Τελευταια προσθηκη στο αμάξι (πραγματικα τελευταια όμως μιας και οτι ηθελα να του βάλω το εχω βάλει) , μια μπαγκαζιερα οροφης της Γερμανικης KAMEI μοντέλο Corvara 390. Την βρηκα μεταχειρισμένη στο car.gr με 300 Ευρώ , σε σχεδόν τελεια κατάσταση και χρωμα μαυρο μεταλλικό . Τη συνδυασα με μπάρες οροφης της επίσης Γερμανικης Atera , το μοντελο Signo ASR . Tις μπάρες τις αγόρασα από την ελληνικη Systemtec.Φιλοδοξω να την γεμίσω με κουβαδάκια, μπάλες , βατραχοπέδιλα , τρόμπες , φουσκωτές βάρκες και ότι αλλο δυσκολευόμουν να βάλω στο πορτ μπαγκάζ .
Πρωτες εντυπώσεις από την μπαγκαζιέρα παρα πολύ καλές , πολυ καλό πλαστικο , και φοβερό συστημα στερέωσής της πάνω στις μπάρες. Την στερέωσα με ειδικους μεταλλικούς αντάπτορες τυπου T-Track οι οποίοι μπάινουν συρταρωτά μεσα στις μπάρες και ασφαλίζουν με ενα κλικ! Μειονεκτημα ότι ανοιγει μόνο από τη μια μεριά...Εχει βγει και μοντέλο Duolift το οποίο ανοίγει και από τις δυο μεριές αλλα «ηταν πολλά τα λεφτα Αρη» που έλεγε και ο Καλογήρου..
Οι μπάρες τωρα. Πολύ ποιοτικές και πολύ όμορφες. Το βασικό τους πλεονέκτημα σε σχεση με τις Thule που επίσης κοιτούσα ειναι ότι από την στιγμη που θα τις ρυθμισεις την πρώτη φορά , μετα το βάλε βγάλε ειναι πανευκολο. Βαζεις και σφίγγεις με το ειδικο κλειδι πρωτα την μια πλευρά τελείως και μετά την αλλη. Οι thule πρέπει να σφιγγονται λίγο λίγο εναλλάξ , μια από την μια πλευρά , μετά από την άλλη , μετά πάλι από την πρώτη κοκ , γιατί αν σφίξεις πρωτα τελείως την μια πλευρά και μετά την αλλη , θα περισευει πιο πολύ μπάρα από την μια πλευρά. (Οταν τις σφιγγεις μετακινειται και η μπάρα πάνω από την βάση).
Οταν τελειωσα με την τοποθέτηση , εκανα και τεστ με την ηλιοροφή, η οποία ουτε στην ανάκλιση βρίσκει πουθενά , ουτε όταν ανοιγει υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
Στο παρακάτω link φαινεται και η τοποθέτηση μιας ΚΑΜΕΙ με τους αντάπτορες που ειπα.
Ακολουθούν φωτό