Το αυτοκίνητο που έκανε την αρχή και όλοι οι υπόλοιποι ακολούθησαν....
$46,465 το 1988 = $89,107 σε σημερινά $$$.
Το αυτοκίνητο που έκανε την αρχή και όλοι οι υπόλοιποι ακολούθησαν....
$46,465 το 1988 = $89,107 σε σημερινά $$$.
Bassakos (16-10-11), BILL007 (16-10-11), E60_Arkadia (15-10-11), Eleni (16-10-11), gnx (15-10-11), Panos 316T (16-10-11), PANOS-E60 (15-10-11), Ptboul (17-10-11), stefm5 (16-10-11), Κωνσταντίνος (15-10-11)
feel : fair ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?![]()
Ηρωϊκό αυτοκίνητο. Τέλος.
M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.
Panos 316T (16-10-11)
Πραγματικη καψουρα.Πω πω ποσα αριστα πηρε.Παντως η Ευρωπαικη εκδοση ειναι πολυ πιο ομορφη,στην πρωτη φωτο μια με Μ-πακ ενω στην δευτερη απλη.Προτιμω την απλη εκδοση
![]()
τα αμερικάνικα ακολούθησαν τις χαζές οδηγίες για να πάρουν έγκριση...τα ευρωπαϊκά καμία σχέση και σε εμφάνιση αλλά και σε ιπποδύναμη
BILL007 (16-10-11), E60_Arkadia (16-10-11)
κάποτε είχα αγοράσει από οδδυ ένα 528e αμερικάνικο, με όλα τα εξτρά που έβγαζε η bmw
το σασί ήταν εντελώς διαφορετικό και οι προφυλακτήρες θεόβαροι