην καθημερινοτητα και ειναι και ο ενας απο τους κυριους λόγους στην συμπεριφορά του αυτοκινητου.

    Ομως εξακολουθω να νομιζω οτι δεν φταιει κατι.
    Απλα το αμαξι τουρπιζει καπως πιο αποτομα και θελει ψυχραιμία και λιγα χερια παραπάνω.

  14. The Following 5 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    Karizma Z4 (29-05-12), Panos 316T (30-05-12), pilot (29-05-12), soc12r (29-05-12), Thomelef (29-05-12)

  15. #9
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιαννη, νομιζω οτι το τελευταιο που φταιει ειναι το μεγεθος του ελαστικου που εχεις και μια αλλαγη απο 255 σε 265 θα ειναι πεταμενα λεφτα.

    Απ την στιγμη που εχεις το φαινομενο αυτό στις εξοδους οπως γραφεις ουτε και η αυξηση καμπερ θα κανει κατι. Μαλλον θα το φαινομενο θα αυξηθει.

    Αυτο που μαλλον "φταιει" ειναι η δυναμη που εχεις και τιποτε αλλο.

    Φυσικα καλο ειναι να δεις σε ενα ευθυγραμμισά τι toe πισω εχεις μιας και αυτα απορυθμιζονται πολυ ευκολα ακομα και στην καθημερινοτητα και ειναι και ο ενας απο τους κυριους λόγους στην συμπεριφορά του αυτοκινητου.

    Ομως εξακολουθω να νομιζω οτι δεν φταιει κατι.
    Απλα το αμαξι τουρπιζει καπως πιο αποτομα και θελει ψυχραιμία και λιγα χερια παραπάνω.
    Εχεις πολυ δικιο σ αυτο που λες Χριστοφορε....το εχω καταλάβει οτι τουρμπιζει πιο απότομα και φυσικά εχει πολυ περισσότερη δύναμη....απλα έλεγα μηπως την έβγαζα κάπως ευκολότερα....
    Θα το μάθω.......με βλέπω καθε Κυριακη....Αι Γιάννη μεσο Ριτσώνας......


    Θα κοιταξω και αυτο που μου ειπες,....με την ευθυγράμμιση πισω
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  16. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.184
    Thanked
    14077
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το 235 μπαίνει απο 8 - 9.5 in και το 265 απο 9 - 10.5 in σύμφωνα με https://www.1010tires.com/tiresizeca...?action=submit

    Οπότε θεωρητικά στο μπροστά μπορείς το 235.Στο πίσω το 265 ξέχνα το...Απο 9άρα-10.5 μπαίνει

    Για εμένα παίξε με ανάρτηση και στήσιμο,άσε τα λάστιχα ήσυχα...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 29-05-12 στις 19:53



  17. The Following 3 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    Panos 316T (30-05-12), super duper (29-05-12), Z4 DCT (29-05-12)

Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP