Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 23

Θέμα: Κοντυτερο βημα για 328 Ε36

  1. #1
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή Κοντυτερο βημα για 328 Ε36

    Στο δικο μου φοραω βημα 3.15(41:13) και βρηκα στο realoem οτι μου ταιριαζει το βημα απο 520 Ε34 ,3.46(45:13) δλδ 10% κοντυτερο.Οταν εβαλα το Quaife ειχε σαν επιλογη να κανω το βημα 3.64 αλλα το θεωρησα υπερβολικα κοντο.Το 3.46 ειναι σχεδον το ιδιο με τα 318is οποτε τ'αμαξι δεν γινεται υπερβολικα κοντο για δρομο(220+τελικη).Ποια η γνωμη σας γι'αυτη την αλλαγη,λαμβανοντας υποψη σας οτι το 28αρι μου χρησιμοποιειται κυριως για ντριφταρισμα σε δρομους και πιστες αλλα ενιοτε μπορει να βγει και για κανα ταξιδι(σπανια πλεον εν αναμονη του καινουριου,παλιοτερα ταξιδευα πολυ ακομη και εξωτερικο γι'αυτο και το ειχα κοντυνει λιγο(απο 3.07 σε 3.15).Τωρα ομως μου κρεμαει η 3η σε πολλες στροφες και μεχρι να δυναμωσει(πολυ) ελεγα να προβω σ'αυτη τη κινηση.Η μονη μου ενσταση ειναι στο αν αυτη η κινηση κανει τ'αμαξι δυστροπο και αποτομο στα αφηματα του γκαζιου,ή αν κουραζεται πολυ η μεταδοση και το μοτερ.Εχει κανεις εμπειρια σ'αυτο??

  2. #2
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Εμπειρια απο τετοιο κοντυμα δεν εχω, αλλα εχω εμπειρια απο ελλειψη δυναμης, και επιθυμια κοντυματος !

    Εγω θα σου ελεγα προχωρα, αφου και εσυ ξερεις οτι ειναι πλεον το πιο ευκολο "δυναμωμα" για σενα τωρα. Δεν ειναι ?
    Εφοσον δεν ειναι τοσο σημαντικο πλεον το "κουλαριστο" ρολλαρισμα σε μεγαλες ταχυτητες...
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  3. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εχω φορεσει τετοιο βημα σε 46αρι.
    Τελικη περιπου 220 οπως λες και κερδος στις ρεπριζ συγκριτικα με το 15αρι.
    Τα αυτοματα 36αρια τι διαφορικο φοραγανε;
    Λογικα πρεπει να ειναι κοντο και αυτο και να μπαινει κουτι.

    Τωρα για ντριφτ που λες, στη δευτερα σου θα δινει καλυτερα τη δυναμη, αλλα θα σε κοβει περιπου 500/600 στροφες νωριτερα απο οτι πριν.
    Αν δεν ειναι σημαντικο για σενα, βαλτο.

  4. #4
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εχω φορεσει τετοιο βημα σε 46αρι.
    Τελικη περιπου 220 οπως λες και κερδος στις ρεπριζ συγκριτικα με το 15αρι.
    Τα αυτοματα 36αρια τι διαφορικο φοραγανε;
    Λογικα πρεπει να ειναι κοντο και αυτο και να μπαινει κουτι.

    Τωρα για ντριφτ που λες, στη δευτερα σου θα δινει καλυτερα τη δυναμη, αλλα θα σε κοβει περιπου 500/600 στροφες νωριτερα απο οτι πριν.
    Αν δεν ειναι σημαντικο για σενα, βαλτο.
    Σταματη οταν εννοεις θα με ''κοβει'' 500-600 σαλ πιο πριν τι εννοεις?Δηλαδη αντι να τραβαει μεχρι 6800 θα κοβει στις 6200-6300??Για ποιο λογο?Μηπως παραζοριζεται το μοτερ λογω του κοντου βηματος?(Ηταν γεγονος αυτο σε 325 Ε30 με 4.27 βημα ηταν σαν το ''βαραινε'' στο στροφαρισμα το κοντο του διαφορικο,εβαλε 3.91 και συνηλθε)...........Τα αυτοματα 4κυλινδρα Ε36 φοραγανε 4.44(δεν μπαινει σε μενα)Τα αυτοματα 328(το δικο μου τετοιο ηταν) φοραγαν 3.07 αντι για 2.93 των χειροκινητων.Εγω φοραω διαφορικο 3.15 απο 325 Ε36.

  5. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Θελω να πω οτι εκει οπου τωρα εχεις πχ 120 χλμ και 4.500 στροφες με 4η μετα θα εχεις 120 χλμ και 5.000 στροφες με την ιδια σχεση, εξ αιτιας του βηματος.

    https://www.bokchoys.com/differentia...calculator.htm

    Κανε τους υπολογισμους σου με αυτο το προγραμματακι και δες τι σε συμφερει.

  6. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ένα διαφορικό με βήμα 3,23 το χετε σκεφτεί;

  7. #7
    Εγγραφή
    02-06-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    48
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στο δικο μου φοραω βημα 3.15(41:13) και βρηκα στο realoem οτι μου ταιριαζει το βημα απο 520 Ε34 ,3.46(45:13) δλδ 10% κοντυτερο.Οταν εβαλα το Quaife ειχε σαν επιλογη να κανω το βημα 3.64 αλλα το θεωρησα υπερβολικα κοντο.Το 3.46 ειναι σχεδον το ιδιο με τα 318is οποτε τ'αμαξι δεν γινεται υπερβολικα κοντο για δρομο(220+τελικη).Ποια η γνωμη σας γι'αυτη την αλλαγη,λαμβανοντας υποψη σας οτι το 28αρι μου χρησιμοποιειται κυριως για ντριφταρισμα σε δρομους και πιστες αλλα ενιοτε μπορει να βγει και για κανα ταξιδι(σπανια πλεον εν αναμονη του καινουριου,παλιοτερα ταξιδευα πολυ ακομη και εξωτερικο γι'αυτο και το ειχα κοντυνει λιγο(απο 3.07 σε 3.15).Τωρα ομως μου κρεμαει η 3η σε πολλες στροφες και μεχρι να δυναμωσει(πολυ) ελεγα να προβω σ'αυτη τη κινηση.Η μονη μου ενσταση ειναι στο αν αυτη η κινηση κανει τ'αμαξι δυστροπο και αποτομο στα αφηματα του γκαζιου,ή αν κουραζεται πολυ η μεταδοση και το μοτερ.Εχει κανεις εμπειρια σ'αυτο??
    σε ταξιδι θα ειναι πολυ κοντο και σε ανοιγμα ειναι σιγουρο οτι θα χασεις τουλαχιστον 2 αμαξια μεχρι τα 200...αν ωστοσο εχεις προταιρεοτητα το ντριφτ τοτε σιγουρα θα γυρναει πιο ευκολα αλλα θα κοφτιαζει και πιο γρηγορα οποτε δε θα εχεις μεγαλο φασμα...το καλυτερο θεωρω οτι ειναι το 3,23

  8. #8
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σε κοντρα ξερω οτι το καλυτερο μαλλον ειναι το 3.15 και 3.23.Σε ταξιδι θα πηγαινει οπως ενα 316-318ις με 200+ αλογα.Κοντο μεν,ανεκτο δε.Εκει που πηγαινα 180 αθορυβος,τωρα θα'ναι 162 στις ιδιες στροφες και καθε αφημα του γκαζιου θα επιβραδυνει τ'αμαξι περισσοτερο.Το θεμα μου ειναι να ξεκολλαει πιο ευκολα με 3η σε ορεινη διαδρομη η πιστα,ειδικα οταν του βαζω και τις 16αρες με 205/55...Παντως στις συνηθισμενες κοντρες ''πολης'' δλδ φαναρι-φαναρι μεχρι τα 140 το 28αρι μου με εισαγωγη-εξατμιση-προγραμμα και με 3.46 διαφορικο ισως κονταροχτυπιεται με κανα Μ3 286 και πιστευω σιγουρα με S2000...αν και δεν με νοιαζουν οι κοντρες...

  9. #9
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ένα διαφορικό με βήμα 3,23 το χετε σκεφτεί;
    Κι αυτο μπαινει απο 525 Ε34....αλλα μικρη διαφορα απ'το δικο μου 3.15.Οπως κι οταν πηγα απο 3.07 σε 3.15.Ροπιαζε μεν καλυτερα αλλα δεν αλλαξε η συμπεριφορα του στο ντριφταρισμα με 3η.παλι μακρυ ηταν...

  10. #10
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    486
    Thanked
    649
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    To θεμα με το 3,46 ειναι οτι στον κοφτη στη 2α θα εχεις αντι για 100 ,90 χλμ περιπου...θα σε βολευει στο ντριφταρισμα ? Γιατι μπορει να μενεις συξιλος στο εβγα της στροφης....
    Απο την αλλη επειδη η 3η σου θα κοντυνει θα σου ειναι κ πιο "παιχνιδιαρα" που σημαινει οτι θα μπορεις να παιξεις καλυτερα με αυτη τη σχεση στο κιβωτιο..
    Στη 3η λοιπον κ στις 4000 σ.α.λ που θελεις κατ'ελαχιστο για να σαι μες στη ροπη με το 3,46 θα εχεις τη δυνατοτητα λιγοτερα χλμ για μπασιμο κ πιο προθυμο στροφαρισμα για διορθωση ,ισορροπηση, κ.λ.π κ.λ.π ....

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP