Σελίδα 116 από 147 ΠρώτηΠρώτη ... 1666106114115116117118126 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1.151 έως 1.160 από 1470

Θέμα: Απορίες Μ3 Ε46

  1. #1151
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ειμαι της αποψης οτι εαν ενα αμαξι δεν μπαινει τακτικά πιστα καλυτερα να μην αλλαζει αναρτηση.
    Ενα σετ τοπ μαουντς ομως που ταιριαζουν στην εργοστασιακη αναρτηση ειναι οτι πρεπει. Βελτειωνουν πολυ την συμπεριφορα του αυτοκινητου στην καθημερηνοτητα και ειναι οτι πρεπει και για τη πιστα εξασφαλιζοντας κατα πολυ καλυτερους χρονους προστατευοντας παραλληλα και τα λάστιχα.

    Οποιος πει οτι με μια aftermarket αναρτηση εχει την ανεση της εργοστασιακης και οτι το αμαξι δεν κοπανάει σε ανωμαλίες, με οτι προδιαγραφες ελατηριων και να εχει πανω, ειναι ψευτης.

    Η ΑST ειναι κορυφαια εταιρεία αναρτησεων και δεν εχει σχεση με φτηνες αναρτησεις τυπου D2, BC, κλπ.
    Η δικη μου ειναι 1-way, με ρυθμισεις σκληρότητας, υψους και καμπερ/καστερ με τοπ μαουντς της Turner Motorsport που κανουν και για μαμα αναρτηση.
    Δεν νομιζω να τη δωσω ομως, γιατι την θελω για αναπληρωματικη σε περιπτωση που η Νιτρον παθει καποια ζημια.
    Ισως δωσω τα τοπ μαουντς και την μαμα αναρτηση του CSL.

    RallyArt@ το πατωμα δεν εχει να κανει με την αναρτηση. Ειναι κακη κατασκευη απο την BMW.

    Διονυση@ δεν νομιζω οτι ενα σετ powerflex γεφυρας και διαφορικού θα σε βοηθησουν να κανεις ντριφτ καλυτερα απο τα μαμα σινεμπλόκ.
    Εγω εχω powerflex γεφυρας και αντιστρεπτικων γιατι τα μαμα δεν αντεχουν τη χρηση σλικς.
    M3 CSL

  2. The Following 9 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    BILL007 (11-10-13), bill_m3 (08-10-13), dionisisM3 (08-10-13), doctore (08-10-13), EVERGET (08-10-13), gnx (09-10-13), soc12r (13-10-13), steliosm46 (08-10-13), Thomelef (08-10-13)

  3. #1152
    Εγγραφή
    24-07-10
    Περιοχή
    thrakomakedones athens
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    355
    Thanked
    998
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Chief σε ευχαριστω για τις συμβουλες σου , κατι ακομα να σε ρωτησω στο m3 εχω βαλει οπως σου ειπα ανάρτηση csl . Η αναρτηση τραβαει πιο πολλα ζορια απο την αποψη οτι το csl ειναι αισθητα πιο ελαφρυ ?? Και αυτο επηρεαζει την διαρκεια ζωης της η την λειτουργια της . Ακομα εχω σκεφτει να βαλω ελατηρια μαμα για να σηκωθει λιγο ειδικα πισω λογω των ταξιδιων και των επαρχιακων δρομων που συχνα βρισκομαι με την δουλεια μου . Ελατηρια πισω σαν αυτα που πουλας ειναι λαθος να τοποθετηθουν με μπροστινα μαμα ελατηρια ?

    Τωρα που σε βρηκα θα σε σκισω στις ερωτησεις ;-)
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ CHIEF (TH)

  4. #1153
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ειμαι της αποψης οτι εαν ενα αμαξι δεν μπαινει τακτικά πιστα καλυτερα να μην αλλαζει αναρτηση.
    Ενα σετ τοπ μαουντς ομως που ταιριαζουν στην εργοστασιακη αναρτηση ειναι οτι πρεπει. Βελτειωνουν πολυ την συμπεριφορα του αυτοκινητου στην καθημερηνοτητα και ειναι οτι πρεπει και για τη πιστα εξασφαλιζοντας κατα πολυ καλυτερους χρονους προστατευοντας παραλληλα και τα λάστιχα.

    Οποιος πει οτι με μια aftermarket αναρτηση εχει την ανεση της εργοστασιακης και οτι το αμαξι δεν κοπανάει σε ανωμαλίες, με οτι προδιαγραφες ελατηριων και να εχει πανω, ειναι ψευτης.

    Η ΑST ειναι κορυφαια εταιρεία αναρτησεων και δεν εχει σχεση με φτηνες αναρτησεις τυπου D2, BC, κλπ.
    Η δικη μου ειναι 1-way, με ρυθμισεις σκληρότητας, υψους και καμπερ/καστερ με τοπ μαουντς της Turner Motorsport που κανουν και για μαμα αναρτηση.
    Δεν νομιζω να τη δωσω ομως, γιατι την θελω για αναπληρωματικη σε περιπτωση που η Νιτρον παθει καποια ζημια.
    Ισως δωσω τα τοπ μαουντς και την μαμα αναρτηση του CSL.

    RallyArt@ το πατωμα δεν εχει να κανει με την αναρτηση. Ειναι κακη κατασκευη απο την BMW.

    Διονυση@ δεν νομιζω οτι ενα σετ powerflex γεφυρας και διαφορικού θα σε βοηθησουν να κανεις ντριφτ καλυτερα απο τα μαμα σινεμπλόκ.
    Εγω εχω powerflex γεφυρας και αντιστρεπτικων γιατι τα μαμα δεν αντεχουν τη χρηση σλικς.

    Οποτε εγω Χριστοφορε με κανονικη χρηση και λιγη χρηση πιστας τι θα προτεινες να κανω?
    φοραω μαμα αναρτηση, και το εχω χαμηλωσει με ελατηρια της eibach το πρωτο σταδιο ας το πουμε. οχι πιτα κατω δηλαδη.( δεν θυμαμαι τους ποντους τωρα)

    Τι θα προτεινες να κανω οταν ειναι να αλλαξω αμορτισερ? να βαλω παλι τα μαμα η να αλλαξω σε bilstein για παραδειγμα? η να αλλαξω τελειως με αλλη αναρτηση ρυθμιζομενη?

    εγω ετσι οπως το σκεφτομαι, οταν ειναι να αλλαξω αμορτισερ να βαλω καποια που ειναι για χαμηλωμα γιατι τα μαμα δεν ειναι για αυτο το ελατηριο..
    αν και δεν βλεπω τοσο καιρο να υπαρχει καποιο προβλημα στο αμορτισερ ειναι αρκετα σφιχτο και παραλληλα δεν κοπαναει πολυ στις λακουβες σε σχεση με μια αλλη αναρτηση.Τα εχω μετρησει και σε αμορτισερομετρο και ειναι οκ.
    Νομιζω οτι με μια τετραδα αμορτισερ χαμηλωματος και τα τοπ μαουντς θα ειμαι καλυμενος?

  5. #1154
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dionisisM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Chief σε ευχαριστω για τις συμβουλες σου , κατι ακομα να σε ρωτησω στο m3 εχω βαλει οπως σου ειπα ανάρτηση csl . Η αναρτηση τραβαει πιο πολλα ζορια απο την αποψη οτι το csl ειναι αισθητα πιο ελαφρυ ?? Και αυτο επηρεαζει την διαρκεια ζωης της η την λειτουργια της . Ακομα εχω σκεφτει να βαλω ελατηρια μαμα για να σηκωθει λιγο ειδικα πισω λογω των ταξιδιων και των επαρχιακων δρομων που συχνα βρισκομαι με την δουλεια μου . Ελατηρια πισω σαν αυτα που πουλας ειναι λαθος να τοποθετηθουν με μπροστινα μαμα ελατηρια ?

    Τωρα που σε βρηκα θα σε σκισω στις ερωτησεις ;-)
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ CHIEF (TH)
    Νομιζω ειναι λάθος να αλλαξεις πισω ελατηρια και να εχεις μαμα τα μπροστα.
    Το καθε αμορτισερ ειναι κατασκευασμενο για να "παντρευεται" με ελατηρια που έχουν ενα περιθωριο μεγεθους και δυναμης. Δεν βλεπω τον λόγο απ τη στιγμη που έχεις κομπλέ αναρτηση CSL στο αμαξι να αλλαξεις πισω ελατηρια για να το ψηλωσεις.
    Ποσο χαμηλό ειναι? Αν θυμαμαι καλα το CSL ειναι περιπου 66 εκατοστα υψος με μετρηση απο εδαφος μεχρι φτερό. Το δικό σου μπορει να ειναι μισο ή ενα εκατοστό πιο χαμηλό λόγο βαρους.
    Το δικό μου με coilover ειναι στα 63 εκατοστα και μια χαρα ταξιδια κανει.
    Αστο οπως ειναι.

    Τωρα, οσον αφορά τη ζωη και την λειτουργεια της αναρτησης CSL στο απλό Μ3, στη θεωρία επειρεαζει τη ζωη και την λειτουργεια της αναρτησης.
    Στην πραξη αυτα νομιζω ειναι μαμακίες.
    Στο δευτερο αμαξι που εχω, εβαλα ελατηρια χαμηλωματος και εχω κανει 120Κ χιλιομετρα χωρις να εχω προβλημα και χωρις να εχω αλλαξει ακομη αμορτισέρ.
    Εαν ο Μανος μου εδινε την αναρτηση του, δεν θα εκανε για το αμαξι μου επειδη το αμαξι του Μανου ειναι 120 κιλα πιο ελαφρυ απ το δικο μου ?
    Αυτα ειναι μπουρδες για τους Θεωρίες που εχουν κανει την μαλακια επιστημη.
    Θα σου ελεγα να αφησεις το αμαξι οπως ειναι. Αναρτηση CSL εβαλες σε απλό Μ3. Δεν την εχεις βαλει στο φορτηγό του Θανου !
    Η αναρτηση CSL ειναι κορυφαια και με αρκετες διαφορές στη λειτουργεια απο την αναρτηση του Μ3Ε46.
    Εδω και καποιες πληροφορίες με τις διαφορες μετα απο μεγαλο ψαξιμο του Νικου. https://www.cslregister.com/forum/showthread.php?t=8143


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο steliosm46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οποτε εγω Χριστοφορε με κανονικη χρηση και λιγη χρηση πιστας τι θα προτεινες να κανω?
    φοραω μαμα αναρτηση, και το εχω χαμηλωσει με ελατηρια της eibach το πρωτο σταδιο ας το πουμε. οχι πιτα κατω δηλαδη.( δεν θυμαμαι τους ποντους τωρα)

    Τι θα προτεινες να κανω οταν ειναι να αλλαξω αμορτισερ? να βαλω παλι τα μαμα η να αλλαξω σε bilstein για παραδειγμα? η να αλλαξω τελειως με αλλη αναρτηση ρυθμιζομενη?

    εγω ετσι οπως το σκεφτομαι, οταν ειναι να αλλαξω αμορτισερ να βαλω καποια που ειναι για χαμηλωμα γιατι τα μαμα δεν ειναι για αυτο το ελατηριο..
    αν και δεν βλεπω τοσο καιρο να υπαρχει καποιο προβλημα στο αμορτισερ ειναι αρκετα σφιχτο και παραλληλα δεν κοπαναει πολυ στις λακουβες σε σχεση με μια αλλη αναρτηση.Τα εχω μετρησει και σε αμορτισερομετρο και ειναι οκ.
    Νομιζω οτι με μια τετραδα αμορτισερ χαμηλωματος και τα τοπ μαουντς θα ειμαι καλυμενος?
    Στέλιο, αν εχεις μετρησει τα αμορτισερ σου και ειναι καλα αστα οπως ειναι.
    Αφου κανεις και 2-3 επισκεψεις το χρονο σε πιστα παρε ενα σετ top mounts που κανουν για μαμα αναρτηση και εισαι μια χαρα.
    Θα εχεις καλυτερο κρατημα, θα προστατευεις τα λαστιχα σου, θα γραφεις καλυτερο χρονο και θα εχεις και την ανεση σου.
    Τωρα, αν εισαι αποφασισμενος για αλλαγη ή για κατι καλυτερο αλλα με ολα τα πιο πανω πλεονεκτιματα, γιατι ετσι σου ηρθε, παρε αναρτηση CSL + τοπ μαουντς ρυθμιζομενα.
    Εγω πριν τρια χρονια, στην πιστα που τρεχαμε ειχα κανει ρεκορ γυρου της πιστας με μαμα αναρτηση και ενα σετ τοπ μαουντς.
    Το ρεκορ ειναι εκει μεχρι σημερα και δεν το εχει σπασει κανεις ακομη.
    M3 CSL

  6. The Following 8 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    Dimimav (09-10-13), doctore (09-10-13), Leonidas_E39 (09-10-13), soc12r (13-10-13), steliosm46 (09-10-13), Thomelef (09-10-13), Vasilis M3 (09-10-13), zaharias (09-10-13)

  7. #1155
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Τα είπες όλα : ρεκόρ γύρου με μαμά ανάρτηση !!!
    Με τι λάστιχα έγινε chief ?

  8. #1156
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κumho Εcsta V70A
    Ειναι ενα κανονικο ημισλικ αλλα δεν ειναι και το καλυτερο λαστιχο για τον απολυτο χρονο.
    Τα Cup ειναι ανωτερα.

    Με Racing Semislicks ή και Slicks δε νομιζω να δουλευε σωστα η αναρτηση. Λογο υπερβολικου κρατηματος θα υπηρχε μεγαλο ρολλ στο αμαξι.
    Εκει χρειαζεται ρυθμιζόμενη αναρτηση.
    M3 CSL

  9. The Following 3 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    BILL007 (11-10-13), doctore (09-10-13), soc12r (13-10-13)

  10. #1157
    Εγγραφή
    26-05-10
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    370
    Thanked
    280
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καθε ποτε αλλαζετε συμπλεκτη ? Ειναι ανθεκτικος ? Ρωταω πιο πολυ για SMG. Εχουμε καποια προτιμηση σε aftermarket ?

  11. The Following User Says Thank You to S54POWER For This Useful Post:

    pilot (13-10-13)

  12. #1158
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    οπως σε ολα τα αυτοκινητα ειναι αναλογα την χρηση..το δικο μου εχει ακομα τον μαμα με 106Κ χλμ..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  13. #1159
    Εγγραφή
    26-05-10
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    370
    Thanked
    280
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αυτο που περιμενω να ακουσω ειναι κοντα στα 150.000 για να δουμε..

  14. #1160
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    4.443
    Thanked
    21234
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Εγώ το πούλησα με 145Κ χλμ, και στις αλλαγές 3η 4η στο πρόγραμμα 6, το κεφάλι του συνοδηγού βάραγε μαξιλαράκι.
    Δεν πατινάριζε πουθενά, ότι κι αν του έκανα.
    Αλλά όπως είπε και ο pilot, εξαρτάται από τη χρήση.
    Άν ο άλλος το δουλεύει στο αυτόματο 1, 2, και πατινάρει συνέχεια, ξεκινάει με 2α, και τέτοια...

  15. The Following 3 Users Say Thank You to doctore For This Useful Post:

    BILL007 (15-10-13), Leonidas_E39 (13-10-13), pilot (13-10-13)

Σελίδα 116 από 147 ΠρώτηΠρώτη ... 1666106114115116117118126 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP