Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 34

Θέμα: γνωμες

  1. #1
    Εγγραφή
    30-06-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    107
    Thanked
    2
    Rides
    1

    Προεπιλογή γνωμες

    καλησπερα παιδια ..ακουω γνωμες.. bmw e36 coupe 318is...τουρμπισμα γυρω στα 230 η μετατροπη σε 328?

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    καλησπερα σου.
    Οι γνωμες διιστανται.
    Εχει συζητηθει πολυ το θεμα σε διαφορα θρεντ.
    Με 2 λογια:
    η μηχανη σου σε τι κατασταση ειναι? καλη και την ξερεις? Το τουρμπο που θα μπει? εχεις εμπιστοσυνη?
    Αντιστοιχα και για την μετατροπη....τα τέλη κυκλοφορίας???

    Βλεπεις ειναι πολλες παραμετροι. Οπου νοιωθεις πιο σιγουρα πας

  3. #3
    Εγγραφή
    30-06-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    107
    Thanked
    2
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    318is η μηχανη ειναι τελεια και ο μαστορας πολυ καλος..
    θεμα μετατροπης θα κατσει αδηλωτο

  4. #4
    Εγγραφή
    02-06-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    48
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mikezotos Εμφάνιση μηνυμάτων
    318is η μηχανη ειναι τελεια και ο μαστορας πολυ καλος..
    θεμα μετατροπης θα κατσει αδηλωτο
    αν δεν εχεις βλεψεις για παραπανω αργοτερα τοτε τουρμπισε το ...αλλιως μετα για να το ανεβασεις κιαλο θα πρεπει να δωσεις αρκετα λεφτα σαυτο το μοτερ ενω το 28αρι με ενα light τουρμπο παιζει ευκολα κοντα στα 400

  5. #5
    Εγγραφή
    30-06-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    107
    Thanked
    2
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    επειδη μπηκα σε ενα τουρμπατο is γυρω στα 230 μου αρεσε παρα πολυ..πολυ καλο γαζακι μεχρι εκει..αλλα θεμα συγκρισεις σε θεμα καυσιμο?αξιοπιστια?

  6. #6
    Εγγραφή
    28-03-10
    Περιοχή
    ΑΝΑΒΥΣΣΟΣ
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    544
    Thanked
    489
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mk52 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν δεν εχεις βλεψεις για παραπανω αργοτερα τοτε τουρμπισε το ...αλλιως μετα για να το ανεβασεις κιαλο θα πρεπει να δωσεις αρκετα λεφτα σαυτο το μοτερ ενω το 28αρι με ενα light τουρμπο παιζει ευκολα κοντα στα 400
    Συμφωνώ αλλά μέχρι τα 230 άλογα ίσως να μην χρειάζετε φρένα αναρτήσεις κ.τ.λ. ενώ με το άλλο μοτέρ αν φτάσει 400 άλογα θα θέλει άλλα τόσα για το στήσιμο του αυτοκινήτου απλά όλα είναι θέμα τσέπης.....


    https://www.airtrans.gr


    "Μην έρχεσαι ποτέ σε λεκτική αντιπαράθεση με έναν βλάκα...
    Θα φέρει την συζήτηση στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας..."

  7. #7
    Εγγραφή
    30-06-10
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    107
    Thanked
    2
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μονο μοτερ θελει αν δεν φυγει
    https://www.car.gr/classifieds/cars/view/1162521/

  8. #8
    Εγγραφή
    23-07-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    141
    Thanked
    71
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mk52 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν δεν εχεις βλεψεις για παραπανω αργοτερα τοτε τουρμπισε το ...αλλιως μετα για να το ανεβασεις κιαλο θα πρεπει να δωσεις αρκετα λεφτα σαυτο το μοτερ ενω το 28αρι με ενα light τουρμπο παιζει ευκολα κοντα στα 400
    EEεε οχι και light turbo για να πας 400αλογα.
    Το 2.8 θελει πολυ μεγαλο turbo και πολλα euro για να παει 400.

  9. #9
    Εγγραφή
    23-07-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    141
    Thanked
    71
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mixalis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμφωνώ αλλά μέχρι τα 230 άλογα ίσως να μην χρειάζετε φρένα αναρτήσεις κ.τ.λ. ενώ με το άλλο μοτέρ αν φτάσει 400 άλογα θα θέλει άλλα τόσα για το στήσιμο του αυτοκινήτου απλά όλα είναι θέμα τσέπης.....
    Μηπως κανετε λαθος!!!
    απο 140 σε 230 αλογα και ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΦΡΕΝΑ!! ΟΧΙ ρε παιδια υπερβαλεται,
    Εννοειται οτι θελει και φρενα!!!

  10. #10
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vaspap Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μηπως κανετε λαθος!!!
    απο 140 σε 230 αλογα και ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΦΡΕΝΑ!! ΟΧΙ ρε παιδια υπερβαλεται,
    Εννοειται οτι θελει και φρενα!!!
    Tα φρενα του 318is ειναι ιδια,με του 328 και του Μ3USA με τα 240 αλογα,στα μπροστινα και ιδια με του 325 πισω.Καλο θα'ναι ν'αλλαξει φρενα αν το τουρμπισει,αλλα δεν θα σκοτωθει με τα ΟΕΜ φρενα κιολας!Εξαρταται τι θες απ'τ'αμαξι σου....Αν ειχε ταμπουρα και μονες δισκοπλακες μπροστα θα ηταν επιτακτικη η αλλαγη,τωρα οχι.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stunt Mike : 09-02-11 στις 19:40

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP