Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 5 από 5

Θέμα: H BMW ενδιαφέρεται να εξαγοράσει την De Tomaso!!

  1. #1
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Πειραιάς
    Μηνύματα
    51
    Thanked
    105
    Rides
    0

    Προεπιλογή H BMW ενδιαφέρεται να εξαγοράσει την De Tomaso!!

    Σύμφωνα με πρόσφατες αναφορές, η BMW έχει ξεκινήσει συζητήσεις ώστε να εξαγοράσει την De Tomaso. Η Ιταλική φίρμα κήρυξε πτώχευση στις αρχές Ιουλίου, με την BMW να παραμένει ακόμη ασαφές τι προτίθεται να κάνει με την Ιταλική φίρμα. Το υπουργείο Οικονομικών της Ιταλίας αναμένει η πώληση να ξεκινήσει στα μέσα του Οκτώβρη.
    Η Ιταλική εταιρία αναβίωσε το 2009 από τον Gian Mario Rossignolo και στην έκθεση της Γενεύης του 2010, παρουσίασε το Deuville, το νέο GT αυτοκίνητο της σχεδιασμού Pininfarina, ενώ είχε ένα αρκετά φιλόδοξο σχέδιο αφού ήθελε να βγάλει στη παραγωγή ακόμη 2 μοντέλα, ένα coupe και ένα πολυτελές sedan, έτσι ώστε να πουλούσε 8.000 αυτοκίνητα το χρόνο.
    Μετά τη πτώχευση, ο Gian Mario Rossignolo συνελήφθη από τις Ιταλικές αρχές, μαζί με ακόμη δύο συνεργάτες του, επειδή φαίνεται ότι καταχράστηκαν 7,5 εκατ. ευρώ τα οποία προερχόταν από κρατικά κονδύλια. Η αστυνομία αναφέρει ότι χρησιμοποίησαν ψεύτικη τραπεζική εγγύηση ώστε να πάρουν την κρατική επιχορήγηση και στη συνέχεια μετέφεραν 400.000 ευρώ σε δικούς τους λογαριασμούς. Ο Rossignolo αφέθηκε ελεύθερος σε κατΆοίκον περιορισμό ενώ η φορολογική αστυνομία της Ιταλίας Guardia di Finanza, συνεχίζει τις έρευνες.

    πηγή:https://www.autoblog.gr/2012/09/14/b...-in-de-tomaso/

    Σύνδεσμοι σχετικοί με την ιστορική ιταλική εταιρεία:

    https://en.wikipedia.org/wiki/De_Tomaso

    https://www.detomaso.it/

    "Αν μπορούσες στο αδυσώπητο λεπτό του χρόνου να δώσεις την αξία που έχουν 60" σ'έναν αγώνα δρόμου...''

  2. The Following 6 Users Say Thank You to Christos2002 For This Useful Post:

    A8hnaios (30-10-12), aristent (30-10-12), Bazil Van Sinner (30-10-12), BILL007 (30-10-12), bill_m3 (30-10-12), halkida116mpack (30-10-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Με αυτο το ονομα και εναν καλο κινητηρα, τα GT5 μπορει και να πουλαγαν.
    Ενα niche κομματι για λιγους, που η πενβε δεν εχει συγκριτικα με το γρουπ βαγκ.

  4. The Following User Says Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    BILL007 (30-10-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18817
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Christos2002 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...
    Μετά τη πτώχευση, ο Gian Mario Rossignolo συνελήφθη από τις Ιταλικές αρχές, μαζί με ακόμη δύο συνεργάτες του, επειδή φαίνεται ότι καταχράστηκαν 7,5 εκατ. ευρώ τα οποία προερχόταν από κρατικά κονδύλια. Η αστυνομία αναφέρει ότι χρησιμοποίησαν ψεύτικη τραπεζική εγγύηση ώστε να πάρουν την κρατική επιχορήγηση και στη συνέχεια μετέφεραν 400.000 ευρώ σε δικούς τους λογαριασμούς. Ο Rossignolo αφέθηκε ελεύθερος σε κατΆοίκον περιορισμό ενώ η φορολογική αστυνομία της Ιταλίας Guardia di Finanza, συνεχίζει τις έρευνες.
    Κι εγώ που νόμιζα ότι αυτά τα 'κανε μόνο ο Ψωμιάδης...

  6. The Following 3 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    aristent (30-10-12), Christos2002 (30-10-12), Samaro (30-10-12)

  7. #4
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.927
    Thanked
    3250
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με αυτο το ονομα και εναν καλο κινητηρα, τα GT5 μπορει και να πουλαγαν.
    Ενα niche κομματι για λιγους, που η πενβε δεν εχει συγκριτικα με το γρουπ βαγκ.
    Καλώς ή κακώς, η BMW αυτή τη στιγμή μάλλον δε θέλει και σίγουρα δε μπορεί να χτυπήσει τις niche που έχει παρουσία η VAG.

    Μετά το άνοιγμα στην SGL Group και τα τεράστια ποσά που δαπανήθηκαν για να σιγουρέψουν το πλειοψηφικό πακέτο στην SGL μετά τις π@υστιές της VAG (τα έχω γράψει σε άλλο θρεντ) και τις κακιές χρονίες από πλευράς εσόδων από το 2010 και μετά, η BMW δε διαθέτει αρκετό ρευστό. Δεν θυμάμαι απόλυτα νούμερα, αλλά σε ρευστό, η BMW ήταν κάπου στο 20-22% του ρευστού της VAG.

    Οι Βαυαροί δαπάνησαν τεράστια ποσά στο ζήτημα των CFRP σασί, σε τέτοιο βαθμό που το cost cutting στη μικρή πλατφόρμα της φίρμας (στην οποία πατάνε ο άσσος F20 και η σειρά 3 F30) πήγε σύννεφο. Γνωστό παράδειγμα η σκουριά σε διάφορα εξαρτήματα, αλλά και μια σειρά άλλων προβλημάτων στις ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και την ηλεκτρονική διαχείρηση διαφόρων συστημάτων όπως το κεντρικό κλείδωμα, που έχουν αναφερθεί αρκετά σε ξένα φόρου, δεν έχουν πάρει όμως τις διαστάσεις του θέματος με τη σκουριά.

    Αφού λοιπόν δαπανήσανε τρελά λεφτά στην SGL και την τεχνολογία των CFRP monocoque σασί, κάνανε και την συνεργασία με την Τοyota, και πλέον είναι ξεκάθαρο ότι σκοπεύουν να δημιουργήσουν δύο εντελώς νέες niche: (1) του premium ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης, όπως δείχνει το Concept i3 και (2) του premium σπορ ηλεκτρικού/υβριδικού, όπως δείχνει το Concept VED/i8.

    Η τεχνογνωσία υπάρχει (δημιουργήθηκε) και η συνεργασία με την Τοyota εξασφαλίζει ουσιαστικά την οικονομική μαζική παραγωγή, που ήταν και το βασικό πρόβλημα της BMW, μιας και προ κρίσης, τα σχέδια λέγανε για περίπου 30.000 i3 και 7.000 i8 το χρόνο, αριθμός οριακός για να είναι βιώσιμο το project. Εντός κρίσης, τα πράγματα είναι πιο δύσκολα, σαφώς!

    Άρα, αν κάτι πρόκειτα να δούμε απ΄την BMW σε κάποια niche κατηγορία, αυτό θα είναι τα παραπάνω κόνσεπτ, και όχι κάτι σε στιλ R8 ή Bentley CGT, ή Porsche 918.


  8. The Following 5 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    A8hnaios (30-10-12), aristent (30-10-12), Bazil Van Sinner (30-10-12), Christos2002 (30-10-12), Vasilis M3 (30-10-12)

  9. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εξαιρετικη τοποθετηση.
    Chapeau!

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP