Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 49

Θέμα: Βελτίωση Χ6 i35

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    06-02-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    37
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή Βελτίωση Χ6 i35

    Θα ήθελα τη βοήθεια σας λίγο μιας και οι επιλογές μου όσο αφορά τη τοποθέτηση προγράμματος στο αυτοκίνητο ήταν τελείως αποτυχημένες και πάρα πολύ προβληματικές.

    Φυσικά φταίω και εγώ γιατί πήρα από τα πρώτα Χ6 που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα και ήθελα να το δυναμώσω αμέσως με αποτέλεσμα ένα πολύ γνωστό κατάστημα στο Παλαιό Φάληρο να πειραματιστή στο αυτοκίνητο μου και μετά από πολύ μεγάλη ταλαιπωρία, χρόνο και χρήμα να καταλάβω ότι το μόνο που μπορεί να μου προσφέρει είναι ΄΄ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ΄΄

    Σήμερα επικοινωνώντας με ένα φίλο μου είπε για κάποιο πρόγραμμα της Noelle.

    Μήπως γνωρίζει κανείς ή αν έχει βάλει κάποιο πρόγραμμα από το συγκεκριμένο οίκο να μου πει εντυπώσεις γιατί δεν θέλω να περάσω τα ίδια.

    Σας ευχαριστώ πολύ.

    Φιλικά Σταμάτης

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Που είναι οι "tuners" του φόρουμ?
    Πιστεύω πάντως ότι και ο Stratos με το 335 θα μπορούσε να βοηθήσει ...έχει ψάξει αρκετά το θέμα!

  3. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.286
    Thanked
    14163
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Επίσης ο φίλος Skandalis447 απο εδώ θα μπορούσε να σου πει...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 06-02-10 στις 23:43



  4. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    395
    Thanked
    53
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εχεις το ιδιο μοτερ με το 135?

  5. #5
    Εγγραφή
    06-02-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    37
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sokinm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχεις το ιδιο μοτερ με το 135?

    Ναι έχω το ίδιο μοτέρ με τα 335 & 135 με τη διαφορά ότι εδώ έχει να κινήσει άλλα φορτία και την τετρακίνηση.

  6. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    395
    Thanked
    53
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο konstadas Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι έχω το ίδιο μοτέρ με τα 335 & 135 με τη διαφορά ότι εδώ έχει να κινήσει άλλα φορτία και την τετρακίνηση.
    οκ ο Δημητριαδης το 135 το κανει απο 273 ροδα που ειναι στα 357

    επειδη εχω δει δουλεια του και επανω στο Μ3 μου,θα σου προτεινα να παρεις και απο εκει μια γνωμη

    αν χρειαστεις κατι στειλε μου πμ

  7. #7
    Εγγραφή
    06-02-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    37
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πρέπει να είναι πολύ καλός.

    Είχα μιλήσει και εγώ τότε μαζί του αλλά με έπεισαν να πάω αλλού.

    Το διάβασα σε άλλο φόρουμ για τη συγκεκριμένη δουλειά του στο 135 και περιμένω να δω εντυπώσεις μετά από τον αρχικό ενθουσιασμό.

    Σ’ ευχαριστώ πολύ.

  8. #8
    Εγγραφή
    25-12-09
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    529
    Thanked
    741
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Φιλε σταματη καλως ηρθες στο φορουμ.Ευχομαι πραγματικα να βρεις ακρη στο θεμα σου.Μαλλον ομως το ψαχνεις λανθασμενα.Το οτι η αντλια βενζινης εχει ελλατωμα δεν φταινε οι βελτιωτες αλλα ο προμηθευτης της BMW.Προσφατα ανακοινωθηκε η αλλαγη κατασκευαστη του συγκεκριμενου προιοντος και για ακριβεια μετα την μεγαλη αποτυχια που ειχαν , το δεκεμβριο του 2009 ξεκινησε νεο προιον με αλλα εντοσθια προκειμενου να σταματησει το προβλημα που ειχε παρει μεγαλες διαστασεις.
    Παρ ολα αυτα το Χ6 35ι που εχεις ειναι ενα πολυ ωραιο αυτοκινητο σε σχεδιασμο και εξοπλισμο αλλα δεν ταιριαζει στη χρηση που κανεις.Αν θελεις ενα αυτοκινητο που να πηγαινει ταξιδια χωρις να πεφτει κατω απο 250χλμ και χωρις να αναβουν λαμπακια παρε μια Μ5.Το Χ6 35ι με ενα προγραμμα πρωτου σταδιου ειναι για να κανει καλυτερες ρεπριζ κι επιταχυνσεις απ το νορμαλ αλλα οχι να κολλας το γκαζι στο πατωμα μεχρι την τελικη και να μην το αφηνεις μεχρι τη θεσσαλονικη.Τα Turbo γνωριζουμε οτι γενικα ειναι καλυτερα στις ροπες αλλα υποφερουν στο διαρκες επιμονο πλακωμα.
    Γνωμη μου ειναι πως το να ψαχνεις τον βελτιωτη με το καλυτερο προγραμμα δεν θα αναιρεθει ο τροπος λειτουργιας των Turbo αλλα θα συνεχιστει το προβλημα σου.Προσωπικα γνωριζω πανω απο 10 ιδιοκτητες Χ6 35ι με προγραμμα που ειναι υπερευχαριστημενοι και μπορω να σε φερω σε επαφη αν θελεις(σχεδον ολοι εχουν αλλαξει και αντλια βενζινης). Μηπως θα ηταν καλυτερα να κοιταξεις κατι σε ατμοσφαιρα και με κυβικα ωστε να κανεις το κεφι σου αφοβα?
    Αν σκεφτεις να το αλλαξεις παντως εχω καποιον που ψαχνει για Χ6 35ι μεταχειρισμενο.Αν οχι παλι καλη συνεχεια στην αναζητηση σου.

  9. #9
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Η αλήθεια είναι οτι με τον Kostadas τα είχαμε ξαναπεί και παλιότερα και δυστηχώς είχαμε μια μικρή αψιμαχία. Όμως εδώ είναι νέος χώρος και νέες συνθήκες οπότε καλωσήρθες.

    Απο ότι ξέρω είχε δοκιμάσει τον ίδιο παράλληλο εγκέφαλο με τον δικό μου, αλλά το παλιότερο μοντέλο που δεν είναι canbus και φυσικά με τους παλιότερους χάρτες V1 (εγώ έχω τους V3 και τώρα βγήκαν και οι V4). Δυστηχώς δεν δούλεψε για 3 πιθανούς λόγους. Το Χ6 είτε πιθανόν πολλές και περισσότερες δικλίδες ασφαλείας απο τα 335/135 οπότε η παραμικρη παρέμβαση προκαλέι κάποιο σφάλμα στον εγκέφαλο και αμέσως CEL.

    Δευτερον, ελατωματικοί πολλαπλασιαστές και αντλία βενζίνης που δημιουργούν πρόβλημα κατά την αύξηση του φορτίου του κινητήρα με αποτέλεσμα τα κομπιάσματα και πάλι την ένδειξη του CEL.

    Τρίτον και για μένα πιο πιθανό είναι οτι λόγω του μεγάλης μάζας του αυτοκινήτου ο εγκέφαλος διαβάζει αυξημένο φορτίο κινητήρα σε συνδιασμό με τις ανεβασμένες συνθήκες υπερπλήρωσης και δίνει αμέσως CEL. Δηλαδή διαβάζει μεγάλο φορτίο κινητήρα αλλά το αμάξωμα δεν επιταχύνει όπως πρέπει λόγω αυξημένης μάζας.

    Πιστεύω πως ένα mail στην Vishnu tunning θα έλυνε πολλές απορείες σχετικά με τα σφάλαματα του εγκεφάλου. Παρόλαυτά, οι δοκιμές τους γίνονται σε 335/135 και όχι σε Χ6.

    Παρόλαυτα, η καλήτερη λύση φαίνεται να είναι η δημιουργία ένός φτιαχτού προγράμματος (παρόλο που σε 135/335 διαφωνώ εντελώς). Δηλαδή επιτόπου αλλαγή των τιμών των χαρτών υπερπλήρωσης και ανάφλεξης πάνω σε δυναμόμετρο. Αυτό επιτρέπει την αύξηση της ιπποδύναμης real time. Αν και αυτό δεν πετύχει, τότε μην σκαλίζεις τίποτα άλλο. Μπορώ να σου προτείνω 3 ανθρώπους και μάλιστα οι 2 είναι μέλη του φόρουμ που μπορούν να σε βοηθήσουν


    Αλήθεια, θές να μας πείς τι πρόβλημα δημιουργήθηκε ακριβώς και τι παρεμβάσεις έκανες? Γιατί λίγο δύσκολο ένα συνεργείο (και αν είναι αυτό που φαντάζομαι) να έβαλε χέρι μόνο του πάνω σε "εγκεφαλικό" θέμα και να προκάλεσε ζημιά χωρίς να την αποκαταστήσει...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη stratos : 07-02-10 στις 03:30

  10. #10
    Εγγραφή
    06-02-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    37
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η αλήθεια είναι οτι με τον Kostadas τα είχαμε ξαναπεί και παλιότερα και δυστηχώς είχαμε μια μικρή αψιμαχία. Όμως εδώ είναι νέος χώρος και νέες συνθήκες οπότε καλωσήρθες.

    Απο ότι ξέρω είχε δοκιμάσει τον ίδιο παράλληλο εγκέφαλο με τον δικό μου, αλλά το παλιότερο μοντέλο που δεν είναι canbus και φυσικά με τους παλιότερους χάρτες V1 (εγώ έχω τους V3 και τώρα βγήκαν και οι V4). Δυστηχώς δεν δούλεψε για 3 πιθανούς λόγους. Το Χ6 είτε πιθανόν πολλές και περισσότερες δικλίδες ασφαλείας απο τα 335/135 οπότε η παραμικρη παρέμβαση προκαλέι κάποιο σφάλμα στον εγκέφαλο και αμέσως CEL.

    Δευτερον, ελατωματικοί πολλαπλασιαστές και αντλία βενζίνης που δημιουργούν πρόβλημα κατά την αύξηση του φορτίου του κινητήρα με αποτέλεσμα τα κομπιάσματα και πάλι την ένδειξη του CEL.

    Τρίτον και για μένα πιο πιθανό είναι οτι λόγω του μεγάλης μάζας του αυτοκινήτου ο εγκέφαλος διαβάζει αυξημένο φορτίο κινητήρα σε συνδιασμό με τις ανεβασμένες συνθήκες υπερπλήρωσης και δίνει αμέσως CEL. Δηλαδή διαβάζει μεγάλο φορτίο κινητήρα αλλά το αμάξωμα δεν επιταχύνει όπως πρέπει λόγω αυξημένης μάζας.

    Πιστεύω πως ένα mail στην Vishnu tunning θα έλυνε πολλές απορείες σχετικά με τα σφάλαματα του εγκεφάλου. Παρόλαυτά, οι δοκιμές τους γίνονται σε 335/135 και όχι σε Χ6.

    Παρόλαυτα, η καλήτερη λύση φαίνεται να είναι η δημιουργία ένός φτιαχτού προγράμματος (παρόλο που σε 135/335 διαφωνώ εντελώς). Δηλαδή επιτόπου αλλαγή των τιμών των χαρτών υπερπλήρωσης και ανάφλεξης πάνω σε δυναμόμετρο. Αυτό επιτρέπει την αύξηση της ιπποδύναμης real time. Αν και αυτό δεν πετύχει, τότε μην σκαλίζεις τίποτα άλλο. Μπορώ να σου προτείνω 3 ανθρώπους και μάλιστα οι 2 είναι μέλη του φόρουμ που μπορούν να σε βοηθήσουν


    Αλήθεια, θές να μας πείς τι πρόβλημα δημιουργήθηκε ακριβώς και τι παρεμβάσεις έκανες? Γιατί λίγο δύσκολο ένα συνεργείο (και αν είναι αυτό που φαντάζομαι) να έβαλε χέρι μόνο του πάνω σε "εγκεφαλικό" θέμα και να προκάλεσε ζημιά χωρίς να την αποκαταστήσει...


    Γεια σου Στράτο.

    Καλώς σε βρήκα.

    Ηταν απλά μια διαφορά απόψεων τίποτα παραπάνω.

    Ο τελευταίως χάρτης που είχα βάλει πριν βγάλω των παράλληλο ήταν ο V3 , αλλά και V13 να είχε βγει πάλι το ίδιο πρόβλημα θα είχε.

    Το πρόβλημα με τον παράλληλο ήταν όταν του έριχνες απότομα μεγάλο φορτίο όχι όταν το άνοιγες σταδιακά και σιγά σιγά, δηλαδή αν το ζόριζες σε έβαζε σε λειτουργία ασφαλείας από τα 60 Χ.Α.Ω και μπορεί να το άνοιγες σιγά σιγά και στα 280 Χ.Α.Ω να σου άναβε απλά το λαμπάκι χωρίς να σε κόψει στην αρχή.

    Γνώστης του είδους δεν είμαι αλλά από τα λίγα που ξέρω μπορώ να καταλάβω ότι ο παράλληλος δεν μπορεί να δουλέψει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ( τουλάχιστον ) λόγο φορτίου ( βάρος και τετρακίνησης )

    Να σε ενημερώσω μιας και ανάφερες τους λόγους που μπορεί να μην δουλεύει σωστά ο παράλληλος ότι τα ίδια μου έλεγε ο δήθεν προγραμματιστής και πήγα και άλλαξα μπουζί , πολλαπλασιαστές , ατλιες βενζίνης, σωληνώσεις.

    Τα προβλήματα Στράτο που είχα με το παράλληλο το διάβασες ποιο πάνω, μετά το βγάλαμε το δοκιμάσαμε χωρίς αυτό και δεν έδειξε κανένα πρόβλημα.

    Στη συνέχεια βάλαμε ένα σειριακό το οποίο από 301 HP μου έφτασε 319 HP ( είχα κάνει δυναμομέτρηση πριν και μετά στο ίδιο δυναμόμετρο ) το οποίο χαμηλά είχε χάσει πολύ δύναμη και ήταν καλύτερο ψηλά αλλά και εδώ είχα προβλήματα ( μου άναβε λαμπάκι όταν το ζόριζα αλλά δεν με έκοβε ποτέ )

    Στη συνέχεια με τα πολλά μου έβαλε ένα άλλο αφού με ταλεπωρισε πάρα πολύ το οποίο δεν ανάβει λαμπάκι αλλά μου έχει κατεβάσει την ισχύει.

    Θα ήθελα αν γνωρίζεις κάτι καλό να μου πεις να μιλήσω με τους ανθρώπους να τους πω τη θέλω μήπως βρω κάποια άκρη.

    Σ΄ευχαριστώ πολύ.

Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP