Σήμερα ξαφνικά μου άναψε κίτρινη ένδειξη βλάβης κινητήρα χωρίς όμως να αλλάξει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου, αύριο η μεθαύριο θα το πάω στην bmw αλλά επειδή με έχουν ζώσει τα φίδια μήπως ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει???
Σήμερα ξαφνικά μου άναψε κίτρινη ένδειξη βλάβης κινητήρα χωρίς όμως να αλλάξει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου, αύριο η μεθαύριο θα το πάω στην bmw αλλά επειδή με έχουν ζώσει τα φίδια μήπως ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει???
η κιτρινη ενδειξη ειναι σαν το πορτοκαλι φαναρι.....
προλαβαινεις ισα ισα μεχρι να γινει κοκκινο...........
Τι να πω αδερφέ ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό,γιατί αμα από τα 26000km ξεκινήσαμε με βλάβες τότε δεν πάμε καθόλου καλά.
Πολύ πιθανόν να ήταν κάποια παροδική αστοχία και με απλό reset να φύγει.
Πάντως το δικό μου 46αρι στα 5000χλμ. τα είχε παίξει μια ηλεκτρονική πλακέτα ελέγχου του air condition, δεν έκοβε ένα ανεμιστηράκι αφού έβγαζα το κλειδί και μου άδειαζε την μπαταρία. Αλλάχτηκε στην εγγύηση. Στα 30000 χλμ μου έκαψε και ένα πολλαπλασιαστή.
Μου πρότειναν τότε να αλλάψω και τους άλλους 3.
Εκτοτε έχει φτάσει στα 11 μιση χρόνια τα 98700 χλμ και δόξα τον θεό δεν έβγαλε τίποτα.
Μόνο το γνωστό παγούρι αλλάχτηκε προληπτικά.
Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.
οι πολλαπλασιαστες στα BMW δεν θεωρειτε βλαβη.
ειναι κατι σαν να λεμε, στο παραδιδουμε καινουριο με αυτους τους πολλαπλασιαστες για να το πας στο σπιτι, αλλα πρεπει να τους αλλαξεις συντομα γιατι εμεις δεν μπορουμε να βαλουμε καλυτερους.....
Μπορεί να είναι 1002 πράγματα αυτό το λαμπάκι. Πχ. σε εμένα είναι καταλύτης χωρίς φυσικά να αλλάζει τίποτα στη συμπεριφορά του αμαξιού. Μπορεί να είναι κακό καύσιμο, κλπ δεδομένου ότι το αμάξι, όπως αναφέρεις, δεν παρουσιάζει κάποια δυσλειτουργία.
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
μπορει και αισθητήρας εκκεντροφόρου το νουμερο 5...
![]()
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Current World Population Clock
U.S.National Debt Clock
Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!
κατα πάσα πιθανότητα έχει να κάνει με καυσαέρια... λ, καταλύτητης ή NOX
λογικά με reset θα είσαι οκ...
Nikos320 (13-11-14)
Στο δικό μου (320i LCI- κινητήρας Ν43Β20Α) ήταν αισθητήρας NOx.
Έσβησαν το σφάλμα δοκιμαστικά 2 φορές, αλλά άναβε ξανά μετά από κάποιες ημέρες. Έκανα και τη διαδικασία της αποθείωσης, χωρίς αποτέλεσμα πάλι.
Τελικά άλλαξα τον αισθητήρα και το αυτοκίνητο έγινε αγνώριστο.
Από τότε δεν μου άναψε ξανά.
BILL007 (13-11-14), Kazakos Garage (13-11-14), Koyotte (13-11-14), Nikos320 (13-11-14), Ptboul (13-11-14)
Έκλεισα πρωί πρωί αύριο ραντεβού στην bmw,ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό. Ε91 στα πόσα χιλιόμετρα άλλαξες αισθητήρα? ευχαριστώ όλους για την βοήθεια θα επανέρθω αύριο με νέα.