Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 51

Θέμα: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΝΤΡΑΣ. (σε συνέχειες)

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #23
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ΔΕ ΑΝΑΚΑΛΥΨΙΣ ΟΦ ΔΕ ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ - Chris Collombus Era


    Ο καιρός πέρναγε στην Ευρώπη και οι απανταχού κοντράκηδες είχαν ανακαλύψει κάθε δυνατό διαγωνισμό για τις άμαξές τους.
    Ταλχύτητας, δεξιοτεχνίας, αναβάσεις, off road με άμαξες με αναρτήσεις, ακόμα και ηχητικούς διαγωνισμούς έκαναν όπου στις άμαξές τους έβαζαν ζωντανή ορχήστρα για να παίζει κατά τη διάρκεια της διαδρομής και όταν έφταναν στον προορισμό τους διέταζαν την ορχήστρα να παίζει δυνατά ώστε να κάνουν μεγαλύτερη εντύπωση.
    Διάσημες ορχήστρες της εποχής ήταν η Σόνυ ορχήστρα, η Μαρκ Λέβινσον ορχήστρα και το μουσικό σύνολο των Pioneer όπου έπαιζε πολύ δυνατότερα από τα άλλα, αλλά με περιορισμένο ρεπερτόριο.
    Σπάνιο και πολύ ακριβό σύνολο για να νοικιάσεις ήταν το Σουηδικό Bang & Olufsen που δεν έπαιζαν μεγάλο ρεπερτόριο, αλλά είχαν πολύ καλά και ακριβά όργανα με ιδιαίτερο design.
    Με αυτά και με άλλα τα χρόνια πέρναγαν, κάτω από τις άμαξες μπήκαν πυρσοί που αναβόσβηναν και έτσι βγήκαν και οι πρώτοι κάγκουρες, όπως επίσης και μερικές εταιρείες έβγαλαν και φανούς για το εμπρόσθιο μέρος της άμαξας με προτζέκτορες.
    Πιο διάσημη εταιρεία από αυτές ήταν η Faros Of Alexandria, που είχε τα πιο δυνατά φώτα της εποχής.

    Ετσι λοιπόν, ένας Ισπανος κάγκουρας, ο Χριστόφορος Κολόμβος, αφού είχε τσιτώσει την άμαξά του με ότι πιθανό αξεσουάρ και φτάνοντας την ιπποδύναμη των 1001 ίππων βρέθηκε σε ένα δίλλημα.
    Με τόσα άλογα δεν είχε δρόμο να πάει.
    Μια που άνοιγε στη Σεβίλλη και μια που έφτανε στη Μαγιόρκα.
    Ηταν επιτακτική η ανάγκη να βρεί μεγάλες ευθείες για να τελικιάζει και να γουστάρει.
    Διαβάζοντας διάφορους μύθους των κοντράκηδων και ειδικά των Τετρακίνητων Βίγκινγκς, είδε σε έναν τόμο πως πέρα από την Ευρώπη υπάρχει μια νέα Ηπειρος μεγάλη με τρελές ευθείες ειδικά στην Αλατολάνδη (salt lake) όπου διάφοροι Ινδιάνοι τελικιάζουν με χαρά τα άρματά τους.

    Ο Χριστόφορος σαν φιλόδοξος που ήταν, επισκέφτηκε το μηχανικό του και κατόπιν τον σπόνσορά του, ο οποίος ήταν φυσικά η Βασίλισσα της Ισπανίας (βασικά ήταν μια πουρή που της τα μάσαγε και τα έχωνε στην άμαξα, αλλά ντάξει, κάπως πρέπει να βρίσκεις για να κάνεις τα γούστα σου.

    Η Κουήν του έχωσε τα φράγκα και ο Κολόμβος φόρτωσε την άμαξα σε ένα ιστιοφόρο και πήρε μαζί και άλλα δύο με ανταλλακτικά και ρόδες, ώστε να είναι έτοιμος για κάθε ενδεχόμενο.

    Μετά από μήνες περιπλάνησης έφτασε στην απέναντι ήπειρο και το πρώτο πράγμα που είδε να τον περιμένει ήταν μια φυλή κοντράκηδων οι Ινκας οι Ροπάτοι.
    Λέγονταν ροπάτοι γιατί δεν χρησιμοποιούσαν άλογα να τραβάνε τις άμαξες αλλά βουβάλια.
    Δεν είχαν τρελές τελικές, αλλά στην ανηφόρα έδιναν φοβερή δύναμη.

    Ο αρχηγός των Ινκας πλησίασε τον Κολόμβο και άρχισε τη γνωστή συζήτηση.
    Nice Carriage you have there stranger! Mother? Mother?
    Yes, just a zanta and aerotomi to look better.

    Me – you roll?
    Yes, let’s go
    Έπαιξε η συζήτηση και επειδή ο Ινκας γούσταρε τρελά τα Bling Bling καθρεφτάκια που είχε στην άμαξα ο Κολόμβος και ήταν απόλυτα σίγουρος πως έχει την καλύερη άμαξα έβαλε στο τραπέζι της κόντρας και τους τίτλους ιδιοκτησίας της Ηπείρου μαζί με μια άδεια οικοδομής που είχε βγάλει για έναν ναό σε στυλ πυραμίδα που θα τον έκανε γκαράζ αργότερα.

    Οι δύο άντρες στήθηκαν στην ευθεία.
    Ο Κολόμβος με τα 1.001 άλογά του, που χλιμίντριζαν, τους φάρους Αλεξάνδρειας αναμμένους, την ορχήστρα Sony που είχε φέρει μαζί του να παίζει μόνο τα μπάσα όργανα και τράβηξε τα χαλινάρια από τα άλογα για να κάνουν nos spray από τα ρουθούνια τους.

    Ο Ινκας δίπλα με τα 5.000 βουβάλια του μπροστά από την άμαξα κάθησε σίγουρος για τον εαυτό του.

    Από το απέναντι βουνό ένας ντόπιος φύσηξε το κέρατο της κόντρας και οι δύο μονομάχοι ξεχύθηκαν στην ευθεία.

    Ο Ινκας λόγω ροπής έκανε τη διαφορά στα πρώτα μέτρα και μετά ο Χριστόφορος πλησίασε.
    Ο Ινκας αμόλησε τη ροπάκλα του ξανά αλλά ο Χριστόφορος, πάτησε καρότα, άνοιξε πεταλούδες, έριξε φυσερά και έφυγε πέντε καρότσες μπροστά μέχρι την ανηφόρα όπου και έκοψε καθώς το βάρος του ήταν πολύ.
    Από πίσω πλησίαζε ο Ινκας και με τη ροπή του άρχισε να κερδίζει έδαφος.
    Τότε ο Κολόμβος χρησιμοποίησε το μυστικό του όπλο που κανένας ως τώρα δεν ήξερε πως έχει.

    Με έναν άξονα εμπλοκής για τις πίσω ρόδες, γύρισε τον ελεύθερο τροχασμό σε μπλοκέ 100% και στην επόμενη στροφή με ένα μεγαλόπρεπο παντηλίκι, ντριφτάρισε ελεγχόμενα και κέρδισε το έδαφος.

    Η ιστορία αναφέρει πως μετά τον τερματισμό ο Χριστόφορος έκανε τρελό burn out τόσο πολύ μέχρι που έλιωσαν οι ρόδες της άμαξας, ενώ ο ατιμασμένος Ινκα έφυγε για άγνωστη κατεύθυνση.

    Από τότε βέβαια, είναι που στην Αμερική έχουν μεγάλη αίγλη οι ευρωπαϊκές άμαξες ενώ οι δικές τους είναι μεγάλες και ροπάτες, αλλά όχι για πολλά πολλά στις κόντρες.

    Με αυτά και με άλλα φτάνουμε στην Βιομηχανική επανάσταση όπου πλέον οι κόντρες γίνονται αποκλειστικά με μηχανήματα και όχι πιά με άλογα μουλάρια και γελάδια.

    Συνεχίζεται στο επόμενο επεισόδιο THE MODERNA ERA – Δε χόρσλες κάριατζες..

  2. The Following 19 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    A8hnaios (29-10-10), Akis 330Ci (25-05-10), aristent (25-05-10), bill_m3 (27-05-10), chrisgiapz3 (03-05-12), GiannisRob (29-10-10), gkaras (25-05-10), halkida116mpack (02-11-10), m-power_01 (25-05-10), nautilos (25-05-10), Nick bmwlover (02-11-10), NickE60 (25-05-10), Panos 316T (25-05-10), skandalis447 (25-05-10), tassos (25-05-10), z3 2.2 (25-05-10), Z4 DCT (25-05-10), Κωνσταντίνος (25-05-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP