Δεν αφήνεις τις κηδείες και τα αεροπορικά που τόχεις πάρει κορδονι σήμερα να βάλεις κανα κώλο να ξυπνήσουμε?
ε?
Kostas_1 (12-05-12), Leonidas_E39 (12-05-12), VanVIC (12-05-12)
"το πιο ασφαλες μεσο μεταφορας" σου λεει μετα...
καλα κανω εγω και προσπαθω να μη μπαινω σε αεροπλανα.
δε μ'αρεσει να μην εχω δυνατοτητα διαφυγης/αποφυγης.
καλα, με την επιδειξη των "συστηματων ασφαλειας" μεσ'το αεροσκαφος, μασκες-τσουληθρες κλπ ή οπως αλλιως τα λενε,
ας γελασω...![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikos1400 : 12-05-12 στις 12:16
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
Με τόσες πτήσεις που γίνονται καθημερινά (και μπορείς να τις παρακολουθήσεις εδώ https://www.flightradar24.com/) είναι αμελητέο ποσοστό αυτό των αεροπορικών ατυχημάτων, ειδικά αν σκεφτείς ότι τις περισσότερες φορές ωφείλονται σε ανθρώπινο λάθος, και όχι στο ίδιο το μέσο (αεροπλάνο)...
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
Το δυστυχημα εγινε σε φαση αεροπορικης επιδειξης. Καμια σχεση με τις κανονικες πτησεις
Σαν να μην προλαβε την ανοδο και βρηκε στην ακρη στο γκρεμο
Samaro (12-05-12)
einai kanenas pou xerei tous logous pou stoukare to sukoi? mixaniko ? lathos anthropino? mou fenetai periergo se epidixei na stoukarei aeroplano. mono oi souidoi me jas 39 to exoun kanei nomizo
live free and drive hard
Κατά πάσα πιθανότητα ήταν λάθος των χειριστών.. παραβίασαν το MSA(Minimum Safety Altitude) της περιοχής για άγνωστο λόγο..
Το αεροσκάφος εκτελούσε πτήσης επίδειξης στα γύρω κράτη. Επίδειξη όχι όπως κάνουν τα μαχητικά ε? Απλά επισκεπτόταν διάφορα αεροδρόμια για προβολή και διαφήμιση..
''The pilot who flew the Russia-made Sukhoi Super Jet 100 violated height clearance requirements set for airplanes flying near obstacles like buildings, towers or mountains, a pilot says.''
“I canΆt help but wonder myself, why did the pilot ask to descend to 6,000 feet? ThatΆs a violation of the minimum obstacle clearance altitude [MOCA]. In that location, the minimum clearance is around 11,000 feet,” pilot Ronny Rosnadi, who has flown over 33,000 hours, said Thursday as quoted by kompas.com. “I strongly believe the accident was caused by human error.”
https://www.thejakartapost.com/news/...gulations.html
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Θα τους πάρει αρκετό χρόνο ώσπου να συγκεντρώσουν όλα τα στοιχεία απο τα συντρίμμια λόγω της απότομης βουνοπλαγιάς, αλλά κατά πάσα πιθανότητα είναι όπως τα έγραψε και ο pilot.