Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 30

Θέμα: Ζ4 sDrive35i DCT E89

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    29-05-10
    Περιοχή
    Ασπροπυργος
    Μηνύματα
    546
    Thanked
    568
    Rides
    1

    Προεπιλογή Ζ4 sDrive35i DCT E89

    Καλησπερα στο forum.Ειμαι καινουριος στην παρεα και με το πρωτο μου post θα ηθελα να κανω μια mini παρουσιαση του αυτοκινητου μου.Προκειται για ενα Ε89 Ζ4 sDrive35i DCT(7-speed) το οποιο αγοραστηκε περσι τον Μαιο(απο τα πρωτα στην Ελλαδα).Αφου στρωθηκε ευλαβικα για περιπου 3000 χιλιομετρα το αυτοκινητο μπηκε σε ρυθμους 'καθημερινοτητας'.Ο κινητηρας αρχισε να δειχνει τις δυνατοτητες του προοδευτικα αφου οσο αυξανονταν τα χιλιομετρα τοσο περισσοτερο εδειχνε τα δοντια του και "ανοιγε'.Το αυτοκινητο απο το εργοστασιο διαθετει αρκετη ροπη και δυναμη η οποια ομως στις υψηλες στροφες χανοταν με αποτελεσμα το αυτοκινητο να "κρεμαει" και να μενει απο δυναμη ειδικα στα πολλα χιλιομετρα(200+).Ετσι κατοπιν προτροπης απο τον συμφορουμιτη Dim 135(τον οποιο και ευχαριστω)απευθυνθηκα στην Ace Motorsport(Γρηγορης Δημητριαδης) για μια μικρη 'τονωση' της ψυχολογιας του αυτοκινητου μου.Ετσι υστερα απο επαναπρογραμματισμο της εργοστασιακης ECU(reflash) το αυτοκινητο μετρηθηκε στο Mustang Dynamometer της Ace Motorsport και εδειξε τις παρακατω τιμες : Modified : 340,9whp @ 6500rpm και 307,4 Ft-Lbs(42,5kg) ροπης @ 5100 rpm στα 13psi(0,88bar) σε σχεση με τις εργοστασιακες τιμες : Stock : 275,9whp @ 5900rpm και 255,5 Ft-Lbs(35,3kg) ροπης @ 5400rpm (οι τιμες που παραθετω αφορουν τιμες μετρησης ιπποδυναμης και ροπης στους ΤΡΟΧΟΥΣ).Αφαιρεθηκε ο κοφτης τελικης ταχυτητας και ο κοφτης στροφων μετατοπιστηκε στις 7200rpm αλλα δυστυχως το σασμαν με περιοριζει και στα 2 αφου οι ταχυτητες αλλαζουν στις 6900rpm και η τελικη του δεν ξεπερναει τα 275km/h.Το αυτοκινητο μετα την τοποθετηση του προγραμματος μεταμορφωθηκε δραματικα προς το καλυτερο στο θεμα των επιδοσεων,αλλα παραλληλα διατηρησε την γραμμικη εργοστασιακη λειτουργια του χωρις ξεσπασματα ή κομπιασματα στην αποδοση της δυναμης στον δρομο. Τονωθηκε δηλαδη λιγο δηλαδη στις χαμηλες και μεσαιες rpm και κερδισε σημαντικα στις υψηλες.Μεχρι και σημερα που εχω κανει γυρω στα 12000 χιλιομετρα δεν εχω το παραμικρο προβλημα με λαμπακια και check πραγμα το οποιο ακουω συχνα-πυκνα απο αλλους ιδιοκτητες BMW με Ν54 μηχανη.Επειδη ομως ο εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο ηδη εχει ξεκινησει το ψαξιμο για την τοποθετηση aftermarket ανταλλακτικων(intercooler,downpipes και aftermarket σκαστρων) τα οποια σε συνδυασμο με την αναβαθμιση του προγραμματος να δωσουν παραπανω δυναμη.Το μοναδικο προβλημα ειναι πως η αγορα δεν με βοηθα στο θεμα των aftermarket αφου το κοινο του Ζ4 ειναι πολυ μικρο σε σχεση με αυτο των 335i και 135i.Οποιαδηποτε πληροφορια,συμβουλη ή ενημερωση σχετικα με aftermarket parts επομενως ειναι φυσικα ευπροσδεκτη.Ευχομαι καλα και ασφαλη χιλιομετρα σε ολους.Δημητρης

  2. The Following User Says Thank You to Karizma Z4 For This Useful Post:

    Lefteris116 (03-01-11)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP