Thread automatically updated every 5 second(s).
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
Ανανέωση
-
ΕΠΕΙΓΟΝ !!! -> Πρόβλημα 3ος - 4ος Κύλινδος. Σχέση με κεφαλάρι ?
Καλησπέρα σε όλους.
Έχω ένα BMW E46 2004 μοντέλο Valvetronic (116ps).
Έχει 270.000 χιλιόμετρα.
Πριν 3 μέρες, στα καλά καθούμενα άρχισε το αμάξι να ψιλοτρέμει. Άναβόσβησε λαμπάκι μηχανης όπου μέσα σε 1-2 λεπτά σταθεροποιήθηκε.
Μέχρι 4000 πήγαινε το αμάξι, παραπάνω έκοβε ή έτρεμε περισσότερο.
Ήμουν πολύ κοντά στο συνεργείο οπότε το άφησα εκεί.
Ο εγκέφαλος έδειξε πρόβλημα στον 3ο και 4ο κύλινδρο.
Ο μηχανικός μου είπε ότι άλλαξε πολλαπλασιαστές κλπ και το πρόβλημα συνεχίζει.
Μου είπε ότι τσέκαρε τα πάντα (valvetronic κλπ) και ότι όλα ειναι οκ.
Πιθανή διάγνωση κάποιο πρόβλημα στο "κεφαλάρι".
Και ρωτάω εγώ...
1. Μπορεί να έχει σχέση αυτό?
2. Επίσης μου είπε ότι το κεφαλάρι ΔΕΝ επισκευάζεται και ότι θα πρέπει να βρούμε μεταχειρισμένο το οποίο είναι ψιλο-σπάνιο και ακριβό (πόσο έχει δηλαδή?)
3. Είπε ότι ακόμα δεν άνοιξε να πάει στο κεφαλάρι και θα λύσει ΜΟΝΟ αν βρεθεί γιατί μετά για να κλείσει πρέπει να αλλαχτούν πολλά τα οποία κοστίζουν αρκετά.
4. Σε διαφορετική περίπτωση θα πάμε σε άλλη μηχανή. Τι κόστος έχει?
5. Συμφέρει να πάω πάλι σε 1600 ή να πάω σε 2000cc? Αν πάω σε 2000 θα πρέπει να δηλωθεί ? Φαίνεται ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP