Σελίδα 1 από 15 12311 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 152

Θέμα: Απο 996 σε 360 Modena

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    16-01-12
    Περιοχή
    ΑΝΩ ΜΕΛΙΣΣΙΑ
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    838
    Rides
    1

    Προεπιλογή Απο 996 σε 360 Modena

    Εδω και 3 βδομαδες περιπου εδωσα μια 996 4s που ειχα απο περσι το καλοκαιρι στη Γερμανια. Ψαχνω για κατι αλλο και ενα απο αυτα ειναι το Ζ4Μ το οποιο ειναι και παιδικο μου κολλημα.
    Θα ηθελα να ξερω τι παιζει σε περιπτωση προσθηκης μηχανικου υπερσυμπιεστη δηλ. κοστος, θετικα, αρνητικα κλπ

  2. The Following 5 Users Say Thank You to mikegr For This Useful Post:

    120ie87 (04-05-12), Panos 316T (05-05-12), S8N (04-05-12), saulm3 (05-05-12), super duper (04-07-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Με το καλό φίλε! (είναι παιδικό σου κόλλημα το Ζ4Μ....δύσκολο... μάλλον για το Ζ3Μ μιλάμε ε?)
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 04-05-12 στις 18:21

  4. The Following User Says Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    mikegr (04-05-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    16-01-12
    Περιοχή
    ΑΝΩ ΜΕΛΙΣΣΙΑ
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    838
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ε καλα οχι και τοσο παιδικο, απλα μου αρεσε πολυ το πρωτο Ζ4 3.0 (τοτε στα 60.000 ευρω)
    Περσι ειχα παει βολτα με ενα Ζ3Μ μαϊμου, το οποιο αν μη τι αλλο ηταν απιστευτα διασκεδαστικο με υπεροχο ηχο. Ημουν ετοιμος να το παρω αλλα τελευταια στιγμη βρεθηκε το 996. Για να δουμε φετος...

  6. The Following User Says Thank You to mikegr For This Useful Post:

    120ie87 (04-05-12)

  7. #4
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το 996 4S που είχες είναι μεγάλη αλητεία κι ας μην είναι ιδιαίτερα γΛήγοΛο.

  8. #5
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18817
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μια χαρά γρήγορο είναι. 996 με power pack (340+) είναι γρηγοροτερη από 997 S (355). Και η 321 όμως δεν πάει πισω. Αρκεί μα μην είναι αυτόματη.

  9. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    BILL007 (05-05-12)

  10. #6
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.548
    Thanked
    2755
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μια χαρά γρήγορο είναι. 996 με power pack (340+) είναι γρηγοροτερη από 997 S (355). Και η 321 όμως δεν πάει πισω. Αρκεί μα μην είναι αυτόματη.
    αν θες δωσε περισσοτερες πληροφοριες για το power pack (340+) απο τι αποτελειται,ειναι εργοστασιακο?σορυ για το οφ τοπικ

  11. #7
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εργοστασιακό πρόγραμμα & εξάτμιση με κλαπέτα. Δε θυμάμαι αν είχε και φίλτρο.

  12. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    dark knight (05-05-12)

  13. #8
    Εγγραφή
    05-12-10
    Μηνύματα
    24
    Thanked
    19
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Aναμφισβητητα η εξατμιση με τα κλαπετα αξιζει τα λεφτα της! Ειναι εργοστασιακο εξτρα και εχει κουμπι στο ταμπλο που ανοιγεις και κλεινεις τα κλαπε αναλογα τις ορεξεις με εμφανη διαφορα στον ηχο και οχι και τοσο θα ελεγα στην αποδοση. Αλλα ακομη και ετσι αξιζει γιατι ο ηχος πραγματικα γινεται απολαυστικος(ανοικτα κλαπε), ενω παραλληλα σε ενα ταξιδι τα κλεινεις και ταξιδευεις με ησυχια. Με τη σειρα μου να ζητησω κι εγω συγνωμη για το οφ τοπικ!

  14. The Following 2 Users Say Thank You to TOLIS E30 For This Useful Post:

    S8N (05-05-12), z3 2.2 (05-05-12)

  15. #9
    Εγγραφή
    07-10-11
    Μηνύματα
    230
    Thanked
    248
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο TOLIS E30 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Aναμφισβητητα η εξατμιση με τα κλαπετα αξιζει τα λεφτα της! Ειναι εργοστασιακο εξτρα και εχει κουμπι στο ταμπλο που ανοιγεις και κλεινεις τα κλαπε αναλογα τις ορεξεις με εμφανη διαφορα στον ηχο και οχι και τοσο θα ελεγα στην αποδοση. Αλλα ακομη και ετσι αξιζει γιατι ο ηχος πραγματικα γινεται απολαυστικος(ανοικτα κλαπε), ενω παραλληλα σε ενα ταξιδι τα κλεινεις και ταξιδευεις με ησυχια. Με τη σειρα μου να ζητησω κι εγω συγνωμη για το οφ τοπικ!
    Τα κλαπετα δεν τα κλείνεις σε καμοια περίπτωση,αν κλείσουν σε ταξίδι στην καλύτερη χάνεις τα χταποδια στην χειρότερη τον κινητήρα

    Η δουλειά που κάνουν είναι πολυ σημαντική και μετα τις 3000στροφες πρέπει να ανοίγουν οπωσδήποτε.

  16. The Following User Says Thank You to race850i For This Useful Post:

    alexk (05-05-12)

  17. #10
    Εγγραφή
    05-12-10
    Μηνύματα
    24
    Thanked
    19
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο race850i Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα κλαπετα δεν τα κλείνεις σε καμοια περίπτωση,αν κλείσουν σε ταξίδι στην καλύτερη χάνεις τα χταποδια στην χειρότερη τον κινητήρα

    Η δουλειά που κάνουν είναι πολυ σημαντική και μετα τις 3000στροφες πρέπει να ανοίγουν οπωσδήποτε.
    Φιλε μου επειδη τυχαινει να εχουμε 996 στην οικογενεια μου, με τις συγκεκριμενες εξατμισεις και εχοντας διανυσει και ο ιδιος πολλα χιλιομετρα με το συγκεκριμενο αυτοκινητο σε διαβεβαιωνω οτι ουδε ενα προβλημα αντιμετωπισε ποτε σε ταξιδι με κλειστα κλαπε ακομη και σε ταχυτητες υψηλες για τα ελληνικα δεδομενα! Εκτος και αν το συγκεκριμενο αποτελει καποια εξαιρεση πραγμα το οποιο δεν πιστευω.

Σελίδα 1 από 15 12311 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP