Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 31

Θέμα: Σινεμπλόκ σε Μ3 Ε46

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή Σινεμπλόκ σε Μ3 Ε46

    Ανοίγω το θέμα αυτό για να μάθουμε - διευκρινίσουμε κάποια πράγματα γι αυτά τα τόσο σημαντικά αναλώσιμα των αυτοκινήτων μας.

    Στο παρακάτω σχεδιάγραμμα φαίνονται τα μέρη της πίσω ανάρτησης του Μ3.



    Τα μέρη της βάσης του πίσω άξονα:



    Η μπροστά ανάρτηση:



    Στα παραπάνω πρέπει να συμπεριλάβουμε και τα σινεμπλόκ των αντιστρεπτικών εμπρός και πίσω.


    Ερωτήσεις:

    1. Ποιές "λαστιχένιες βάσεις" πρέπει να επιθεωρούνται και να αλλάζονται και στα πόσα χλμ (για αυτοκίνητο με χρήση δρόμου);

    2. Ποια είναι τα σινεμπλόκ εκείνα που δέχονται τις μεγαλύτερες πιέσεις και είναι πιο επιρρεπή στη φθορά;

    3. Τι είδους σινεμπλόκ (μαμά ή π.χ. powerflex) είναι καλύτερα για χρήση δρόμου;

    4. Ποιες είναι οι ενδείξεις ότι χρειαζόμαστε αλλαγή σινεμπλόκ;

    5. Στο πρώτο σχήμα οι σφαιρικές αρθρώσεις (Parts no 2 και 3) χρειάζονται αλλαγή και πότε; Το ίδιο και για το Part No 8 του δεύτερου σχήματος.

    6. Ισχύει ότι τα σινεμπλόκ της βάσης του διαφορικού (σχήμα 2) επιρρεάζουν το γνωστό άνοιγμα του υποπλαισίου του Μ3?

    7. Γιατί μαζί με τα εμπρός σινεμπλόκ καποιοι αλλάζουν και ψαλίδιά;

    Βασικά εγώ από όλα τα παραπάνω σινεμπλόκ έχω αλλάξει στα 80,000χλμ αυτά στους υστερούντες βραχίονες της πίσω ανάρτησης (σχήμα 1, part 4) με το μαμά ανταλλακτικό μιάς και είχαν ψηλοανοίξει.

    Θα ήθελα να μάθω τι αλλαγές σινεμπλόκ έχετε κάνει εσείς στα αυτοκίνητά σας και στα πόσα χλμ, ποιές ήταν οι ενδείξεις για την αλλαγή; Ουσιαστικό πρόβλημα στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ή ο γνωστός κάλλος που έχουμε κάποιοι στον εγκέφαλο και ποτέ δεν ηρεμούμε με το Μ3;

    Thanks Guys!!!
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  2. The Following 6 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    chief (10-01-11), gnx (12-01-11), nikos1400 (07-05-11), Panos 316T (11-05-11), Specialized (10-01-11), steliosm46 (24-10-12)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP