Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 10

Θέμα: e 46 προβλημα σε ενα κυλινδρο

  1. #1
    Εγγραφή
    23-02-16
    Μηνύματα
    6
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή e 46 προβλημα σε ενα κυλινδρο

    325-ε46-μ52τυ μοντ 1999
    βενζινη με γκαζι!
    μετα τις (περιπου) 4000 στροφες ρεταρει ο ενας κυλινδρος και το αμαξι
    ειναι σαν να υπολειτουργει
    σταματαω το σβηνω, το ξανα αναβω και ολα καλα
    μεχρι τις 4000 στροφες....
    οποια γνωμη ευπροσδεκτη
    ευχαριστω εκ τον προτερων!

  2. #2
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Με γκαζι στο κανει?
    Αν το γυρισεις βενζινη το κανει παλι?

  3. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    BILL007 (24-02-16)

  4. #3
    Εγγραφή
    23-02-16
    Μηνύματα
    6
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    το κανει και στα 2

  5. #4
    Εγγραφή
    02-04-10
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ + ΣΕΡΡΕΣ
    Μηνύματα
    778
    Thanked
    287
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εε πως κανεις ετσι..απλα μην πας πανω απο 4000 στροφες!

    βασικα ξεκινα απο τα απλά... διαγνωστικό!!

  6. #5
    Εγγραφή
    12-07-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    21
    Thanked
    16
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σε M54B22 με παρόμοιο πρόβλημα, ένα βραχυκυκλωμένο μπουζί δημιούργησε το όλο πρόβλημα... αντικατάσταση και όλα ΟΚ...

  7. #6
    Εγγραφή
    23-02-16
    Μηνύματα
    6
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    τα αλαξα και τα 6 και παλι τιποτα φιλε μου karagiadim
    λογικα απο δευτερα θα το *διαβασω* και βλεπουμε

  8. #7
    Εγγραφή
    28-05-10
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    377
    Thanked
    567
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δες τις φυσουνες του λουφτ.Αν ειναι τρυπιες τετοια κανει
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 06-03-16 στις 18:34

  9. The Following User Says Thank You to Kazakos Garage For This Useful Post:

    BILL007 (06-03-16)

  10. #8
    Εγγραφή
    23-02-16
    Μηνύματα
    6
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    misfire στον 4 κυλινδρο εβγαλε οταν το διαβασα
    μπαινει σε safe mode και πεταει εξω τον 1 κυλινδρο
    αερα δεν χανω συμπιεση εχω το μετρησα
    η εκτιμηση του μαστορα ειναι οτι
    εχει φαει λιγο την εδρα ωστε να εχω και συμπιεση αλλα και να περνανε καυσαερια τοσα ωστε να τα διαβαζει πολλα και να μπαινει σε safe mode και να πεταει τον ενα κυλινδρο εκτος

  11. #9
    Εγγραφή
    23-02-16
    Μηνύματα
    6
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    λογικα αν καποιος δεν εχει καποια αλλη ιδεα θα πρεπει να μπω σε αυτην την διαδικασια!

  12. #10
    Εγγραφή
    23-02-16
    Μηνύματα
    6
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    λοιπον εχω νεα !
    αποσυνδεσα το υγραεριο εβγαλα το μπεκ απο τον τεταρτο για να το βαλω στον πρωτο
    για να δω αν φταιει το μπεκ
    τα καθαρισα και τα κουμπωσα επανω και το αμαξι δουλεβει ρολοι....
    οποτε η το υγραεριο εκανε την ζημια η καποιο "βρομικο" μπεκ η η πλεξουδα δεν κουμπωνε
    καλα επανω στα μπεκ αυτα απο εμενα σας ευχαριστω για το ενδιαφερον!

  13. The Following 3 Users Say Thank You to hynter777 For This Useful Post:

    BILL007 (08-03-16), Ptboul (08-03-16), wheelman (07-03-16)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP