Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 18

Θέμα: Οδικη ασφαλεια 2

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή Οδικη ασφαλεια 2

    Ενα απο τα πιο πολυσυζητημενα θεματα οδικης ασφαλειας ειναι και η χρηση της ζωνης ασφαλειας.
    Επειδη ομως η επαναληψη ειναι μητηρ μαθησεως, ας δουμε γιατι η χρηση ζωνης δεν ειναι τιποτα αλλο απο το δεσιμο μας με την ζωη.
    Ο γνωστος οδηγος αγωνων Ιαβερης σε καποιο απο τα σεμιναρια του ειπε για την ζωνη...
    -- Οταν ένα ΙΧ κινείται με 50 χ.α.ω. και τρακάρει σε σταθερό σημείο (κολώνα) ξέρετε με πόση δύναμη θα σκάσει ο επιβάτης που δε φοράει ζώνη στο ταμπλώ; Με δύναμη 3 τόνων. Μπορείτε εσείς να σηκώσετε 3 τόνους; Ο Πύρρος Δήμας σηκώνει κάπου 240 κιλά... Είμαστε λοιπόν τόσο ηλίθιοι; Ναι είμαστε.

    Οταν οι πίσω επιβάτες δε φοράνε ζώνη ασφαλείας (αλήθεια πόσοι από τους πίσω επιβάτες φοράνε ζώνη ξέρετε με πόση δύναμη θα σκάσουν πάνω στους μπροστινούς; Τα ίδια, με 3 τόνους. Ε, λοιπόν τί νόημα έχει να φοράει ο μπροστινός επιβάτης ζώνη ασφαλείας, άμα δε φοράει ο πίσω;

    Οταν η μαμά κρατάει το αγγελούδι της στην αγκαλιά, καθισμένη στο μπροστινό κάθισμα, ξέρετε με πόση δύναμη θα το συνθλίψει πάνω στο ταμπλώ, αν γίνει ατύχημα με μόλις 50 χ.α.ω.; Ε, τώρα πια ξέρετε. Με 3 τόνους. Θα βάζατε το παιδί σας να το συνθλίψει ένα φορτηγό 3 τόνων; Οχι; Ε, γιατί το κρατάτε στην αγκαλιά; Και μή μου πείτε ότι θα το συγκρατήσετε...

    Ξέρετε με πόσα χιλιόμετρα έπεσε πάνω στην κολώνα της μπασκέτας ο μπασκετμπολίστας Μπόμπαν Γιάνκοβιτς; Ε;
    Με τέσσερα (4) χιλιόμετρα την ώρα. Και έμεινε ανάπηρος, παραπληγικός.
    Όταν λοιπόν το παιδί σας στέκεται λυμένο και όρθιο ανάμεσα στα δύο μπροστινά καθίσματα και φρενάρετε ή τρακάρετε με περισσότερα από 4 χ.α.ω., ξέρετε τί είναι πιθανό να γίνει; Και πόσο συχνά πάτε με 4 χ.α.ω.; Και πόσο συχνά ο απέναντί σας πάει επίσης με 4 χ.α.ω.;--

    και λιγη ιστορια....

    Το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο με τοποθετημένες στάνταρ ζώνες ασφαλείας τριών σημείων ήταν ένα Volvo PV544Τ, το οποίο παραδόθηκε στις 13 Αυγούστου 1959, στη σουηδική πόλη Kristianstad. Τα επόμενα 50 χρόνια, η ζώνη ασφαλείας τριών σημείων έσωσε πάνω από 1.000.000 ζωές σε ολόκληρο τον κόσμο.

    Αποδεδειγμένα πλέον οι ζώνες ασφαλείας περιορίζουν τον κίνδυνο θανάτου ή σοβαρού τραυματισμού σε ατύχημα πάνω από 50%. Μέχρι σήμερα, η ζώνη ασφαλείας τριών σημείων παραμένει το πιο σημαντικό σύστημα ασφαλείας κάθε αυτοκινήτου και το ευρύτερα διαδεδομένο στα 120 και πλέον χρόνια της ιστορίας του αυτοκινήτου
    πηγη agelioforos.gr



    Παντα φοραμε την ζωνη ασφαλειας και σαν οδηγοι και σαν συνοδηγοι,ανεξαρτητα απο την αποσταση που θελουμε να διανυσουμε, υποχρεωνουμε και τους συνεπιβαινοντες να φορουν την ζωνη.
    Δεν ξεχναμε η ΖΩΝΗ ΣΩΖΕΙ ΖΩΕΣ.
    Attached Images Attached Images

  2. The Following 13 Users Say Thank You to Nino For This Useful Post:

    beliris (11-04-10), BILL007 (11-04-10), bill_m3 (11-04-10), Eleni (10-06-11), gant (11-04-10), joseph (12-04-10), Konstantinos E60 (11-04-10), Kostas_1 (11-04-10), maria division (10-06-11), NickE60 (11-04-10), nikos-Mpacket (10-06-11), Samaro (11-04-10), Stefanos_Cool (11-04-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP