Σελίδα 1 από 6 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 52

Θέμα: Αξίζει να αγοράσεις replica ζάντες??

  1. #1
    Εγγραφή
    01-01-13
    Μηνύματα
    625
    Thanked
    484
    Rides
    1

    Προεπιλογή Αξίζει να αγοράσεις replica ζάντες??

    Αρχικά έχω τις ζάντες Μ193 σε 18αρες που φοράνε όλα τα m pack σε άριστη κατάσταση και αυθεντικές, εδώ και λίγο καιρό έχω ξετρελαθεί με τις CSL αλλά επειδή η τσέπη μου δεν μπορεί να τις πάρει αυθεντικές κοιτάζω σε replica https://www.car.gr/parts/view/1405699/
    θέλω λοιπόν τα φώτα σας και την βοήθεια σας για τις παραπάνω ζάντες, αξιζει να πάρω replica ή θα έχω προβλήματα??? Τι άλλο πρέπει να προσέξω σε replica??έχει πάρει κανείς?? Είναι ανθεκτικές??? Οποιαδήποτε βοήθεια επίσης θα ήταν καλοδεχούμενη.

  2. #2
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    1. κοιτα να μην ειναι κινεζικες
    2. καλό είναι να είναι forged (που σημαίνει καλύτερη χύτευση-πιο ανθεκτική και μπορεί να γίνει πιο ελαφριά λόγω αυξημένης αντοχής)
    3. πριν τις αγοράσεις εξήγησε στον πωλητή ότι αν στις υψηλές ταχύτητες (160+) τρέμει το τιμόνι (που σημαίνει όχι τέλειο wheel hub) θα τις πας πίσω και θα πάρεις τα χρήματα πίσω. (το ότι θα καταλαβαίνεις τρέμουλο σε υψηλες ταχυτητες δεν σημαίνει ότι στα 120χλμ/ωρα θα είναι άψογες..... δεν θα είναι και θα φθείρεις ρουλεμάν τροχών ημιαξόνια και ελαστικά)
    4. όταν κάποιος αγοράζει μτχ οπωσδήποτε να ελέγχει αν είναι στραβές σε ειδικευμενο καταστημα επισκευης ζαντων. (πχ στέργιος)
    5. οπωσδήποτε να μην είναι νίκελ! (κακόγουστες)
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 21-02-14 στις 06:30

  3. The Following User Says Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    BILL007 (21-02-14)

  4. #3
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ...... βεβαια υπαρχει και το ερώτημα.... γιατί να βάλεις 18αρες?


    και η απάντηση πρακτικά μία: για εμφάνιση
    το γιατί έχει αναλυθεί πολλές φορές, ψάξε λίγο στο διαδίκτυο και γενικα σε ατομα που πραγματικα γνωριζουν.

    στη θέση σου θα έβαζα το πολύ 17αρες με λάστιχο 225/45 και θα προσπαθούσα να έχω φρέσκα λάστιχα και ανάρτηση σε καλή κατάσταση.

    αλλά περί ορέξεως....

  5. #4
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 120ie87 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...... βεβαια υπαρχει και το ερώτημα.... γιατί να βάλεις 18αρες?


    και η απάντηση πρακτικά μία: για εμφάνιση
    το γιατί έχει αναλυθεί πολλές φορές, ψάξε λίγο στο διαδίκτυο και γενικα σε ατομα που πραγματικα γνωριζουν.

    στη θέση σου θα έβαζα το πολύ 17αρες με λάστιχο 225/45 και θα προσπαθούσα να έχω φρέσκα λάστιχα και ανάρτηση σε καλή κατάσταση.

    αλλά περί ορέξεως....
    Φοράει 18 θα βάλει 17?
    Γιατι να μην βάλεις 19"?

    Ρίξε μια ματιά και εδώ :https://www.wheelbasealloys.com/allo...nch-wider-rear
    https://www.wheelbasealloys.com/allo...nch-wider-rear
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mark e92 : 21-02-14 στις 09:20

  6. The Following User Says Thank You to mark e92 For This Useful Post:

    BILL007 (21-02-14)

  7. #5
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Βάλε αυτές που σου αρέσουν. Από γούστο θα διαβάσεις πολλές γνώμες.
    Όπως όμως έγραψε και πάνω 0 120ie87, πρόσεξε να αποφύγεις τις κινέζικες.
    Προσωπικά σε αλλαγές ζαντών, πρωταρχικά πρόσεχα να είμαι πάντοτε ακριβώς η έστω μέχρι 4-5χλστ. διαφορά στο εργοστασιακό offset ώστε να αποφεύγω τις περίεργες συμπεριφορές του τιμονιού και τις φθορές σε ρουλεμάν και ακραραξόνια.
    Γι αυτό και συνήθως καταλήγω σε ΟΕΜ και ας μη είναι της απόλυτης αρέσκειας μου.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  8. The Following 2 Users Say Thank You to gant For This Useful Post:

    BILL007 (21-02-14), GanKostas-E90 (22-02-14)

  9. #6
    Εγγραφή
    17-06-10
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    229
    Thanked
    393
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Απο προσωπικη εμπειρια στο προηγουμενο m3 μου, m3 motosport replica 17αρες θεοβαρες, στραβωναν με το παραμικρο, στα πολλα χιλιομετρα πολλοι κραδασμοι στο τιμονι αν και καινουριες!Τις πουλησα κοψοχρονια και πηρα τις γνησιες οπου ειδα αλλο πατημα τελειως και καμια σχεση σε αντοχη!Δεν θα ξαναεμπιστευτω ποτε ρεπλικα.Οτι πληρωσεις παιρνεις, κανε υπομονη και θα τις βρεις γνησιες και σε καλη τιμη!

  10. The Following User Says Thank You to ΜΙΧΑΛΗΣ For This Useful Post:

    mr incredible (04-10-16)

  11. #7
    Εγγραφή
    01-01-13
    Μηνύματα
    625
    Thanked
    484
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 120ie87 Εμφάνιση μηνυμάτων
    1. κοιτα να μην ειναι κινεζικες
    2. καλό είναι να είναι forged (που σημαίνει καλύτερη χύτευση-πιο ανθεκτική και μπορεί να γίνει πιο ελαφριά λόγω αυξημένης αντοχής)
    3. πριν τις αγοράσεις εξήγησε στον πωλητή ότι αν στις υψηλές ταχύτητες (160+) τρέμει το τιμόνι (που σημαίνει όχι τέλειο wheel hub) θα τις πας πίσω και θα πάρεις τα χρήματα πίσω. (το ότι θα καταλαβαίνεις τρέμουλο σε υψηλες ταχυτητες δεν σημαίνει ότι στα 120χλμ/ωρα θα είναι άψογες..... δεν θα είναι και θα φθείρεις ρουλεμάν τροχών ημιαξόνια και ελαστικά)
    4. όταν κάποιος αγοράζει μτχ οπωσδήποτε να ελέγχει αν είναι στραβές σε ειδικευμενο καταστημα επισκευης ζαντων. (πχ στέργιος)
    5. οπωσδήποτε να μην είναι νίκελ! (κακόγουστες)
    Αρχικά ευχαριστώ πολύ φίλε για τις χρήσιμες συμβουλές, στο θέμα μας τώρα που βλέπω ότι οι ζάντες είναι forged??θα έχουν κάποιο χαρτί για αυτό??? Όσο για τις 18αρες θα βάλω καθαρά για την εμφάνιση αλλά και γιατί έχω 18αρια λάστιχα τα οποία είναι σχεδόν καινούρια όπως και οι αναρτήσεις μου (20000 έχει το αμάξι)

  12. #8
    Εγγραφή
    01-01-13
    Μηνύματα
    625
    Thanked
    484
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Φίλε Gant και Μιχάλη από ότι κατάλαβα από τα λεγόμενα σας ότι οι replica δεν είναι και ότι πιο αξιόπιστο και με τις oem δεν συγκρίνονται σωστά??? Η αλήθεια είναι ότι ένα χρόνο τώρα με τις δικές μου δεν είχα ούτε ένα θεματακι αν και προσέχω τις λακκούβες όσο μπορώ και πίστευα ότι και οι replica δεν θα είχαν θέμα.

  13. #9
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos320 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε Gant και Μιχάλη από ότι κατάλαβα από τα λεγόμενα σας ότι οι replica δεν είναι και ότι πιο αξιόπιστο και με τις oem δεν συγκρίνονται σωστά??? Η αλήθεια είναι ότι ένα χρόνο τώρα με τις δικές μου δεν είχα ούτε ένα θεματακι αν και προσέχω τις λακκούβες όσο μπορώ και πίστευα ότι και οι replica δεν θα είχαν θέμα.
    Να προσθέσω και κάτι ακόμα, τις οεμ 18αρες που φορώ και μάλιστα m, απ τις αρχές του 2008, αν και δεν έπεσα ποτέ σε σημαντική λακούβα, παρ όλα αυτά απ τους ελληνικούς κ@λοδρομους, "μαζέψανε" με αποτέλεσμα πριν 3 χρόνια μετά τα 160 να έχω ένα ελαφρό τρέμουλο στην πλάτη του καθίσματος. Γνωρίζοντας από παληά το αίτιο, απ το Ε21 με τις 15αρες τότε, αμέσως έφυγαν για τον μηχανουργό να τις "στρώσει". Ευτυχώς μέχρι στιγμής δεν έχω πρόβλημα.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  14. #10
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos320 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αρχικά ευχαριστώ πολύ φίλε για τις χρήσιμες συμβουλές, στο θέμα μας τώρα που βλέπω ότι οι ζάντες είναι forged??θα έχουν κάποιο χαρτί για αυτό??? Όσο για τις 18αρες θα βάλω καθαρά για την εμφάνιση αλλά και γιατί έχω 18αρια λάστιχα τα οποία είναι σχεδόν καινούρια όπως και οι αναρτήσεις μου (20000 έχει το αμάξι)


    Να σαι καλα Νικο, πες στον πωλητη να σου δειξει το προσπέκτους της κατασκευάστριας εταιρίας (εκεί σίγουρα θα το αναφέρει αν είναι, οπως στη φωτογραφια που σου παραθέτω)



    επίσης, ρώτα τον να σου δείξει το site της εταιρίας - και εκεί θα το αναφέρει. επίσης μπορείς να τους στείλεις ένα email και να ρωτησεις αν ειναι forged.


    Πληροφορίες από wikipedia:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Alloy_wheel
    https://en.wikipedia.org/wiki/Forging



    υγ. επίσης τσέκαρε το βάρος των ζαντων και τη διαφορά τους απο τις αντίστοιχες εργοστασιακες.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 21-02-14 στις 14:31

  15. The Following 2 Users Say Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    Andri (22-02-14), PANOS-E60 (21-02-14)

Σελίδα 1 από 6 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP