Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 22

Θέμα: Ερωτηση αναβαθμιση φρενων

  1. #1
    Εγγραφή
    29-09-10
    Περιοχή
    Λακωνια
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    124
    Thanked
    53
    Rides
    1

    Προεπιλογή Ερωτηση αναβαθμιση φρενων

    Λοιπον εχουμε κ λεμε,εχουμε φρενα απο Μ3 Ε46 εμπρος κ θελω να τα βαλω στο Ε36 μου.Δεν κανουν το ξερω,αλλα εχω βρει μια λυση,το θεμα ειναι αν στις βασεις του Ε46 3.30 βιδονουν οι δαγκανες του Μ3 Ε46?Εχει πειραματιστει κανεις με αυτο?Γιατι ολη η ιστορια ειναι εκει κ στο βιδακι που στηριζεται η δισκοπλακα.Την δισκοπλακα την εχω στηριξει αλλα η βαση της δαγκανας θελει να φαγωθει σε φρεζα αρκετα χιλιοστα κ δεν θελω να την αδυνατισω,γι αυτο και η ερωτηση μου για την βαση αν ταιριαζει απο το ενα στο αλλο?Η αλλη λυση ειναι η γνωστη,φρενα απο 330 Ε46 και τελος.Η διαμετρος ομως 3.30 και Μ3 της δισκοπλακας ειναι ακριβως ιδια 325χιλ.αλλαζει μονο το υλικο και το οτι στο Μ3 ειναι τρυπιτες και εχουν τρεις οδηγους και δυο βιδουλες στηριξης,δεν ξερω ομως αν ταιριαζουν και στο παχος οι βασεις,αρα μηπως ειναι διαφορετικες και οι βασεις στο να χωραει να περναει η δισκοπλακα μεσα απο την βαση?Για να μου λυθουν λοιπον αυτες οι αποριες πρεπει να εχω ενα 330 και ενα Μ3 Ε46 να τα λυσω για να δω.Ενω αν καποιος απο εσας εχει κανει αυτη την πατεντα γλιτωνω χρονο και κοπο,εννοειται.Sorry αν σας κουρασα αλλα οποιος θελει βοηθαει.......τι να κανω μ αρεσει να πειραματιζομαι αλλα σε σωστα πλαισια!!!!!!!

  2. #2
    Εγγραφή
    20-03-11
    Μηνύματα
    11
    Thanked
    2
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Φίλε μου, έχω φρένα από Μ3 αλλά άλλαξα τα πάντα εμπρός (ψαλίδια, Top mounts, κλπ) με αυτά του Μ3 (και πίσω). Αν θυμάμαι καλά ο μηχανικός μου είχε πει ότι αν "τρώγαμε" στον τόρνο την δισκόπλακα στην περίμετρο θα δούλευε.

  3. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    εγω παλι

    χωρις να θελω να σε στεναχωρεσω

    δεν θα πειραματιζομουν πολυ με τα φρενα!

    1 εκατοστο προσθηκες εβαλα για να μην βρισκουν οι δαγκανες στις ζαντες μου (που εχω ακριβοπληρωσει ) κ ειμαι ετοιμος να τις αλλαξω για να απαλλαγω απο τις προσθηκες!

    νομιζω οτι στο φρεναρισμα πρεπει να μαστε απολυτοι κ σιγουροι!

    μακαρι φυσικα να μπορουσα να σε βοηθησω κ απο τεχνικης αποψης
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  4. #4
    Εγγραφή
    29-09-10
    Περιοχή
    Λακωνια
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    124
    Thanked
    53
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Vasilis Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγω παλι

    χωρις να θελω να σε στεναχωρεσω

    δεν θα πειραματιζομουν πολυ με τα φρενα!

    1 εκατοστο προσθηκες εβαλα για να μην βρισκουν οι δαγκανες στις ζαντες μου (που εχω ακριβοπληρωσει ) κ ειμαι ετοιμος να τις αλλαξω για να απαλλαγω απο τις προσθηκες!

    νομιζω οτι στο φρεναρισμα πρεπει να μαστε απολυτοι κ σιγουροι!

    μακαρι φυσικα να μπορουσα να σε βοηθησω κ απο τεχνικης αποψης
    To ξερω κι εγω της ιδιας αποψης ειμαι αλλα για να δοκιμασω λεω πρωτα να βεβαιωθω,γι αυτο και ρωταω περι της πατεντας μηπως τυχον κι εχει ξαναγινει σε καποιον πιο ψυχραιμο.

  5. #5
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Nα πεταχτω και γω ρε παιδια αν και νομιζω οτι δεν μπορω να βοηθησω επαρκως στο συγκεκριμενο θεμα.

    Προσφατα ειχα στα χερια μου ενα δισκο Μ3 Ε46 και ενα δισκο 330 Ε46.
    Αναποφευχθη η συγκριση!
    Γεωμετρικα λοιπον, ηταν ολοιδιοι περα απο το παχος(διαφορα 3 χιλιοστα υπερ του Μ).
    Ειχαν ιδιο οφσετ και ιδιο πατημα για τα τακακια. Του Μ ειχαν ξεχωρη καμπανα και κρατουσαν το ροτορα με κατι ραβδους αλλα απο εκει και περα σα δισκοι ηταν πολυ κοντα.

    Σκεφτομαι λοιπον οτι αν καποιος θελει οικονομικα να βαλει φρενα Μ3 σε απλο 46αρι παιρνει τους δισκους του Μ3 και τις δαγκανες του 330.
    Θα κατσουν χωρις πολλα πολλα.
    Αν οι δαγκανες δεν μπορουν να ανοιξουν λιγο παραπανω, για να χωρεσουν τους πιο χοντρους δισκους, κατεβαζεις τα τακακια και οχι το δισκο(απειροελαχιστα χρειαζεται).

    Αν παλι καποιος θελει και τις δαγκανες το πιο σωστο νομιζω ειναι να αλλαξει και τα ακρα για να ειναι ολα κομπλε μπροστα.
    Δε νομιζω οτι αξιζει γιατι δεν ειναι και κατι ιδιαιτερο οι δαγκανες των Μ, αλλα αν κανεις θελησει το απολυτο νομιζω οτι αυτη ειναι η πιο ενδεδειγμένη μεθοδος.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 26-03-11 στις 21:57

  6. #6
    Εγγραφή
    14-09-10
    Περιοχή
    THESSALIA
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    298
    Thanked
    348
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αποψη μου ειναι οτι αν αυτη τη στιγμη φορας φρενα απο 328 μην τα πειραζεις καθολου.
    επειδη εχω οδηγησει 328 με μαμα φρενα θεωρω το φρενο του παρα πολυ ικανοποιητικο σε συναρτηση με τα αλογα του κινητηρα.
    για μενα κρατησε τα χρηματα που θελεις να δωσεις για τα φρενα και ξοδεψε τα σε αλλου ειδους μπαξιμο π.χ μπλοκε (αν τυχον δεν εχεις) ή προγραμμα.

  7. #7
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    με τα πίσω τι θα κάνεις?εάν αλλάξεις μόνο τ μπροστινά το αμάξι μετά θα στρίβει χειρότερα από πριν σε απότομες στροφές

  8. #8
    Εγγραφή
    29-09-10
    Περιοχή
    Λακωνια
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    124
    Thanked
    53
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Tο εχω δοκιμασει αυτο που λες,δεν υπαρχει προβλημα,μη σου πω οτι στριβεις και καλυτερα.Τα Μ φρενα δεν ειναι και τιποτα αγκυρες σε δυνατα φρεναρισματα,απλα ειναι σιγουρα κατι καλυτερο απο τα υπαρχοντα.Πιο παλια ειχα τα Αlpina σε διπιστονα με 330χιλ,αλλα ο τορναδορος ειχε τη φαϊνη ιδεα να παρει ολο το γυαλισμα της δισκοπλακας,ενω του ειχα πει να παρει μονο το νυχακι,τι το θελα κι εγω,τις συνεπειες τις φανταζεστε πιστευω,πηδαγε μεχρι και το ταμπλο σε απαλο φρεναρισμα.....
    Τωρα με τα φρενα θα την κανω τελικα την πατεντα,αν με αφησει και ο φιλος που μου τα δωσε τζαμπα,δεν εχω κατι να χασω,απλα δοκιμαζω.Το μετεπειτα θα το μαθετε σε μερικες μερες......

  9. #9
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    οι δισκοι του 330 με του Μ3 εχουν μεν την ιδια διαμετρο,αλλα διαφορετικο παχος.(του Μ3 ιναι πιο παχιες)
    η πιο σωστη και ξεγνοιαστη για το μελλον λυση ειναι να κανεις μια υπομονη και να βαλεις ακρα απο Μ3 ωστε να ερθουν στη θεση τους ολα.
    αλλα βεβαια εφοσον αποφασισες να το κανεις θα εισαι ο φαρος για ολους τους υπολοιπους!!
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

  10. #10

    Προεπιλογή

    κομπλε κιτ απο 330 Ε46! καθεται κουτι, και εχεις 325χιλ δισκο. Η τιμη ειναι προσιτη, τι αλλο θες.
    Ειναι η πιο value for money κινηση στο θεμα των φρενων για οτιδηποτε κατω απο 330

  11. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    Kostas_1 (29-03-11), Samaro (01-04-11)

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP