καλησπερα παιδια,αυτες τις μερες κοιτωντας καποιες αγγελειες βρηκα ενα hard top αριστης καταστασης σε αρκετα καλη τιμη!θα θελα να ρωτησω αξιζει τα λεφτα του και επισης ο θορυβος στην καμπινα μειωνεται λογω σκληρης οροφης?![]()
καλησπερα παιδια,αυτες τις μερες κοιτωντας καποιες αγγελειες βρηκα ενα hard top αριστης καταστασης σε αρκετα καλη τιμη!θα θελα να ρωτησω αξιζει τα λεφτα του και επισης ο θορυβος στην καμπινα μειωνεται λογω σκληρης οροφης?![]()
Εχεις δικιο αλλα τον χειμωνα ουτοσιαλως η κουκουλα ανοιγει σπανια εως ποτε..οποτε σκεφτομαι λιγο και το θεμα της συντηρησης της!!
να κοιταξεις χρειαζεται να εχεις κατι βασεις για να μπει το χαρντ τοπ χωρις να ειμαι σιγουρος.
επισης αν δεν το δεις απο κοντα και στο στειλουν ειναι μανικι η υποθεση γιατι μπορει στο κτελ στη μεταφορα να στραβωσει/γρατσουνιστει δεν εφαρμοζει καλα κτλ...
Απο την δική μου εμπειρία στο Ζ3 μπορώ να σε διαβεβαιώσω οτι το hardtop κάνει δουλειά και εξηγώ:
1. Βελτιώνει την ακαμψία του Ζ3, το "δένει" περισσότερο (σε συνδιασμό με θολόμπαρες μπρος-πίσω θα νομίζεις οτι πρόκειται για άλλο αμάξι)
2. Μειώνει αισθητά (σε σχέση με την κουκούλα) τον θόρυβο στο εσωτερικό της καμπίνας, ειδικά όσο αυξάνεται η ταχύτητα
3. Βελτιώνει την αεροδυναμική (το καταλαβαίνεις στα πολλά χιλιόμετρα)
4. Βελτιώνει την στεγανοποίηση της καμπίνας
5. Αυξάνει τα περιθώρια προστασίας των επιβατών (σε σχέση με την υφασμάτινη οροφή
6. Προστατευει την κουκούλα απο την έκθεσή της στα όποια καιρικά φαινόμενα
7. Βελτιώνει την ακουστική (απόδοση ηχοσυστήματος) στο εσωτερικό
8. Βελτιώνει την συνολική αισθητική του κλειστού Ζ3 (αν και αυτό είναι υποκειμενικό)
Απ΄την άλλη προσθέτει βάρος (ευτυχώς τουλάχιστον, προς τα πίσω) και χρειάζεται χώρο αποθήκευσης όταν δεν είναι πάνω στο Ζ3.
Να ξέρεις οτι χρειάζεται ειδικές, εργοστασιακές βάσεις για να τοποθετηθεί οι οποίες πωλούνται ξεχωριστά. Διευκρίνισε αν μαζί με το hardtop σου δίνει και τις βάσεις αλλιώς θα πρέπει να τις αγοράσεις και δεν κοστίζουν και λίγο.
Επίσης για την τοποθέτησή του, για να γίνει σωστή δουλειά, πρέπει να ρεγουλαριστεί η συναρμογή του, ειδικά με το πλαίσιο του παρμπρίζ (πάνω μλερος) έτσι ώστε να μην σου δημιουργεί αεροδυναμικούς θορύβους (σφυρίγματα). Δυστυχώς, ακόμα και σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία, δεν είμαι σίγουρος οτι ξέρουν ή οτι δεν θα σε "ξεπετάξουν" απλά τοποθετώντας το.
Μετά χριεάζεται και μια συντήρηση με στα λάστιχά του (για να μην ξεραθούν)όταν το βγάζεις για φύλαξη. Στο δικό μου, ένα πέραμσα με λίγο γράσο είναι ΟΚ.
Να ξέρεις οτι όσο ΟΚ και να φαίνεται εξωτερικά ένα hardtop, ενδεχομένως να υπάρχουν "θέματα" που δεν μπορείς να δείς αν δεν είσαι της "δουλειάς".
Το hardtop έχει τζάμι θερμαινόμενο, η λειτουργία του οποίου ενεργοποιείται απο ειδικό διακόπτη που θα πρέπει να βάλεις μετά (πίσω απο το χειρόφρενο τοποθετείται). Τί γίνεται αν δεν δουλευει η αντίσταση στο τζάμι ? Εδώ πρέπει να αποφανθεί τεχνικός.
Επίσης τί γίνεται αν το hardtop έχει στρέβλωση (που δεν φαίνεται αν δεν το τοποθετήσεις) και μετά δεν εφαρμόζει σωστά ?
Κατά την γνώμη μου, η αγοροπωλησία θα πρέπει να γίνει και με την σύμφωνη γνώμη του τεχνικού που θα αναλάβει την τοποθέτηση αλλά και με τον όρο οτι αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα που φανεί στην τοποθέτηση, να υπάρχει το περιθώριο επαναδιαπραγμάτευσης της τιμής .
deepBLUE (30-11-11), Eleni (02-01-12), gupakos (01-12-11), katsaraios (30-11-11), mse36 (30-11-11), Nino (01-12-11), Panos 316T (30-11-11), Vasilis (30-11-11), Vassilis ///M (30-11-11), Χρίστος (30-11-11)
επειδη ειναι και στα δικα μου μελλοντικα σχεδια ενα χαρντ τοπ, αναρωτιεμαι
πως θα επιδρα τελικα στην καταναλωση ...? αφου απο την μια μεν προσθετει βαρος αλλα απο την αλλη βελτιωνει την αεροδυναμικη ...
θορυβους (οχι αεροδυναμικους) παρουσιαζουν καθολου ? εννοω κοπανηματα σε οχι καλη ασφαλτο ...
![]()
Η αλήθεια είναι οτι στο δικό μου Ζ3, στον βωμό των αποδόσεων-επιδόσεων, δεν έχω κοιτάξει το θέμα της κατανάλωσης. Πιστευω οτι στον ανοιχτό δρόμο, αναφορικά με την κατανάλωση, η καλύτερη αεροδυναμική "υπερτερεί" του μεγαλύτερου βάρους και έτσι επιτυγχάνεται μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.
Μέσα στην πόλη ίσως να συμβαίνει και το αντίθετο, δεν ξέρω.
Αν έχει τοποθετηθεί και ρεγουλαριστεί σωστά, δεν έχεις θορύβους ούτε τριξήματα, εκτός και αν έχουν ξεραθεί τα λάστιχα, ιδιαίτερα εκεί που εφάπτεται το hardtop με το πίσω πλαίσιο, οπότε θα έχεις ενοχλητικούς θορύβους.
Λογω της συνεχους χρησης στην εθνικη οι λογοι που με κανουν να στραφω προς χαρντ τοπ ειναι πρωτον η μειωση (θεωρητικα) της καταναλωσης λογω αεροδυναμικης και
δευτερον φυσικα η περισσοτερη ησυχια μετα τα 160-170 χλμ/ω.
Οπως τα περιγραφεις τα εχω φανταστει κι εγω και ευχομαι η αεροδυναμικη να βοηθησει οντως και στην πραξη.
Για την συντηρηση στα λαστιχακια του hard top, Καλυτερα γλυκερινη ή βαζελινη και οχι Γρασσο επειδη το γρασσο εχει πετρελαιο και τρωει το λαστιχο δεν το συντηρη. Εκτος και αν ειναι το διαφανο γρασσο ειδικο για ελαστικες επιφανειες (δηλαδη σαν βαζελινη).
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη vaspap : 02-01-12 στις 01:36