Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 41

Θέμα: Νέα δοκιμή πρόσκρουσης: Small/narrow overlap (20%)

  1. #1
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή Νέα δοκιμή πρόσκρουσης: Small/narrow overlap (20%)

    Πρόκειται για νέα δοκιμή πρόσκρουσης που καθιερώνει ο αμερικάνικος NHTSA. Πρόκειται για πλαγιομετωπική πρόσκρουση σε ακλόνητο εμπόδιο με 20% επικάλυψη και αποτελεί ίσως τη σκληρότερη δοκιμή για ένα πλαίσιο.

    Απ' ότι αντιλαμβάνεστε, σ' αυτό το crash test παρακάμπτεται η μπροστινή δομή του αμαξώματος με αποτέλεσμα να φορτίζεται μόνο η μία διαμήκης δοκός η οποία μεταφέρει τις δυνάμεις απ' ευθείας στον κλωβό του θαλάμου επιβατών. Η δοκιμή είναι επιτυχής για αυτοκίνητα με ενισχυμένες δοκούς, κολώνες και μαρσπιέ, υπό την προϋπόθεση ότι η διείσδυση εξαρτημάτων και τμημάτων της ανάρτησης στον θάλαμο επιβατών θα είναι περιορισμένη.

    Μια πολύ σημαντική λεπτομέρεια είναι ότι οι πλευρικοί αερόσακκοι δεν ανοίγουν υποχρεωτικά σε μια τέτοια δοκιμή. Όπως όμως θα διαπιστώσετε, το κεφάλι του οδηγού μετακινείται πλάγια με αποτέλεσμα ο αερόσακκος του τιμονιού να είναι ανεπαρκής. Αυτό βέβαια δε συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα!

    Ας δούμε μερικά επιλεκτικά και -κυρίως- αμερόληπτα παραδείγματα:

    1. Volvo S60

    H Volvo, πρωτοπόρος στα θέματα ασφαλείας, σχεδίαζει τα αυτοκίνητά της για τέτοιες δοκιμές από το 1990! Το S60 αρίστευσε χάρη στον σφηνοειδή σχεδιασμό του μπροστινού μέρους καθώς και στον σχεδιασμό της διαμήκους δοκού η οποία κατεβαίνει χαμηλά και προς το κέντρο της μάσκας, δημιουργώντας έτσι ένα ισχυρό πλαίσιο. Προσέξτε την αποκόλληση του τροχού, δεν είναι τυχαία καθώς με αυτόν τον τρόπο δε εισέρχονται τμήματα της ανάρτησης στον χώρο των επιβατών.



    2. BMW F30 328i:

    Το νέο παιδί της πολυαγαπημένης μας μάρκας μπορεί να μην τα πήγε τόσο καλά όσο το Volvo, εντούτοις περνάει το σκληρό αυτό τεστ. Το τετράγωνο κόψιμο μπροστά δεν τη βοηθά ώστε να 'ξεγλυστρίσει' από το εμπόδιο, κι έτσι το 20% της επιφάνειας της πρόσοψης τρώει όλη την παραμόρφωση. Προσέξτε όμως τα εξής:

    α) Πόσο στιβαρό πλαίσιο έχει, αφού η κολώνα του παρμπρίζ κάμπτεται ελάχιστα και

    β) Πόσο αποτελεσματικοί είναι οι αερόσακοί της, αποτελεσματικότεροι κι από του Volvo, αφού το κεφάλι του ανδρείκελου εγκλωβίζεται ανάμεσά τους και δεν έρχεται σε επαφή με τμήματα του ταμπλώ.

    Ζήτω η BMW!



    3. Mercedes C-Klass

    H μικρή Mercedes κόπηκε. Το πλαίσιό της δεν ήταν τόσο άκαμπτο όσο της BMW ή του Volvo, το βασικό όμως πρόβλημα ήταν ο τροχός που εισχώρησε τόσο ώστε να προκαλέσει τραύματα στα πόδια του οδηγού και οι κουρτίνες που δεν ενεργοποιούνται (!) σε τέτοια πρόσκρουση.



    4. Το πολυαγαπημένο μας Passat CC



    Αρκετοί κρυφοφολκςβαγκενάκηδες εδώ μέσα μας τα έχουν κάνει ζέπελιν με το Passat cc. Για να τους δούμε τώρα... Όταν πρωτοείδα το βίντεο μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση πως σκόρπισε το αυτοκίνητο. Η κολώνα υποχώρησε 24 εκατοστά εκεί που βρίσκονται οι μεντεσέδες της πόρτας. Την ίδια την πόρτα την ψάχνουν ακόμα. Το ταμπλώ μπήκε μέσα 17 εκατοστά. Το κεφάλι του ανδρείκελου ίσα που ακούμπησε τον αερόσακκο οδηγού, γιατί η κολώνα του τιμονιού πήγε 19 πόντους προς τον συνοδηγό (αντίθετα δηλαδή). Ο προεντατήρας της ζώνης άργησε με αποτέλεσμα το κεφάλι και το στέρνο να μετακινηθούν υπερβολικά προς τα μπρος. Δεν ενεργοποιήθηκαν ούτε οι αερόσακκοι κεφαλής αλλά ούτε και οι πλευρικοί. Όπως είπαμε, οι μεντεσέδες της πόρτας κόπηκαν, η πόρτα εκτοξεύτηκε σαν το κάθισμα του Goose στο Top Gun και όλα αυτά είναι κακά γιατί ο οδηγός θα μπορούσε να βρεθεί κι εκτός οχήματος. Βασικά, στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο μάλλον αυτό θα ήταν καλό κι όχι κακό. Το CC πάντως πήρε οριακή βαθμολογία, γιατί ακολουθούν και χειρότερα:

    5. Η αυτού εξοχότης του το Audi A4

    Όλο το story είναι από το 0.23 έως το 0.33. Πράγματι, κάποια μέρα όλοι με audi θα 'καταλήξουμε'.



    6. Lexus IS250/350

    Βασικά κάτι σαν το Α4 στο πιο επώδυνο:





    Μπράβο στη Volvo που πήγε προετοιμασμένη αλλά και στη BMW που αποδεικνύει ότι πίσω από καμμένους πολλαπλασιαστές, δέρματα που ζαρώνουν και πλαστικά που ενίοτε μαδάνε υπάρχει ουσία που εξαργυρώνεται μία μόνο φορά.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 16-04-13 στις 15:16

  2. The Following 34 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    A8hnaios (16-04-13), aristent (16-04-13), Bassakos (16-04-13), Bazil Van Sinner (16-04-13), BILL007 (16-04-13), Bitz (16-04-13), dbehrakis (18-04-13), doctore (16-04-13), Eleni (16-04-13), giannis_compact (17-04-13), hades7 (16-04-13), imolarot (16-04-13), JimE36 (16-04-13), katsaraios (17-04-13), Konstantinos E60 (16-04-13), kostas 325 (16-04-13), Kostas_1 (16-04-13), Leonidas_E39 (16-04-13), Monsta (16-04-13), nik200 (16-04-13), nikos valvetronic (17-04-13), nikos1400 (16-04-13), Nino (18-04-13), ntinos (16-04-13), Panos 316T (16-04-13), PANOS-E60 (16-04-13), pilot (16-04-13), Ptboul (17-04-13), Samaro (16-04-13), saulm3 (17-04-13), Spiros335i (16-04-13), Vassilis ///M (16-04-13), wheelman (16-04-13), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ (16-04-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και μετά απ' αυτό το κρεσέντο αντικειμενικότητας και αμεροληψίας, προκειμένου να γλυτώσω το μπανάρισμα από τον Στάθη, να τονίσω πως δε θα 'θελα να ξέρω τα αποτελέσματα παλαιότερων BMW σ' αυτό το crash test.










    Σίγουρα όμως θα ήταν καλύτερα από εκείνα των αντίστοιχων Audi.

  4. The Following 7 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    aristent (16-04-13), giannis_compact (17-04-13), katsaraios (17-04-13), nik200 (16-04-13), nikos1400 (16-04-13), Ptboul (17-04-13), Samaro (16-04-13)

  5. #3
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ξοδεύουν εκατοντάδες χρήματα για τα πολύ αυτά χρήσιμα αποτελέσματα, αλλά μιας και είναι άκρως τυποποινμένα, τα αποτελέσματα τους δεν είναι και πανάκεια.
    Στην πράξη έχω δει Ε46 να πέφτει πάνω σε κόρσα και να σκορπάει σαν πλέι μομπίλ.
    btw και πάντα προσωπικά και υποκειμενικά, από πλευράς ντιζάιν και ποιότητας το πασσατ cc εξω - μέσα δεν παίζεται.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gant : 16-04-13 στις 15:31
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  6. The Following User Says Thank You to gant For This Useful Post:

    S8N (16-04-13)

  7. #4
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Η αλήθεια είναι, Γιώργο, πως για το CC δεν έβγαλα ακριβή συμπεράσματα. Θα πρότεινα να καταστρέψουν μερικά ακόμα ώστε να έχω πιο εμπεριστατωμένη άποψη.

  8. The Following 5 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (16-04-13), doctore (16-04-13), fast-enough (17-04-13), gant (16-04-13), nik200 (16-04-13)

  9. #5
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η αλήθεια είναι, Γιώργο, πως για το CC δεν έβγαλα ακριβή συμπεράσματα. Θα πρότεινα να καταστρέψουν μερικά ακόμα ώστε να έχω πιο εμπεριστατωμένη άποψη.
    ειδες το ΤΤ και θυμηθκες τα παλια ε;;


    -sent via android phone-
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  10. The Following User Says Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    S8N (16-04-13)

  11. #6
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7377
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    χωρις να χαλαω το θεμα επ ουδενι...στον φιλο s8n..

    απλα να πω, σαν μηχανικος, οτι δεν ειναι σχεδιασμενα ολα τα πλαισια να λειτουργουν με τον ιδιο τροπο...πχ...της mercedes...μπορει να ειναι κλασεις ανωτερο το πλαισιο συνολικα καθως σε μια μετωπικη συγκρουση να συνεργαζεται το μπροστινο μερος (ραμφη κτλ κτλ) πολυ καλυτερα με τον κλωβο ασφαλειας...ενω στο συγκεκριμενο τεστ το ξυλο το τρωει καθαρα ο κλωβος και παλι υπο συνθηκες (στις ακρες του ακριβως...)...τρεχα γυρευε..

    υγ...στο ε30 μου παντως...σε παρομοιες συνθηκες..εχει φυγει μοτερ..στο απεναντι μαγαζι (ολα μελετημενα τα χω...!!!!!!!)..πως γινοταν στα "βλεπω το θανατο σου"....ε καπως ετσι το φανταζομαι!!!!

  12. The Following 7 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    aggelosmk2 (16-04-13), Bazil Van Sinner (16-04-13), Eleni (16-04-13), EVERGET (16-04-13), Leonidas_E39 (16-04-13), PANOS-E60 (16-04-13), S8N (16-04-13)

  13. #7
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τα αυτοκινητα των crash tests που ειδατε, πωλουνται τωρα απο εμπορους των Αθηνων ως "σουπερ ευκαιριες" με "μηδεν χιλιομετρα", "εταιρικα που ποτε δεν χρησιμοποιηθηκαν για το σκοπο που παραγγελθηκαν" .

  14. The Following 10 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (16-04-13), Eleni (16-04-13), imolarot (16-04-13), katsaraios (17-04-13), nikos1400 (16-04-13), Nino (18-04-13), oldcarskickass (16-04-13), Ptboul (17-04-13), S8N (16-04-13), trifonas (16-04-13)

  15. #8
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ειδες το ΤΤ και θυμηθκες τα παλια ε;;


    -sent via android phone-
    Άσε, τόσα χρόνια ψυχοθεραπείας στη φωλιά του κούκου κόντεψαν να πάνε χαμένα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 16-04-13 στις 15:45

  16. #9
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα αυτοκινητα των crash tests που ειδατε, πωλουνται τωρα απο εμπορους των Αθηνων ως "σουπερ ευκαιριες" με "μηδεν χιλιομετρα", "εταιρικα που ποτε δεν χρησιμοποιηθηκαν για το σκοπο που παραγγελθηκαν" .
    Οντως ???

  17. #10
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ntinos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οντως ???
    Οχι ακριβως αλλα καποια απ αυτα που πωλουνται στην Αθηνα σιγουρα εχουν παρει μερος σε ντοκιμαντερ του Nat Geo Wild .......

  18. The Following 2 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    freddys (16-04-13), nikos1400 (16-04-13)

Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP