Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 26

Θέμα: Μετατροπή Ε46 320 CI MPACK 2004 σε 1600cc

  1. #1
    Εγγραφή
    06-07-11
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    52
    Thanked
    44
    Rides
    0

    Προεπιλογή Μετατροπή Ε46 320 CI MPACK 2004 σε 1600cc

    Καλημέρα! Το θέμα σίγουρα θα σας παραξένεψε αλλά είναι η πραγματικότητα.
    Ο αδερφός μου έχει την παραπάνω "μπέμπα" την οποία πλέον λόγω μηχανής κινεί ελάχιστα. Το αυτοκίνητο το χρειάζεται βέβαια για εκδρομές και κατά τους χειμερινούς μήνες, ωστόσο με τα τέλη κυκλοφορίας, τα τεκμήρια και το φόρο για τα δίλιτρα δε συμφέρει με τίποτα να το κρατήσει έτσι. Μία σκέψη είναι λοιπόν να αλλάξει τον κινητήρα και από 2000 cc να τον κάνει 1600cc ώστε τα έξοδα να μειωθούν πάρα πολύ και να μη χρειαστεί να αλλάξει όλο το αυτοκίνητο από το οποίο είναι κατά τα άλλα ευχαριστημένος.
    Το ερώτημα είναι αν ξέρετε κανέναν που να κάνει τέτοιες μετατροπές ή έστω ανταλλαγή με κάποιο BMW στα 1600cc
    Ευχαριστώ πολύ για οποιαδήποτε πληροφορία!

  2. #2
    Εγγραφή
    29-12-09
    Περιοχή
    nea smyrni
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    387
    Thanked
    467
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ειναι καταρχην 320CI η 318CI? Γιατι στα Ε46 μετα το 2001 το 320 ειναι 2,2 και το 318 διλιτρο. Αν ειναι διλιτρο τετρακυλινδρο μηπως να επαιρνε μια βεβαιωση απο συνεργειο για τη ''μετατροπη'' και μετα σε εναν διεκπεραιωτη να του φτιαξει νεα αδεια 1600. Αν ειναι 6κυλινδρο 2,2 μπορει να κανει τη μετατροπη, να το δηλωσει 1600 αλλα να βαλει 2λιτρο valvetronic, που και καλυτερα παει και λιγοτερο καιει απ το 1600

  3. The Following User Says Thank You to tassos For This Useful Post:

    nikos valvetronic (06-07-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    απ οσο ξερω δεν γινεται να κανεις υποκυβισμο στο αυτοκινητο κατω απ αυτο που αναγραφει η 1η αδεια.δλδ αν ηταν 316 και το εκανε 318 ξανακατεβαινει στα 1600 αλλα απο 2λιτρο δεν μπορει να κατεβει.ετσι μου ειπαν καποια στιγμη που ρωτησα

  5. The Following User Says Thank You to gyiama For This Useful Post:

    zaharias (06-07-11)

  6. #4
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tassos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ειναι καταρχην 320CI η 318CI? Γιατι στα Ε46 μετα το 2001 το 320 ειναι 2,2 και το 318 διλιτρο. Αν ειναι διλιτρο τετρακυλινδρο μηπως να επαιρνε μια βεβαιωση απο συνεργειο για τη ''μετατροπη'' και μετα σε εναν διεκπεραιωτη να του φτιαξει νεα αδεια 1600. Αν ειναι 6κυλινδρο 2,2 μπορει να κανει τη μετατροπη, να το δηλωσει 1600 αλλα να βαλει 2λιτρο valvetronic, που και καλυτερα παει και λιγοτερο καιει απ το 1600
    Αφου λεει οτι απο 2000cc θελει να το κανει 1600, οποτε ειναι 318 (1995cc 150ps facelift 2004)..

    Το θεμα ειναι.. γινεται να το κανει 1600.. απο 2λιτρο??
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  7. #5
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Talking

    Θα δούμε πολλά 1600άρια (πρώην 2λιτρα) να πηγαίνουν κόπιες με 2λιτρα μου φαίνεται...... ................ .........







    (εγώ πάντως θα βάλω και σήμα 116i αν όντως γίνεται αυτό...)

  8. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    απ οσο ξερω δεν γινεται να κανεις υποκυβισμο στο αυτοκινητο κατω απ αυτο που αναγραφει η 1η αδεια.δλδ αν ηταν 316 και το εκανε 318 ξανακατεβαινει στα 1600 αλλα απο 2λιτρο δεν μπορει να κατεβει.ετσι μου ειπαν καποια στιγμη που ρωτησα
    το έχω ξαναγράψει και αλλού
    από την νομοθεσία δεν προκύπτει αυτό που λες
    ο νόμος, τον οποίο ζήτησα από το υπουργείο, αναφέρει επιτρεπτή μεταβολή 25% από τον αρχικό κινητήρα όταν δεν υπάρχει έγκριση από το εργοστάσιο

  9. The Following User Says Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    120ie87 (06-07-11)

  10. #7
    Εγγραφή
    16-01-10
    Μηνύματα
    690
    Thanked
    318
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    το βγαζεις εξωτερικο (οπως εσυ νομιζεις) και το ξανα-εκτελωνιζεις.

    πρωτη αδεια το 2011 , φορος βαση ρυπων κουφαλες.
    πατα και εσυ ενα m3.. δεν πανε μια..

  11. The Following User Says Thank You to panos90 For This Useful Post:

    120ie87 (06-07-11)

  12. #8
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Aπο Μ3 Ε46 σε 316 εχει γινει παντως παιδια . . .

    Βεβαια πριν γινει Μ3 ηταν 316 οποτε εχει μια βαση . . .

  13. #9
    Εγγραφή
    21-07-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    300
    Thanked
    98
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    παιδες γινεται. φιλος απο 2000 το εκανε 1600.κανονικα κ νομιμα.. παει -+25% βαση νομου.ετσι τον ειπαν αυτον απο το συγκοινωνιων..

  14. The Following User Says Thank You to billakos For This Useful Post:

    stefm5 (06-07-11)

  15. #10
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο billakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    παιδες γινεται. φιλος απο 2000 το εκανε 1600.κανονικα κ νομιμα.. παει -+25% βαση νομου.ετσι τον ειπαν αυτον απο το συγκοινωνιων..
    έτσι ακριβώς είναι
    για μεγαλύτερο ποσοστό μεταβολής χρειάζεσαι έγκριση από την αντιπροσωπεία ή το εργοστάσιο
    εγώ πάντως γνώρισα κάποιον που δουλεύει μέσα στο υπουργείο οπότε....ο νοών νοείτω

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP