Σελίδα 1 από 6 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 66

Θέμα: Ε90 316 122ΗΡ ΣΕ 320 170ΗΡ.

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κατερινη-Νεοι Πόροι
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    2.452
    Thanked
    3569
    Rides
    2

    Προεπιλογή Ε90 316 122ΗΡ ΣΕ 320 170ΗΡ.

    ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ο δότης βρεθηκε.....ολοκληρο αυτοκινητο που ο ανθρωπος θελει να το κανει απο 320 σε 316....ειναι και φιλος.
    το αυτοκινητο δοτης ειναι Ε92 320 μοντελο 8/2007
    το δικο μου ειναι Ε90 316 μοντελο 12/2007
    ο δοτης εχει 62000 χλμ
    εγω εχω 59000 χλμ

    ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΤΑ .......ΚΑΝΤΟ 330...335.....ΔΕΝ ΘΕΛΩ.....ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ 120 ΣΤΑ 170 ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ........ΚΑΙ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΛΙΣΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    στο θεμα τωρα...........

    θα αλλαξουμε κινητηρα.....σασμαν.....διαφορ ικο......
    λογικα πρεπει να αλλαχτει και ο εγκεφαλος..
    μεχρι εδω ολα ευκολα μιας και δεν θα πειραξουμε πλεξουδες.

    με το ιμομπιλαιζερ τι γινετε??????
    σκοπος μας ειναι να μην αλλαξουμε κλειδια μιας και αν τα αλλαξουμε θα χρειαστουμε να ανταλαξουμε και κλειδαριες.


    για δωστε τα φωτα σας....

  2. The Following 4 Users Say Thank You to scania124 For This Useful Post:

    nikos valvetronic (05-01-12), Panos 316T (15-05-12), pilot (05-01-12), Ptboul (12-04-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αν το ενα ειναι ED και το αλλο οχι νομιζω θα ειναι αρκετα πολυπλοκο και σιγουρα οχι plug n play.


    Πως θα τα δηλωσετε? Θα μπλεξετε με υπουργεια, σχζεδια μηχανικων κτεο κλπ , διοτι δε νομιζω να εχουν ξαναγινει τετοιες μετατροπες, ποσο μαλλον 320 -> 316


    ΥΓ Δε νομιζω πως το προβλημα στα ηλεκτρικα θα ειναι το immobilizer. Ενας σωστος προγραμματισμος στον εγκεφαλο ή στα κλειδια και ειστε ετοιμοι. Τοσοι κλεφτες πως ανοιγυον καθε λογης καινουριο αμαξι? Απλα πρεπει να βρειτε τον καταλληλο να σας κανει τον προγραμματισμο
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Dimzan : 05-01-12 στις 18:29

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κατερινη-Νεοι Πόροι
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    2.452
    Thanked
    3569
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimzan Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν το ενα ειναι ED και το αλλο οχι νομιζω θα ειναι αρκετα πολυπλοκο και σιγουρα οχι plug n play.


    Πως θα τα δηλωσετε? Θα μπλεξετε με υπουργεια, σχζεδια μηχανικων κτεο κλπ , διοτι δε νομιζω να εχουν ξαναγινει τετοιες μετατροπες, ποσο μαλλον 320 -> 316


    ΥΓ Δε νομιζω πως το προβλημα στα ηλεκτρικα θα ειναι το immobilizer. Ενας σωστος προγραμματισμος στον εγκεφαλο ή στα κλειδια και ειστε ετοιμοι. Τοσοι κλεφτες πως ανοιγυον καθε λογης καινουριο αμαξι? Απλα πρεπει να βρειτε τον καταλληλο να σας κανει τον προγραμματισμο
    εγω δεν θα το δηλωσω.....απλα θα βαλω τα νουμερα απο το 316 στο 320.

    τωρα πως θα το δηλωσει ο αλλος δεν με ενδιαφερει.

    το μονο κολλημα μου ειναι το ιμομπιλαισερ.

  5. The Following 2 Users Say Thank You to scania124 For This Useful Post:

    mark e92 (15-05-12)

  6. #4
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο scania124 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγω δεν θα το δηλωσω.....απλα θα βαλω τα νουμερα απο το 316 στο 320.

    τωρα πως θα το δηλωσει ο αλλος δεν με ενδιαφερει.

    το μονο κολλημα μου ειναι το ιμομπιλαισερ.

    είμαι 99,9% σίγουρος οτι για να δήλώσεις μετατροπή ή αλλαγή κινητήρα χρειάζεσαι τιμολόγιο αγοράς του κινητήρα για να το προσκομίσεις!

    πρόσεξε μην σου ζητάει μετα αποδείξεις και τιμολόγια ο άλλος.

    επίσης εσύ θα έχεις πρόβλημα να περάσεις ΚΤΕΟ αν το αφήσεις αδήλωτο και επίσης δεν θα είσαι καλυμένος απο ασφαλιστικές κλπ σε περίπτωση ατυχήματος.

    Μεγάλο το ρίσκο θεωρώ...

  7. The Following User Says Thank You to Cobalt For This Useful Post:

    Samaro (06-01-12)

  8. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    είμαι 99,9% σίγουρος οτι για να δήλώσεις μετατροπή ή αλλαγή κινητήρα χρειάζεσαι τιμολόγιο αγοράς του κινητήρα για να το προσκομίσεις!
    πρόσεξε μην σου ζητάει μετα αποδείξεις και τιμολόγια ο άλλος.

    επίσης εσύ θα έχεις πρόβλημα να περάσεις ΚΤΕΟ αν το αφήσεις αδήλωτο και επίσης δεν θα είσαι καλυμένος απο ασφαλιστικές κλπ σε περίπτωση ατυχήματος.

    Μεγάλο το ρίσκο θεωρώ...
    χρειαζεσαι η τιμολογιο αγορας κινητηρα η τιμολογιο τοποθετησης απ τον μηχανηκο που στο τοποθετησε οποτε με ενα τιμολογιο τοποθετησης εισαι οκ!!

  9. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    χρειαζεσαι η τιμολογιο αγορας κινητηρα η τιμολογιο τοποθετησης απ τον μηχανηκο που στο τοποθετησε οποτε με ενα τιμολογιο τοποθετησης εισαι οκ!!
    Μάλλον και τα δύο ! Εκτός αν ο μηχανικός στο δικό του τιμολόγιο, περάσει και την πώληση της μηχανής !

  10. #7
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    είμαι 99,9% σίγουρος οτι για να δήλώσεις μετατροπή ή αλλαγή κινητήρα χρειάζεσαι τιμολόγιο αγοράς του κινητήρα για να το προσκομίσεις!

    πρόσεξε μην σου ζητάει μετα αποδείξεις και τιμολόγια ο άλλος.

    επίσης εσύ θα έχεις πρόβλημα να περάσεις ΚΤΕΟ αν το αφήσεις αδήλωτο και επίσης δεν θα είσαι καλυμένος απο ασφαλιστικές κλπ σε περίπτωση ατυχήματος.

    Μεγάλο το ρίσκο θεωρώ...

    Ειπε οτι θα χτυπησει στο 2λιτρο μοτερ τα νουμερα απο το 316 του. Αυτο γινεται, και ειναι σχετικα ασφαλες απο την αποψη οτι δεν διαφερουν τα μοτερ πολυ οπτικα για καποιον που δεν ξερει. Πρακτικα μονο με ογκομετρηση σε βρισκουν, η αν το μηχανουργειο δεν κανει καλη δουλεια.

    Ομως αν ο αλλος θελησει να δηλωσει τον 1600αρη κινητρα στο 320 θα χρειαστει τιμολογιο αγορας του 1600αρη και φυσικα θα φαινονται τα νουμερα του 1600αρη. Οποτε αν παει αυτος να το δηλωσει μπορει να βρεθουν 2 αμαξια με ιδιο αριθμο κινητηρα και εκει ειναι το φαουλ της υποθεσης. Αν διασταυρωθουν τα στοιχεια ειναι και οι 2 μπλεγμενοι. Για τηνα κριβεια πιο μπλεγμενος ειναι αυτος που το πουλησε διοτι υποτιθεται το πουλησε αλλα το δηλωνει ακομα ως δικο του στο αμαξι του.


    Πρακτικα η δηλωση απο 1,6->2λτ γινεται. Υποκυβισμος, ακομα κι αν φορουσε το σασι αυτο μικροτερο μοτερ δεν εχω ακουσει να γινεται, τουλαχιστο νομιμα. Γινεται μονο αν πχ καποιος ειχε 316 , το εκανε 325, και μετα το ξαναγυριζει σε 316.

  11. The Following 3 Users Say Thank You to Dimzan For This Useful Post:

    Nick bmwlover (06-01-12), Panos 316T (15-05-12), scania124 (06-01-12)

  12. #8
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimzan Εμφάνιση μηνυμάτων

    Πρακτικα η δηλωση απο 1,6->2λτ γινεται. Υποκυβισμος, ακομα κι αν φορουσε το σασι αυτο μικροτερο μοτερ δεν εχω ακουσει να γινεται, τουλαχιστο νομιμα. Γινεται μονο αν πχ καποιος ειχε 316 , το εκανε 325, και μετα το ξαναγυριζει σε 316.
    Υποκυβισμος γινεται -25% ετσι μου ειπαν απο κτεο

  13. #9
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Θανο ολα γινοντε να ξερεις θελει ομως ΓΑΤΟ ηλεκτρολογο!!

  14. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Θεσ/νίκη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.294
    Thanked
    7815
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οχι απλα γάτο !! Γάτο με πέταλα !! Σαλόνι θέλω να αλλάξω και εχει πολύ θέμα....
    Φαντάσου τι θα γίνει με την μετατροπή !!

Σελίδα 1 από 6 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP