Επειδη ξαναπεσε το ματι μου σε αυτο:
Ας δουμε τι θα επαιρνε ο καθενας για να κανει το "γρηγορο αμαξι χωρις χαρατσια νταβατζιλικι και λοιπες μαλακιες" project του. Υποθετω πως ολοι θα επιλεξουμε αμαξι <1929cc για να μη πληρωνουμε τσαμπα τελη, ασφαλεια, τεκμηριο.• Έως 300 κυβικά εκατοστά 22 ευρώ
• Από 301 έως 785 κυβικά εκατοστά 55 ευρώ
• Από 786 έως 1.071 κυβικά εκατοστά 120 ευρώ
• Από 1.072 έως 1.357 κυβικά εκατοστά 135 ευρώ
• Από 1.358 έως 1.548 κυβικά εκατοστά 240 ευρώ
• Από 1.549 έως 1.738 κυβικά εκατοστά 265 ευρώ
• Από 1.739 έως 1.928 κυβικά εκατοστά 300 ευρώ
• Από 1.929 έως 2.357 κυβικά εκατοστά 660 ευρώ
• Από 2.358 έως 3.000 κυβικά εκατοστά 880 ευρώ
• Από 3.001 έως 4.000 κυβικά εκατοστά 1.100 ευρώ
• Από 4.001 και άνω κυβικά εκατοστά 1.320 ευρώ
Να ειναι αμαξι σοβαρο, ασφαλες, πολυτελες, να μη θελει 10 χιλιαρικα για να παρει 10 αλογα (αρα turbo), να στριβει, να φρεναρει, και να μην ειναι σωβρακο με μισο airbag (θα το κανουμε μετα!). Κατι μου λεει πως μονο τα -φτου κακα- VAG υπαρχουν (καλυπτουν τις περισσοτερες απο τις παραπανω προυποθεσεις).. καλα τα Lotus αλλα ειναι μονο για βολτα. Καλα τα Mercedes αλλα καραβια. Καλα τα Honda αλλα εχουν μεινει στο 1980 εσωτερικα. Ψαχνουμε το "λιγο απ'ολα".