Δηλαδή εγώ που το έχω μόνο για αγωνιστική χρήση και αλλάζω λάδια υποχρεωτικά καθε ετοσ με πολύ 1000 χλμ να βάλω πιο ´´λεπτο λαδί´´ ;
Δηλαδή εγώ που το έχω μόνο για αγωνιστική χρήση και αλλάζω λάδια υποχρεωτικά καθε ετοσ με πολύ 1000 χλμ να βάλω πιο ´´λεπτο λαδί´´ ;
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
Μονο Castrol 10w60 εσυ Λου. Αυτο λεει η BMW και αυτο να κανεις.
Τιποτα αλλο. Μονο Castrol αλλιως το μοτερακι σου παει για πεταμα. Ετσι λεει η BMW.
Και μη κοιτας τον Νικο, το Γιαννη, τον Ευαγγελο (οχι τον γνωστο), τον Αντρεα, τον Χρηστο τον Ναομι και τοσους αλλους που εμειναν με το μοτερ στο χερι επειδη εβαζαν Castrol.
Κατι αλλο πρεπει να εβαζαν και νομιζαν οτι ειναι Castrol. Τυφλα στο μεθυσι ηταν οταν αλαζαν λαδια.
Αν εβαζαν Castrol θα ειχαν το μοτερ μεχρι τα βαθια τους γεραματα.
![]()
M3 CSL
ayto εδω τι λεει?
https://www.redlineoil.com/product.aspx?product=11704
chief (06-08-13), steliosm46 (06-08-13)
Η redline απολαμβανει μια θεση στην κορυφη παρεα με δυο τρεις εταιρειες ακομα.
Προσωπικα και εγω δεν εκτιμω την castrol. Δεν γνωριζω τι κανουν τα 10-60 της αλλα τα 5-40 της ειναι... Μπα δεν θα κανω σχολιο. Τες πα. Τα εχω τηγανισει, τα εχω δει να βγαζουν μπουρμπουληθρες με πολυ λιγα πιεσμενα χλμ. Εχω ανοιξει την ταπα λαδιου και εχω κοντεψει να λιποθυμησω απο τις αναθυμιασεις. Βεβαιως την ιδια εικονα ακριβως εχω σχηματισει και για τα "γνησια" bmw. Δεν ξερω αν λεει κατι αυτο για τον κάλο που εχω μεσα στο κεφαλι μου).
Προσωπικα εκτιμω οτι το λαδι που ποσταρεις αγγιζει την τελειοτητα.
Αλλα ειναι και καπως δυσευρετο. Οχι?
Η δικια μου επιλογη σε 5-40, μετα απο πολλες δοκιμες, ειναι motul με προδιαγραφες longlife.
Η οποια ομως δε νομιζω οτι βγαζει κατι για τον s54.
Τα παραπανω ειναι προσωπικες και υποκειμενικες αποψεις.
Δηλαδή θες να πεις ότι οποίο μοτέρ s54 έχει σπάσει ευθύνεται το castrol; ασε μας ρε σεφακο που εγινες ειδικός κ στο λάδι... Μήπως πήρες κανά διδακτορικό σε ψησταριά της γειτονιάς σου με εξειδίκευση τηγανολαδιερης;
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
Το αντιθετο θελω να πω.
Οτι οποιο μοτερ σπασει δε σημαινει οτι γινεται αυτο επειδη δεν εχει Castrol.
10w60 θελει το μοτερ.
Δε σημαινει οτι πρεπει να ειναι και Castrol.
M3 CSL
10-60 είναι και η μλκια που βάζουμε τώρα όμως.
Κοίτα. Με 208.000 χιλ, δεν είμαι και ο κατάλληλος για να το παίξω παραπονεμένο για βλάβες και σπασίματα, μιας και δεν γνωρίζω άλλο αμάξι με τόσα χιλιόμετρα εκτός από το φοινιξ υελπ του μιλτου που το πούλησε πριν κάνα ενάμιση χρονο.
Αυτό πού βλέπω πάντως, είναι ότι το σημερινό λάδι της κάστρο δεν είναι το ίδιο καλό με το παλιο. Αυτό είναι το μόνο σιγουρο...
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
doctore (06-08-13)
Εγω αυτο που θελω να πω και να τελειωνει απο μενα το θεμα με τα καδια ειναι το εξης:
Το μοτερ ειναι σχεδιασμενο για να παιρνει 10-60 λαδι. Αυτο γραφει και το βιβλιαρακι μεσα. Δεν γραφει οτι πρεπει να ειναι μονο castrol.
Η αποψη που επικρατει οτι αν δεν ειναι Castrol θα σπασει μοτερ ειναι μια φημη και τιποτα αλλο. Ενα προιον μαρκετινγκ αφου υπαρχει συνεργασια της bmw με την castrol.
Αλλωστε πολλα αμαξια που εχουν σπασει εβαζαν μονο castrol.
Αυτο δε σημαινει οτι φταιει η συγκεκριμενη μαρκα. Οπως δεν φταιει οποαδηποτε καλη μαρκα που να ειναι 10w60.
Οι λογοι για μενα ειναη χιλιοι δυο αλλοι απ τη στιγμη που ο καθε κατοχος βαζει μεσα τον τυπο που λεει η εταιρια.
Το τελευταιο που φταιει ειναι αν ειναι castrol ή οχι.
M3 CSL
fast-enough (07-08-13), Nikos (06-08-13), steliosm46 (07-08-13), Thomelef (07-08-13)
Πολυ προσοχη με τα ΟΕΜ και C@strol λαδια, διοτι κυκλοφορουν ενα σωρο μουφες.. μεχρι και σε μεγαλες αντιπροσωπειες βαζουν οτι να ναι.. (το χω ξαναγραψει)
Εγω αγοραζω μονο απο τον Γερμανο (ebay) λαδια.. bmw LL01-04..
Ψαχτειτε λιγο μηπως μπορει να καλυψει και εσας τους Μ3ακηδες ο Γερμανος..
ΧΙΟΣ-CHIOS