Να'το.
.
![]()
Να'το.
.
![]()
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
ghost-rider (19-07-11), Samaro (19-07-11), soc12r (18-12-10), z3 2.2 (06-11-10)
...
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
...
![]()
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
ghost-rider (19-07-11), Samaro (19-07-11)
προφανώς προσπαθεί να ανταγωνιστεί το V-Max...αμερικλανοφέρνει..δε μου αρέσει, ούτε και το V-Max βέβαια. Προσωπικά πιστεύω πως τέτοιου είδους μοτοσυκλέτες δεν κάνουν για τίποτε, μόνο για ποζεριά..
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Και θα συμφωνησω και θα διαφωνησω.
Με την ιδια εννοια που ενα piaggio typhoon θα ηταν αχρηστο στην Νεβαδα, ακριβως ετσι βλεπουμε και εμεις τις αμερικανικες υλοποιησεις.
Το vmax που οδηγησα θα το χαρακτηριζα εξωφρενικο, αλλα ταυτοχρονα οδηγικα ασφαλες και ρυθμισιμο στο δρομο.
Αν εμενα στην πολιτεια του Τεξας και η καθημερινη μου διαδρομη περιλαμβανε 80/100 αυτοκινητοδρομο με αυστηρο οριο τα 55 και 20/100 κρυφη στροφη στο san antonio, ουτε που θα το κουβεντιαζα να παρω κατι αλλο.
Εμεις εδω με το Μπραλλο, το Αρτεμησιο αλλα και τον περιφερειακο ακομα, για οσο μας επιτρεπουν μπορουμε ακομα και καθε μερα να εχουμε τα ss για κεφι.
Το βλεπεις και απο τα βι τεακια του εξωτερικου, τι κανουν με τα ss? τα βγαζουν στο δρομο και κανουν ακροβατικα.
Ωραιο ειναι παντως, αν και οδηγικα ειναι καλοστημενο, με δυο κλικ κατω τους αποστατες αν εχει η ενα χαμηλοτερο τιμονι θα ειναι καλη φαση.
Αυτο το πραμα 100% θα μυριζει και θα ακουγεται σαν Ducati.
Καταλαβαινετε.
Προφανως δεν ειναι για την καθημερινη σου μετακινηση (σαν σκοπος υπαρξης του δηλ.). Ουτε για να στριβεις σε δρομο ή πιστα. Ουτε να το εχεις αυτο και να μην εχεις αυτοκινητο, ή και αλλο μηχανακι ακομα.
Ειναι μηχανακι με χαρακτηρα, με δυναμη (ροπη μαλλον), εμφανιση.
Πολλα κομματια προφανως και τα εχει χαριν εντυπωσιασμου (ακτινικες, upside down, μονομπρατσο).
Περι ορεξεως...
Και σ'αυτη την κατηγορια νομιζω δεν εχουνε σημασια οι ψυχροι αριθμοι.
Ετσι κι'αλλιως ποτέ τα Ducati δεν κυνηγουσαν τα νουμερα ιπποδυναμης.
![]()
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
kplc16 (19-07-11)
διαθέσιμα στη χώρα μας στην αρχή του 2011
Diavel: €18.900
Diavel Carbon: €22.000
_____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________
RTFM
φερνει οντως απο vmax ελπιζω ομως να στριβει σα ducati στις γρηγορες στροφες.
Το vmax στις γρηγορες στροφες για μενα ηταν απογοητευση
Powered by
nikos1400 (18-12-10)