
Αρχικό μήνυμα απο
s42performance
Φίλε συγνώμη άλλα δεν είσαι σοβαρός ! να ξέρεις ότι αρχικά δεν φταίει ο αντιπρόσωπος άλλα η BMW Hellas Α.Ε που είναι υπεύθυνη για το stock και την διακίνηση των ανταλλακτικών και σιγουρα δεν θα stockαρει ένα ανταλλακτικό που δεν είναι τόσο κινησιμο σε μια τόσο δύσκολη εποχή που βιώνουν όλες οι εταιρίες ενώ μπορεί να το παραδώσει μέσα σε 4 μέρες μόνο! (λέω μόνο γιατί προφανώς δεν έχεις ιδέα από stock και παραδώσεις γιαπωνέζικων ανταλλακτικών) επειδή έσπασε κάποιος το πλαϊνό τζάμι του κύριου Παρη! και 2ον μην έχεις την απαίτηση οτιδήποτε σπάσεις εσύ στο αυτοκίνητο σου να σου το έχουν στο πιάτο απλά επειδή έδωσες 30.000 ευρώ για ένα Bmw αλώστε 4 με 5 ήμερες δεν είναι τόσο πολύ διάστημα που να σε κάνει να νιώσεις θιγμένος καταναλωτής και να προβείς σε καταγγελία. Έλεος!
(μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι στον συνήγορο του καταναλωτή έχουν να ασχοληθούν με σοβαρά πράγματα ζωτικής σημασίας και πολύ πιθανών να γέλαγαν με μια τόσο αλλαζονικη καταγγελία)