Μετά από πρόσκληση της BMW Τρικαλιώτης και σαν γνήσιο τρωκτικό και ρετιρέ, πριν λίγη ώρα δοκίμασα για καμμιά 25αρια χλμ την ολόλευκη και κατακαίνουργια 420d με μόλις 900 χλμ στο κοντέρ της, σε έκδοση sport.
Μερικά βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά.
Μοτέρ : Ν47 D20, TURBO, Common Rail
Ισχύς : 184 HP
Ροπή : 380 Nm/ 1750-2750 α.α.λ.
Επιτάχυνση : 0-100, 7.5 sec.
Τελική ταχύτητα : 240 χλμ/.
Αυτό της δοκιμής είχε αυτόματο κιβώτιο με διάφορα mod, eco, eco pro, sport, sport pro.
Επίσης ρυθμιζόμενη ανάρτηση ως προς την σκληρότητα της.
Το αμάξι ακόμη και στα 170χλμ/ώρα (μέχρι τόσο το άνοιξα) σε μαγεύει με την άνεση που ταξιδεύει με μηδέν αεροδυναμικούς θορύβους.
Κολλημένο στον κακοτράχαλο και γεμάτο μπαλώματα δρόμο προς την Χαλκιδική μέχρι το χωριό Καρδία, σκεφτόμουν πως θα πηγαίνει στην Εγνατία.
Για τα δικά μου δεδομένα τα 380 Nm ροπής από τις 1750 σ.α.λ, είναι υπέραρκετα και παρά τον σφιχτό ακόμη κινητήρα (900km στο οδόμετρο), με ενα πάτημα του γκαζιού, ζωγραφίζεται στα χείλη σου το χαμόγελο.
Φυσικά ούτε λόγος για το μεταβλητο ξυραφένιο τιμόνι.
Η οικονομία μεγάλη, έδειχνε κάπου 5.1 λίτρα/100.
Τέλος η ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό της υπεράνω κριτικής, αν και ποτέ δεν μπόρεσα να χωνέψω την φυτρωμένη οθόνη στο ταμπλό.
Αυτό ήταν το όνειρο. Ταξίδεψε 25 χλμ και κράτησε κάπου 3 τέταρτα.
Τα 46000 e της και η κατάσταση που βρισκόμαστε με κάνουν να ξεχνώ την παραμικρή σκέψη απόκτησης της.
![]()
![]()