
Αρχικό μήνυμα απο
chief
Ειμαι της αποψης οτι εαν ενα αμαξι δεν μπαινει τακτικά πιστα καλυτερα να μην αλλαζει αναρτηση.
Ενα σετ τοπ μαουντς ομως που ταιριαζουν στην εργοστασιακη αναρτηση ειναι οτι πρεπει. Βελτειωνουν πολυ την συμπεριφορα του αυτοκινητου στην καθημερηνοτητα και ειναι οτι πρεπει και για τη πιστα εξασφαλιζοντας κατα πολυ καλυτερους χρονους προστατευοντας παραλληλα και τα λάστιχα.
Οποιος πει οτι με μια aftermarket αναρτηση εχει την ανεση της εργοστασιακης και οτι το αμαξι δεν κοπανάει σε ανωμαλίες, με οτι προδιαγραφες ελατηριων και να εχει πανω, ειναι ψευτης.
Η ΑST ειναι κορυφαια εταιρεία αναρτησεων και δεν εχει σχεση με φτηνες αναρτησεις τυπου D2, BC, κλπ.
Η δικη μου ειναι 1-way, με ρυθμισεις σκληρότητας, υψους και καμπερ/καστερ με τοπ μαουντς της Turner Motorsport που κανουν και για μαμα αναρτηση.
Δεν νομιζω να τη δωσω ομως, γιατι την θελω για αναπληρωματικη σε περιπτωση που η Νιτρον παθει καποια ζημια.
Ισως δωσω τα τοπ μαουντς και την μαμα αναρτηση του CSL.
RallyArt@ το πατωμα δεν εχει να κανει με την αναρτηση. Ειναι κακη κατασκευη απο την BMW.
Διονυση@ δεν νομιζω οτι ενα σετ powerflex γεφυρας και διαφορικού θα σε βοηθησουν να κανεις ντριφτ καλυτερα απο τα μαμα σινεμπλόκ.
Εγω εχω powerflex γεφυρας και αντιστρεπτικων γιατι τα μαμα δεν αντεχουν τη χρηση σλικς.