Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 61

Θέμα: Sticky 5th gear (BMW 6cyl) Ο λεβιες δεν επιστρεφει στη νεκρα. ZF S5D 320Z 5αρι σασμαν

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Exclamation Sticky 5th gear (BMW 6cyl) Ο λεβιες δεν επιστρεφει στη νεκρα. ZF S5D 320Z 5αρι σασμαν

    Οταν πρωτοεγινε η μετατροπη, αυτο που διαπιστωσα ειναι οτι ο λεβιες μου ειχε ενα "θεμα".. Υστερουσε λιγο σε αισθηση.. σε σχεση με το σαμσαν του Ν42 που ειχα συνηθισει..
    Ψαχνοντας, διαβαζω στο φανατικς και βρισκω οτι καποια 5αρια σασμαν που φορεθηκαν σε 6κυλιδρα BMW, ειχαν αυτο το θεμα.. Τωρα κατα βαση αυτα που φορουσαν ZF σασμαν.. αλλα βλεπω να παραπονιουνται και ιδιοκτητες με Getrag..
    Ειτε οτι ηταν δυσκολο να βαλουν 5η.. ειτε οτι εβαζαν νεκρα και ο λεβιες ΔΕΝ επεστρεφε στη νεκρα, αλλα εμενε μεταξυ 5ης + 4ης..
    Η λυση ειναι (ειχε βγαλει και οδηγια η BMW, καποια αλλαχτηκαν μεσω ανακλησης, καποια αλλα οχι..)
    Το θεμα λιγο διορθωνεται με αλλαγη βαλβολινων στο σασμαν, αλλα δεν εξαλειφεται.. (εγω εβαλα Redline MTL και οντως ειναι πολυ καλυτερο.. αλλα επειδη ειμαι λιγο τελειομανης, θελω να γινει η δουλεια οπως πρεπει )
    Αυτη η επισκευη, απαιτει να κατεβει το σασμαν.. ΔΕΝ γινεται με την καμια να γινουν οι αλλαγες στα ελατηρια (και ολα τα υπολοιπα που πρεπει να αλλαχθουν) ΧΩΡΙΣ να κατεβει το σασμαν..

    Ενα πολυ καλο DIY εδω https://webspace.ringling.edu/~dplas...hift_pins.html

    Εδω και το θεμα μου απο το φανατικς https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=891589


    Αυτο που φταιει βασικα ειναι το Νο6+7 https://bmwfans.info/parts/catalog/E...ounting_parts/

    Εδω μια φωτο.. Ειναι το "bushing"..



    repair kit https://bmwfans.info/parts/catalog/23117542726/

    Ειχε κανεις εδω τετοιο θεμα..??
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  2. The Following 19 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    120ie87 (15-12-11), 320d (15-12-11), BILL007 (15-12-11), bill_m3 (15-12-11), chief (15-12-11), fanisk (15-12-11), halkida116mpack (15-12-11), Kostas_1 (15-12-11), Monsta (15-12-11), nikos valvetronic (15-12-11), Nino (15-12-11), Panos 316T (15-12-11), S8N (01-11-12), sierra (10-11-12), Stamatis (15-12-11), stefm5 (15-12-11), Thomelef (04-11-12), wheelman (27-12-23), ziaba (17-12-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οχι αλλα το θρεντ αυτο ειναι χρησιμοτατον.

  4. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    zaharias (15-12-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    12-09-11
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    626
    Thanked
    303
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    thanks για την ενημερωση

  6. The Following User Says Thank You to super duper For This Useful Post:

    zaharias (15-12-11)

  7. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ζαχαρία συμβαίνει και στο δικό μου σασμάν...σχεδόν από την αρχή το κατάλαβα
    αλλά δεν πρόκειται να κάνω κάτι αφού κάποια στιγμή θα μπει 6άρι..

  8. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    zaharias (15-12-11)

  9. #5
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ζαχαρία συμβαίνει και στο δικό μου σασμάν...σχεδόν από την αρχή το κατάλαβα
    αλλά δεν πρόκειται να κάνω κάτι αφού κάποια στιγμή θα μπει 6άρι..
    Το σκεφτηκα κι εγω ρε φιλε..

    Ρωτησα και 2-3 τιμες για 46αρι Μ3 6αρι.. και λεω ασε..

    Κοιτα, εχω σκοπο να κατεβασω κεντρικο για να αλλαξω μεσαια τριβη, flex disc κτλ, να αλλαξω συνεμπλοκ διαφορικου.. οποτε ειπα να τα κανω ολα μαζι μια και καλη..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  10. The Following User Says Thank You to zaharias For This Useful Post:

    BILL007 (15-12-11)

  11. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το σκεφτηκα κι εγω ρε φιλε..

    Ρωτησα και 2-3 τιμες για 46αρι Μ3 6αρι.. και λεω ασε..

    Κοιτα, εχω σκοπο να κατεβασω κεντρικο για να αλλαξω μεσαια τριβη, flex disc κτλ, να αλλαξω συνεμπλοκ διαφορικου.. οποτε ειπα να τα κανω ολα μαζι μια και καλη..
    δε χρειάζεται να βάλεις από Μ3 Ε46
    μπορείς από 330,325ti E46, 520,525,530 E60, Z4, E36 M3 κλπ
    με 6-7 κατοστάρικα

  12. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    BILL007 (15-12-11)

  13. #7
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δε χρειάζεται να βάλεις από Μ3 Ε46
    μπορείς από 330,325ti E46, 520,525,530 E60, Z4, E36 M3 κλπ
    με 6-7 κατοστάρικα
    Το ξερω αυτο.. Απλα του Μ3 αντεχει περισσοτερο..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  14. #8
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το ξερω αυτο.. Απλα του Μ3 αντεχει περισσοτερο..
    zaharias το σασμαν του e46 m3 ταιριαζει στα μοτερ m54 αλλα ο δισκος πρεπει να ειναι απο τριλιτρο 330 διοτι εχει αλλο καρέ!!!!!!

  15. #9
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το ξερω αυτο.. Απλα του Μ3 αντεχει περισσοτερο..
    37kgm ροπή το 6άρι του 330
    42kgm ροπή του Μ3 Ε36/46

  16. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    zaharias (20-12-11)

  17. #10
    Εγγραφή
    06-10-10
    Περιοχή
    THESSALIA
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    86
    Thanked
    112
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δε χρειάζεται να βάλεις από Μ3 Ε46
    μπορείς από 330,325ti E46, 520,525,530 E60, Z4, E36 M3 κλπ
    με 6-7 κατοστάρικα
    Ειναι τσεκαρισμένο οτι ταιριάζει από όλα αυτά?Χωρίς καμιά μετατροπή ή πατέντα?
    Ρωτάω γιατί είμαι και γω ένας ακόμα παθών με e46 330ci.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP