Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 22

Θέμα: ρεταρισμα ρελαντι

  1. #1
    Εγγραφή
    01-08-10
    Περιοχή
    αθηνα μενίδι
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    116
    Thanked
    80
    Rides
    1

    Προεπιλογή ρεταρισμα ρελαντι

    Γεια σας παιδια έχω ένα 3.30 ε46 μετατροπη και εδώ και αρκετο καιρο έχω προβληματακια στο ρελαντι.Το οχημα είναι μοντελο του 2000 και απο το 2006 που του είχα κάνει τη μετατροπη δεν είχα κανένα πρόβλημα.Πριν ένα χρονο περίπου μου ξεκίνησε τα ρεταρισματακια στο ρελαντι εντωμεταξύ έχω βάλει και γκαζι στο αυτοκινητο και για να σας προλαβω τα ρεταρισματα μου τα κάνει και στη βενζίνη.Εντωμεταξύ στάθηκα άτυχος και στη μετατροπη του γκαζιου μιας και απο τότε που το έβαλα έχω στο ενεργειτικό 2φορές επισκευη καπακι και αλλαγή του συστήματος υγραερίου γιατί αυτο που είχα δεν δουλευε.Αν βγαλουμε λοιπον απο την εξίσωση το γκαζι το οποιο αυτη τη φορά έχει ένα αξιολογο σύστημα υγραερίου κατα ομολογία όσων το έχουνε δει το προβλημα παραμένει.Το διαγνωστικο βγαζει πρόβλημα στην αναφλεξη και στα καυσαέρια του 6ου κυλινδρου.Υποτειθεται ότι το καλοκαιρι έγινε η τελευταια επισκευη στο καπάκι,έχουν ελενχθει πολαπλασιαστες βαλβιδες ρελαντι μπουζι και ότι αφορα το ηλεκτρικο σύστημα.Θελω αν κάποιος έχει αντιμετωπίσει παρομοιο προβλημα να μου πει την αποψη του,έχω πάρει αρκετες γνώμες και θα ήθελα και τη δική σας

  2. #2
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    οταν λες ρεταρισμα... πολυ εντονο?ακουγεται κιολας?
    αφου κοιταξες τα βασικα...
    ή ειναι θεμα εγκεφαλου, εχεις παραλληλο για να δουλευεις το υγραεριο?
    ή επικεντρωσου και παλι στο καπακι...
    αλλα ολα αυτα που λεμε ειναι καπως γενικα, το αμαξι σου μπορει να εχει 1000λογους που μπορει να ρεταρει, και γενικα θελει πολυ ψαξιμο, γιατι εχει γινει μετατροπη, εχει μπει υγραεριο και εχεις κανει και 2 φορες επισκευη στο καπακι, που σημαινει οτι εχουν μπλεξει πολλα χερια, και εχεις πολλα ??!!

    υ.γ προσοχη δεν λεω κατι για το αμαξι σου μην παρεξηγηθω.... απλα εμεις εδω κανουμε υποθεσεις και επειδη δεν ξερουμε ποιοι εχουν κανει τι, και μπορει να ειναι απο ενα φαγωμενο καλωδιακι μεχρι μοτερ, καταλαβαινεις πως στο λεω!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη spar@ : 16-01-13 στις 03:23

  3. The Following 3 Users Say Thank You to spar@ For This Useful Post:

    BILL007 (16-01-13), nikos1400 (16-01-13), Panos 316T (16-01-13)

  4. #3
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πρωτα πρωτα μετρα συμπιεση.
    Τσεκαρε τα μπουζι.
    Τους πολλαπλασιαστες πως τους ηλεγξες? Εχουν αλλαχτει ποτε?
    Επισης μπριζαρε το αμαξι σε gt1 κ δες τι διαβαζουν οι λαμδα σου κ με βενζινη κ με γκαζι. Γιατι εχεις θεματα με το καπακι? Μηπως ειναι φτωχο κ την ακουει στις βαλβιδες? Μηπως αυτες την ακουνε απο το γκαζι??
    Μπεκ εχουν καθαριστει- μετρηθει ποτε?
    Τελος ολα τα παραπανω ειναι μονο υποθεσεις φυσικα...
    Καλημερα!

  5. The Following 3 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    BILL007 (16-01-13), bimmerm (16-01-13), Panos 316T (16-01-13)

  6. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Eml αναβει?

  7. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    BILL007 (16-01-13)

  8. #5
    Εγγραφή
    01-02-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.602
    Thanked
    6725
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Φίλος με Μ54 2.2 ρεταρίσματα στο ρελαντί και λαμπάκι check,αστοχία καύσης
    5ου ή 6ου κυλίνδρου έβγαζε.Σβήσιμο λαμπάκι μετά από λίγο καιρό το ίδιο
    ακριβώς.Αποτέλεσμα: πεταλούδα DISA.

    https://hamilton.kijiji.ca/c-ViewAdL...AdId=398375117

  9. The Following 3 Users Say Thank You to nikos valvetronic For This Useful Post:

    A8hnaios (16-01-13), BILL007 (16-01-13), ghost-rider (16-01-13)

  10. #6
    Εγγραφή
    01-08-10
    Περιοχή
    αθηνα μενίδι
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    116
    Thanked
    80
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Kοιταξτε σχεδόν όλα έχουν ελενχθει απο αυτα που αναφέρατε.Χέρια πολλα δεν έχουν μπει στο αυτοκίνητο ο ίδιος που μου έκανε τη μετατροπη πριν 6 χρονια έβαλε και το γκαζι.Αλλωστε αυτος ήταν και ο σκοπος μου να μην παει αλλου το αυτοκίνητο.Ομως όταν είδα ότι το προβλημα παρέμενε αναγκαστηκα να παρω μερικές γνώμες πλην λοιπον της πεταλουδας αναφέρθηκε ότι κατα τη συναρμολογηση στο καπάκι ΄κάποια βαλβίδα δεν κάθησε σωστά με αποτέλεσμα στο λελαντι να είναι ποιο κάτω απο το συνηθισμένο ΄και να προκαλεί αυτο το ρετάρισμα που σαφώς και ακουγεται και μεταξύ ρελαντι και 1000και κάτι στροφών είναι έντονο,αλλα όταν ανεβάξω στροφές σπρώχνει η συμπιεση τη βαλβίδα στη θεση της και δεν υφίσταται το ρετάρισμα στα ψηλά πως σας ακουγεται αυτή η εκδοχή.Απο την αλλη κατανοώ τις αμφιβολίες του μηχανικου μου γιατί ξέρει ότι αν το καπάκι ξανακατεβεί είναι μαλ@κια δικιά του και θα την χρεωθει αλλα πριν κάνω φασαρία θα ήθελα να έχω μερικες γνώμες

  11. #7
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Αθηνα-Λαρισα
    Μηνύματα
    6.766
    Thanked
    8291
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    εμενα μου ερχονται πανω απο 100 αιτιες...
    ξερεις τι θα εκανα???
    θα το πηγαινα στον μαστορα που τα εχει φτιαξει ολα μεχρι στιγμης γιατι ξερει ακριβως τι εχει φτιαξει και θα το αφηνα εκει μεχρι να λυθει το προβλημα...

  12. The Following User Says Thank You to spar@ For This Useful Post:

    BILL007 (16-01-13)

  13. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.255
    Thanked
    14147
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    θα το πηγαινα στον μαστορα που τα εχει φτιαξει ολα μεχρι στιγμης γιατι ξερει ακριβως τι εχει φτιαξει και θα το αφηνα εκει μεχρι να λυθει το προβλημα...
    +1



  14. #9
    Εγγραφή
    04-02-13
    Περιοχή
    BAΡΗ-ΑΤΤΙΚΗ
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    87
    Thanked
    66
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    εμενα μου ερχονται πανω απο 100 αιτιες...
    ξερεις τι θα εκανα???
    θα το πηγαινα στον μαστορα που τα εχει φτιαξει ολα μεχρι στιγμης γιατι ξερει ακριβως τι εχει φτιαξει και θα το αφηνα εκει μεχρι να λυθει το προβλημα...
    αυτο ειναι και το πιο σωστο..το πας στο μηχανικο και του λες οταν το φτιαξεις να δουλευει σωστα παρε με τηλεφωνο να ερθω να το παρω λεφτα αν θελει στις 31 φεβρουαριου!!ουτε φασαριες ουτε τιποτα....ησυχα και πολιτισμενα.

  15. #10
    Εγγραφή
    01-08-10
    Περιοχή
    αθηνα μενίδι
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    116
    Thanked
    80
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το προβλημα λύθηκε μεν....αλλα.Πραγματι το αυτοκίνητο όπως είπατε ολοι αφέθει στο μάστορα για επισκευη και μετά απο λίγο καιρό παρελείφθει και τουλαχιστον δουλευει σωστά.Το αλλα βρίσκεται στο τι είχε το οποιο είναι περίεργο.Η αιτία για το συνεργειο ήταν το πιστονι στον 6ο κύλινδρο.Απο τη φλατζα την καλοκαιρινή δεν φαινόταν να είχε πάθει κάτι αλλα είχε γίνει απειροελαχιστα οβαλ και στο ρελαντι που αδρανουσε προκαλουσε το τρεουλο στο ρελαντι.Αλλαξε το πιστόνι και ελατήρια στον 6ο.Δεν ξέρω αν όντως έκανε αυτό το σίγουρο είναι ότι πριν το παρω είχα παει και βρει το οτερ κάτω.΄Δεν ξέρω τι να πω και τι να πιστέψω 7χρόνια δεν είχα λόγους να τον αφισβητήσω απο τότε που ΄΄εβαλε το υγραέριο έίχα πολους λόγους.Λεφτά δεν ζήτησε και το αυτοκίνητο δουλευει απο ότι φαινεται σωστά δεν ξέρω....

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP