Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 25

Θέμα: [Z3] hard top

Hybrid View

panosz3 [Z3] hard top 29-11-11, 22:48
Atsa linos Το hardtop έχει τζάμι... 30-11-11, 15:54
stamatis m3 e30 να σε ρωτησω κατι? το hard... 30-11-11, 16:37
stamatis m3 e30 δεν σου ειπε οτι δεν... 01-12-11, 13:50
panosz3 ..... 01-12-11, 12:20
Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-08-11
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    152
    Thanked
    41
    Rides
    0

    Προεπιλογή [Z3] hard top

    καλησπερα παιδια,αυτες τις μερες κοιτωντας καποιες αγγελειες βρηκα ενα hard top αριστης καταστασης σε αρκετα καλη τιμη!θα θελα να ρωτησω αξιζει τα λεφτα του και επισης ο θορυβος στην καμπινα μειωνεται λογω σκληρης οροφης?

  2. #2
    Εγγραφή
    17-04-10
    Ηλικία
    56
    Μηνύματα
    903
    Thanked
    322
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γινεται σαν κουπε ,,,το σαν ειναι υπερβολη!!

  3. #3
    Εγγραφή
    26-08-11
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    152
    Thanked
    41
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εχεις δικιο αλλα τον χειμωνα ουτοσιαλως η κουκουλα ανοιγει σπανια εως ποτε..οποτε σκεφτομαι λιγο και το θεμα της συντηρησης της!!

  4. #4
    Εγγραφή
    17-04-10
    Ηλικία
    56
    Μηνύματα
    903
    Thanked
    322
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο panosz3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εχεις δικιο αλλα τον χειμωνα ουτοσιαλως η κουκουλα ανοιγει σπανια εως ποτε..οποτε σκεφτομαι λιγο και το θεμα της συντηρησης της!!
    καλο καθαρισμα και μαζεμα τιποτε αλλο!!

  5. #5
    Εγγραφή
    28-08-10
    Μηνύματα
    389
    Thanked
    172
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    να κοιταξεις χρειαζεται να εχεις κατι βασεις για να μπει το χαρντ τοπ χωρις να ειμαι σιγουρος.
    επισης αν δεν το δεις απο κοντα και στο στειλουν ειναι μανικι η υποθεση γιατι μπορει στο κτελ στη μεταφορα να στραβωσει/γρατσουνιστει δεν εφαρμοζει καλα κτλ...

  6. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο panosz3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλησπερα παιδια,αυτες τις μερες κοιτωντας καποιες αγγελειες βρηκα ενα hard top αριστης καταστασης σε αρκετα καλη τιμη!θα θελα να ρωτησω αξιζει τα λεφτα του και επισης ο θορυβος στην καμπινα μειωνεται λογω σκληρης οροφης?
    Απο την δική μου εμπειρία στο Ζ3 μπορώ να σε διαβεβαιώσω οτι το hardtop κάνει δουλειά και εξηγώ:

    1. Βελτιώνει την ακαμψία του Ζ3, το "δένει" περισσότερο (σε συνδιασμό με θολόμπαρες μπρος-πίσω θα νομίζεις οτι πρόκειται για άλλο αμάξι)
    2. Μειώνει αισθητά (σε σχέση με την κουκούλα) τον θόρυβο στο εσωτερικό της καμπίνας, ειδικά όσο αυξάνεται η ταχύτητα
    3. Βελτιώνει την αεροδυναμική (το καταλαβαίνεις στα πολλά χιλιόμετρα)
    4. Βελτιώνει την στεγανοποίηση της καμπίνας
    5. Αυξάνει τα περιθώρια προστασίας των επιβατών (σε σχέση με την υφασμάτινη οροφή
    6. Προστατευει την κουκούλα απο την έκθεσή της στα όποια καιρικά φαινόμενα
    7. Βελτιώνει την ακουστική (απόδοση ηχοσυστήματος) στο εσωτερικό
    8. Βελτιώνει την συνολική αισθητική του κλειστού Ζ3 (αν και αυτό είναι υποκειμενικό)

    Απ΄την άλλη προσθέτει βάρος (ευτυχώς τουλάχιστον, προς τα πίσω) και χρειάζεται χώρο αποθήκευσης όταν δεν είναι πάνω στο Ζ3.

    Να ξέρεις οτι χρειάζεται ειδικές, εργοστασιακές βάσεις για να τοποθετηθεί οι οποίες πωλούνται ξεχωριστά. Διευκρίνισε αν μαζί με το hardtop σου δίνει και τις βάσεις αλλιώς θα πρέπει να τις αγοράσεις και δεν κοστίζουν και λίγο.

    Επίσης για την τοποθέτησή του, για να γίνει σωστή δουλειά, πρέπει να ρεγουλαριστεί η συναρμογή του, ειδικά με το πλαίσιο του παρμπρίζ (πάνω μλερος) έτσι ώστε να μην σου δημιουργεί αεροδυναμικούς θορύβους (σφυρίγματα). Δυστυχώς, ακόμα και σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία, δεν είμαι σίγουρος οτι ξέρουν ή οτι δεν θα σε "ξεπετάξουν" απλά τοποθετώντας το.

    Μετά χριεάζεται και μια συντήρηση με στα λάστιχά του (για να μην ξεραθούν)όταν το βγάζεις για φύλαξη. Στο δικό μου, ένα πέραμσα με λίγο γράσο είναι ΟΚ.

    Να ξέρεις οτι όσο ΟΚ και να φαίνεται εξωτερικά ένα hardtop, ενδεχομένως να υπάρχουν "θέματα" που δεν μπορείς να δείς αν δεν είσαι της "δουλειάς".
    Το hardtop έχει τζάμι θερμαινόμενο, η λειτουργία του οποίου ενεργοποιείται απο ειδικό διακόπτη που θα πρέπει να βάλεις μετά (πίσω απο το χειρόφρενο τοποθετείται). Τί γίνεται αν δεν δουλευει η αντίσταση στο τζάμι ? Εδώ πρέπει να αποφανθεί τεχνικός.
    Επίσης τί γίνεται αν το hardtop έχει στρέβλωση (που δεν φαίνεται αν δεν το τοποθετήσεις) και μετά δεν εφαρμόζει σωστά ?

    Κατά την γνώμη μου, η αγοροπωλησία θα πρέπει να γίνει και με την σύμφωνη γνώμη του τεχνικού που θα αναλάβει την τοποθέτηση αλλά και με τον όρο οτι αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα που φανεί στην τοποθέτηση, να υπάρχει το περιθώριο επαναδιαπραγμάτευσης της τιμής .

  7. The Following 10 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    deepBLUE (30-11-11), Eleni (02-01-12), gupakos (01-12-11), katsaraios (30-11-11), mse36 (30-11-11), Nino (01-12-11), Panos 316T (30-11-11), Vasilis (30-11-11), Vassilis ///M (30-11-11), Χρίστος (30-11-11)

  8. #7
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απο την δική μου εμπειρία στο Ζ3 μπορώ να σε διαβεβαιώσω οτι το hardtop κάνει δουλειά και εξηγώ:

    1. Βελτιώνει την ακαμψία του Ζ3, το "δένει" περισσότερο (σε συνδιασμό με θολόμπαρες μπρος-πίσω θα νομίζεις οτι πρόκειται για άλλο αμάξι)
    2. Μειώνει αισθητά (σε σχέση με την κουκούλα) τον θόρυβο στο εσωτερικό της καμπίνας, ειδικά όσο αυξάνεται η ταχύτητα
    3. Βελτιώνει την αεροδυναμική (το καταλαβαίνεις στα πολλά χιλιόμετρα)
    4. Βελτιώνει την στεγανοποίηση της καμπίνας
    5. Αυξάνει τα περιθώρια προστασίας των επιβατών (σε σχέση με την υφασμάτινη οροφή
    6. Προστατευει την κουκούλα απο την έκθεσή της στα όποια καιρικά φαινόμενα
    7. Βελτιώνει την ακουστική (απόδοση ηχοσυστήματος) στο εσωτερικό
    8. Βελτιώνει την συνολική αισθητική του κλειστού Ζ3 (αν και αυτό είναι υποκειμενικό)

    Απ΄την άλλη προσθέτει βάρος (ευτυχώς τουλάχιστον, προς τα πίσω) και χρειάζεται χώρο αποθήκευσης όταν δεν είναι πάνω στο Ζ3.

    [/B]
    επειδη ειναι και στα δικα μου μελλοντικα σχεδια ενα χαρντ τοπ, αναρωτιεμαι
    πως θα επιδρα τελικα στην καταναλωση ...? αφου απο την μια μεν προσθετει βαρος αλλα απο την αλλη βελτιωνει την αεροδυναμικη ...

    θορυβους (οχι αεροδυναμικους) παρουσιαζουν καθολου ? εννοω κοπανηματα σε οχι καλη ασφαλτο ...

  9. #8
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NikoZ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    επειδη ειναι και στα δικα μου μελλοντικα σχεδια ενα χαρντ τοπ, αναρωτιεμαι
    πως θα επιδρα τελικα στην καταναλωση ...? αφου απο την μια μεν προσθετει βαρος αλλα απο την αλλη βελτιωνει την αεροδυναμικη ...

    θορυβους (οχι αεροδυναμικους) παρουσιαζουν καθολου ? εννοω κοπανηματα σε οχι καλη ασφαλτο ...
    Η αλήθεια είναι οτι στο δικό μου Ζ3, στον βωμό των αποδόσεων-επιδόσεων, δεν έχω κοιτάξει το θέμα της κατανάλωσης. Πιστευω οτι στον ανοιχτό δρόμο, αναφορικά με την κατανάλωση, η καλύτερη αεροδυναμική "υπερτερεί" του μεγαλύτερου βάρους και έτσι επιτυγχάνεται μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.
    Μέσα στην πόλη ίσως να συμβαίνει και το αντίθετο, δεν ξέρω.

    Αν έχει τοποθετηθεί και ρεγουλαριστεί σωστά, δεν έχεις θορύβους ούτε τριξήματα, εκτός και αν έχουν ξεραθεί τα λάστιχα, ιδιαίτερα εκεί που εφάπτεται το hardtop με το πίσω πλαίσιο, οπότε θα έχεις ενοχλητικούς θορύβους.

  10. The Following 2 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    deepBLUE (02-12-11), NikoZ3 (03-12-11)

  11. #9
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πιστευω οτι στον ανοιχτό δρόμο, αναφορικά με την κατανάλωση, η καλύτερη αεροδυναμική "υπερτερεί" του μεγαλύτερου βάρους και έτσι επιτυγχάνεται μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.
    Μέσα στην πόλη ίσως να συμβαίνει και το αντίθετο, δεν ξέρω.
    Λογω της συνεχους χρησης στην εθνικη οι λογοι που με κανουν να στραφω προς χαρντ τοπ ειναι πρωτον η μειωση (θεωρητικα) της καταναλωσης λογω αεροδυναμικης και
    δευτερον φυσικα η περισσοτερη ησυχια μετα τα 160-170 χλμ/ω.

    Οπως τα περιγραφεις τα εχω φανταστει κι εγω και ευχομαι η αεροδυναμικη να βοηθησει οντως και στην πραξη.

  12. #10
    Εγγραφή
    23-07-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    141
    Thanked
    71
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Για την συντηρηση στα λαστιχακια του hard top, Καλυτερα γλυκερινη ή βαζελινη και οχι Γρασσο επειδη το γρασσο εχει πετρελαιο και τρωει το λαστιχο δεν το συντηρη. Εκτος και αν ειναι το διαφανο γρασσο ειδικο για ελαστικες επιφανειες (δηλαδη σαν βαζελινη).
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη vaspap : 02-01-12 στις 01:36

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP