-
Η παγίδα της μεταπώλησης.
Η μεγαλύτερη οικονομική “ζημιά” στη ζωή ενός αυτοκινήτου δεν είναι ούτε τα τρακαρίσματα, ούτε η ακριβή συντήρηση και τα εργατικά της αντιπροσωπίας. Για όσους δεν το ξέρουν, όλα τα αυτοκίνητα από την ημέρα που θα φύγουν με εσάς περήφανα από την έκθεση, αρχίζουν και “χάνουν” χρήματα. Μετά από τρία χρόνια κτήσης και 45,000 χιλιόμετρα, το καμάρι σας έχει χάσει τουλάχιστον το 50% της αρχικής του τιμής!!! Αν σε αυτό προσθέσουμε και περίπου 4000-8000 ευρώ (ισχύει πάνω-κάτω για όλα τα αυτοκίνητα) για τα έξοδα συντήρησης, τότε σίγουρα μιλάμε για μία από τις χειρότερες επενδύσεις που κάνατε στη ζωή σας.
Ακριβώς για αυτό το λόγο πολλοί από εμάς, υποσυνείδητα επιλέγουμε αυτοκίνητο για να αρέσει στον επόμενο ιδιοκτήτη… Αυτό πρακτικά σημαίνει πως πέρα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά και την τιμή, που πάνω κάτω είναι κοινά σε αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας, ένα μεγάλο βάρος στις επιλογές μας είναι και η τιμή μεταπώλησης.
Εμείς λοιπόν στο dreamcar.gr, προτείνουμε σε όλους εσάς να δεχτείτε πως το αυτοκίνητο είναι ένα είδος πολυτελείας (πρόκειται για ένα “κινητό χαράτσι”), και ας προσπαθήσουμε να το χαρούμε όσο το δυνατόν περισσότερο. Αν κάποιος λοιπόν από εσάς επιθυμεί ένα ολοκαίνουργιο ροζ Peugeot 208 ή ένα καφέ Fiat Panda, να τρέξει και να το αγοράσει, όχι μόνο επειδή η ζωή είναι μικρή, αλλά και επειδή το να αγοράζουμε ακριβώς αυτό που μας αρέσει μπορεί να αποτρέψει την παρούσα μόδα του δίπολου Γερμανίας-Κίνας (και πολλά άλλα δίπολα…). Μην ξεχνάτε πως σε αυτές τις χώρες άλλωστε, σχεδόν κανένας δεν κάνει αυτό που πραγματικά θέλει.
Για να καταλάβουμε όμως, πως οι επιλογές αυτοκινήτου μπορεί να οδηγήσουν σε “εξάλειψη” της φθηνής οδήγησης για hobby, πρέπει να το σκεφτούμε σε μεγαλύτερη κλίμακα. Ο περισσότερος κόσμος που έχει χρήματα στρέφεται προς τις γερμανικές εταιρίες και ο υπόλοιπος (που δεν έχει) προς τις Κινεζο-Κορεάτικες. Αυτό με τη σειρά του οδηγεί τις πρώτες να μην προσπαθούν καθόλου να φτιάξουν κάτι όμορφο και με πάθος και τις δεύτερες να ρίχνουν τα κόστη παραγωγής τόσο χαμηλά, που κάνουν σχεδόν αδύνατο σε οποιοδήποτε άλλο Ευρωπαίο κατασκευαστή να φτιάξει ένα αυτοκίνητο της προκοπής! Σε μερικά χρόνια λοιπόν, αν συνεχίσουμε να αγοράζουμε με αυτό τον τρόπο, το μόνο σίγουρο είναι πως θα μετακινούμαστε σε πλαστικά αυτοματοποιημένα κουτάκια, πάνω σε ηλεκτρικές ράγες…
Αν για κάποιους τώρα αυτό δεν είναι πρόβλημα, επειδή τα αυτοκίνητα είναι απλά μέσα μετακίνησης κ.λπ κ.λπ, λυπούμαστε και του υπενθυμίζουμε πως κάποια στιγμή, αυτή ακριβώς η “κονσερβοποίηση” μπορεί να γκρεμίσει και κάποιο δικό του πάθος!
Τελικά το δίλημμα δεν είναι κόκκινο ή καφέ. Είναι αν δίνουμε τα χρήματά μας σε αυτοκίνητα, επειδή κάτι προσφέρουν στη ζωή μας και μας κάνουν να νιώθουμε ζωντανοί ή μόνο και μόνο γιατί σε μερικά χρόνια η τιμή μεταπώλησης τους θα είναι καλύτερη;;;
https://www.dreamcar.gr/oriaka/car-resale-value
-
The Following 12 Users Say Thank You to fotis For This Useful Post:
120ie87 (04-06-13), atha (04-06-13), E36-Hartge (05-06-13), GEORGE BMW 316ci (04-06-13), ghost-rider (04-06-13), gnx (05-06-13), kostas1.6 (08-06-13), nik200 (05-06-13), Nino (04-06-13), Panos 316T (04-06-13), Ptboul (04-06-13), Samaro (04-06-13)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP