εμετός μου ήρθε.
είδα το σήμα ///Μ στο καπώ και άκουσα το τσικι τσικι του ντήζελ...
μπλιαχ.
χαλάστηκα.
γιατι σε χαλασε? και το 550Μ ? η μονο το ντηζελ? Δεν το εχουν φερει σε ντηζελ ακομη εδω...
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Eleni : 22-02-12 στις 04:32
Become the person you would want to have as a friend yourself!!!!!
Ντηζελ Μ;
Δε νομιζω.
ΟΚ ας κάνουμε αποκαθήλωση των σημάτων Μ και ας μείνει το υπόλοιπο ως έχει.
Η άποψή μου (την έχω γράψει και σε άλλο σχετικό thread) είναι ότι πρόκειται για εξαιρετική περίπτωση αν αναλογιστούμε τί συνδιάζει και τί προσφέρει.
Η μόνη ένσταση που έχω λάβει έχει να κάνει με το πως ακούγεται (απ΄εξω) το συγκεκριμένο μοτέρ. Μέσα έχει γίνει πολλή δουλεία με την ηχομόνωση και την "ακουστική" γενικότερα.
Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για 6 κυκίνδρους και όχι για 4 ...
Υ.Γ.: Τελικά το στροφόμετρο τελειώνει σε 6 και όχι σε 7 (όπως νόμιζα). Ξέρω ότι κι αυτό "χαλάει" την αισθητική του πίνακα οργάνων.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη VanVIC : 22-02-12 στις 06:52
Ας εβγαζε μια μεση λυση ρε Βαγγελη.
Ας τα ελεγε Αλπινα. (να την αγοραζε)
Πως κανει η Αουντι με τα s και τα rs.
Το Μ ηταν πολυ ισχυρο brand και αυτο το downgrade δεν μου ακουγεται καλα
Ας τα ελεγε division specials, ας τα ελεγε edition M.
Το μονο που μενει ειναι πλεον να βγαλει και η honda υβριδικο σπορ.
No wait......
Crz
SHIT......
ghost-rider (22-02-12), gnx (22-02-12), Nikos (22-02-12)
Stamatis (23-02-12)
εγω νομιζω οτι ακουγεται μια χαρα τωρα για το εξω δε με νοιαζει καν....επισης πιστευω οτι δεν γινεται καμια συγκριση με τα Μ και τα Μ Performance..αλλο το ενα αλλο το αλλο...προκειται για πιο σπορ σειρα χωρις τα μαγικα που συνοδευουν καθε Μ....και αν απο αυτο βγουν και 3,4 μοτερ διαμαντια εστω και Diesel τοτε απο μενα μονο Bravo!!!!!
75 κιλα ροπη![]()