Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: THE ULTIMATE BMW DRIFT PROJECT EXIT POLL

Ψήφισαν
39. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • BMW E30

    16 41,03%
  • BMW E36

    9 23,08%
  • BMW E46

    12 30,77%
  • BMW E92

    2 5,13%
Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 42

Θέμα: THE ULTIMATE BMW DRIFT PROJECT EXIT POLL

  1. #1
    Εγγραφή
    31-08-10
    Περιοχή
    Δράμα
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    341
    Thanked
    310
    Rides
    0

    Προεπιλογή THE ULTIMATE BMW DRIFT PROJECT EXIT POLL

    Καλησπέρα και από εμένα.Θα ήθελα την γνώμη και την τοποθέτηση του φόρουμ σε ένα ερώτημα που με ενδιαφέρει.Αν κάποιος θέλει να φτιάξει ένα αυτοκίνητο, αποκλειστικά για DRIFT είτε για ερασιτεχνική είτε για αγωνιστική χρήση,πιο είναι καλύτερο από τα παρακάτω αυτοκίνητα και γιατί? Ανυπομονώ τις απαντήσεις σας ευχαριστώ!
    ///M-POWER

  2. #2
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    μα φυσικα το Ε30...

    μπορεις να βαλεις κατω απο το καπο οτιδηποτε και ζυγιζει ολο το αμαξι ισα με τιποτα.




    χωρις πλακα τωρα, μαλλον το 36αρι, το οποιο εχει παραπανω σταθεροτητα ισως στα πολλα χλμ απο οτι το 30αρι (λεω τωρα εγω) ??
    επισης συνδυαζει χαμηλοτερο κοστος απο τις δυο "παραπανω" εκδοχες.


    βεβαια μην παιρνεις τοις μετρητοις οτι λεω, δεν ειμαι και ο πιο ειδικος
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  3. The Following 5 Users Say Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    bill_m3 (30-09-12), KalpasM3 (30-09-12), Nick bmwlover (30-09-12), nik200 (30-09-12), Samaro (30-09-12)

  4. #3
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7377
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    ας τα βαλουμε κατω..ανεξαρτητως κοστους..

    1)απο θεμα ακαμψιας...
    φυσικα και το πιο συγχρονο αμαξι ειναι και το καλυτερο (ε92)..οσο παμε πιο πισω τοσο χειροτερα..αν και το ε36 ειναι αρκετα μασιφ και στιβαρο σε αντιθεση με το ε30...

    2)απο θεμα βαρους..
    βασιλιας το ε30 εδω παλι λογω παλαιοτητας...οσο πιο παλιο τοσο πιο ελαφρυ..αρα με λιγοτερα αλογα κανεις τα ιδια πραγματα με ενα πιο βαρυ αμαξι με παραπανω αλογα...αναλογιες κιλων ανα ιππο...

    3)απο θεμα βελτιωσης...
    και εδω οσο πιο παλιο το αμαξι...τοσο πιο πολλα εχουν γινει με τα χρονια...τοσο το ε30 οσο και το ε36 εχουν γινει τερατα απο πολλους...τα ε46 και ε92 ειναι δυσθεωρητα ακριβα ακομα...για τετοιους πειραματισμους..

    4)απο θεμα δυσκολιας...
    ως λογικο το αμαξι με την παλιοτερη αναρτηση σχεδιαστικα ειναι και το πιο ζορικο να στησεις αλλα και να πας...αναλογικα το ε30 με το ε36...υπαρχει σοβαρη διαφορα οσο τα χιλιομετρα ανεβαινουν...και ετσι παει και με τα υπολοιπα...

    για να συνοψισω...at the end of the day ειναι τι ακριβως θελεις εσυ σαν οδηγος...θελεις ενα αμαξι να τα κανει ολα και ευκολα..παιρνεις το πιο συγχρονο και φυσικα το πληρωνεις αδρα...αν παλι θελεις να τρομαξεις-να παλεψεις-να ιδρωσεις παιρνεις το πιο παλιο και κατανοεις σε βαθος ποσο καλα και φιλικα ειναι τα αμαξια του σημερα..ο νεος ειναι ωραιος αλλα παντα ο παλιος ειναι αλλιως!!!!!!

  5. The Following 19 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    alexk (30-09-12), Bassakos (01-10-12), Bazil Van Sinner (30-09-12), bill_m3 (30-09-12), EVERGET (30-09-12), ghost-rider (30-09-12), GiannisRob (30-09-12), KalpasM3 (30-09-12), Karizma Z4 (01-10-12), kostas1.6 (30-09-12), lpapostolis (04-10-12), Nick bmwlover (30-09-12), Nikos (05-10-12), nikos1400 (30-09-12), Panos 316T (30-09-12), Ptboul (01-10-12), Samaro (30-09-12), steliose36 (30-09-12), Vasilis M3 (01-10-12)

  6. #4
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    To καλυτερο σιγουρα θα ειναι ενα 92αρι Μ3 καγκελωμενο με ρυθμιζομενες αναρτησεις και κιτακι της g power η της ess...
    Aλλα φανταζομαι δε μιλαμε μονο για το καλυτερο αλλα και για πραγματοποιησιμο με ενα νορμαλ μπατζετ το οποιο οριακα θα γινει πενταψηφιο. Γιατι το παραπανω προτζεκτ(Ε92Μ3 με ess η g power) κατα πασα πιθανοτητα θα παιξει σε εξαψηφια νουμερα.

    Το Ε30 ειναι παλιο φθηνο, με φθηνη συντηρηση και σηκωνει πολυ πατεντα χωρις να πολυστεναχωριεσαι και να αισθανεσαι τυψεις που του αλλαζεις τα φωτα. Ειναι ομως παλιο. Πολυ παλιο.
    Το Ε36 ειναι καλυτερο αμαξι για μενα. Η διαφορα στα χρηματα δεν θεωρω οτι ειναι μεγαλη ενω με ενα Μ3 τριλιτρο και 286 αλογα θα ειναι και στοκ και αξιοπιστο και δυνατο. Ειδικα αν σκοπευεις να καγκελωσεις το 36αρι δεν συντρεχει λογος να ξοδευτεις για Ε46. Περα απο τη διαφορα στρεπτικης ακαμψιας που εχουν, μοιαζουν, εχουν ολοιδια σε φιλοσοφια αναρτηση και συμπεριφερονται με τον ιδιο τροπο.
    Αν το θες για επαγγελματικη ενασχοληση θα χρειαστει ακομα μεγαλυτερη δυναμη βεβαια και αρκετες πατεντες.
    Αλλα για κατι τετοιο προσωπικα ψηφιζω nissan sx με rb μοτερ.

    Προσωπικες αποψεις τα παραπανω.
    Δεν ειμαι ντριφτερ. Παντες κανω.

  7. The Following 12 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    EVERGET (30-09-12), GiannisRob (30-09-12), KalpasM3 (30-09-12), kostas1.6 (30-09-12), lpapostolis (04-10-12), Nick bmwlover (30-09-12), nik200 (30-09-12), nikos1400 (30-09-12), Panos 316T (05-10-12), Ptboul (01-10-12), RallyArt (30-09-12), Samaro (30-09-12)

  8. #5
    Εγγραφή
    02-02-12
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    269
    Thanked
    340
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προσωπικες αποψεις τα παραπανω.
    Δεν ειμαι ντριφτερ. Παντες κανω.
    Όπως είπαι ο φίλος παραπάνω...
    Προτιμώ ένα Ε46 με S54 ποντικί με μαύρο ουρανό και Rota Drift και straight pipes
    M3 E46 PoWeR
    Stig said for the M3: " It was such a gem I wanted to kiss the designer."

  9. The Following User Says Thank You to RallyArt For This Useful Post:

    KalpasM3 (30-09-12)

  10. #6

    Προεπιλογή

    Προτιμώ ένα Ε30.
    Είναι πολύ ελαφρύ. Παίρνει ότι μοτερ θες, με λίγα άλογα κάνεις παιχνίδι , έχει ΑΛΛΗ χαρη...
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΒΕΙ ΠΑΤΩΜΑ

  11. The Following 4 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    KalpasM3 (30-09-12), Nick bmwlover (30-09-12), Panos 316T (05-10-12), TSAF (03-10-12)

  12. #7
    Εγγραφή
    31-08-10
    Περιοχή
    Δράμα
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    341
    Thanked
    310
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καταρχάς να σας ευχαριστήσω για τις απαντήσεις σας. Να είμαι ειληκρινης για την χρήση εγώ που θα ήθελα θα ήταν ερασιτεχνική και δεν κατασταλάξα σε πιο μοντέλο να ψαχτώ.Όταν λέτε νακαγκελώσει το αμάξι τι εννοείται? να μπει το πλαίσιο το σιδερένιο ? σε τι βοηθάει αυτό ? Δεν σας κρύβω πως είμαι διχασμένος.
    ///M-POWER

  13. #8
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο KalpasM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καταρχάς να σας ευχαριστήσω για τις απαντήσεις σας. Να είμαι ειληκρινης για την χρήση εγώ που θα ήθελα θα ήταν ερασιτεχνική και δεν κατασταλάξα σε πιο μοντέλο να ψαχτώ.Όταν λέτε νακαγκελώσει το αμάξι τι εννοείται? να μπει το πλαίσιο το σιδερένιο ? σε τι βοηθάει αυτό ? Δεν σας κρύβω πως είμαι διχασμένος.
    εννοουν roll cage, δηλαδη χρηση σε πιστα.
    στο δρομο με roll cage λιγο δυσκολο.
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  14. #9
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προτιμώ ένα Ε30.
    Είναι πολύ ελαφρύ. Παίρνει ότι μοτερ θες, με λίγα άλογα κάνεις παιχνίδι , έχει ΑΛΛΗ χαρη...
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΒΕΙ ΠΑΤΩΜΑ
    Φιλε εσυ δεν εισαι αντικειμενικος.
    Εχεις ολα τα 3αρια εκτος απο το Ε36. Μεροληπτεις.
    Παρε και ενα Ε36 κ τοτε θα με πεισεις οτι εκφερεις αντικειμενικη αποψη.......


  15. The Following 2 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    GiannisRob (30-09-12), m-power_01 (30-09-12)

  16. #10
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Cool ....

    Μπορω να σου πω για Ε21,Ε30,Ε36,Ε46 απο πρωτο χερι.

    Για το Ε92 δεν μπορω ακομα να σου πω κατι,οταν και αν ερθει η ωρα βλεπουμε.

    Για τον ερασιτεχνικο σκοπο που το θες σχτικα με το ντριφτ εγω θα κατεληγα σε κατι ελαφρυ+φθηνο=Ε30.

    Πεταει με οτι μοτερ και αν βαλεις,την ακαμψια την κερδιζεις με roll-cage και μπαρες και ειναι αρκετα φθηνο σε περιπτωση στραβης να το επισκευασεις ή προτιμοτερο τοσο φθηνο που ειναι αγοραζεις αλλο και βαζεις τα μηχανικα επανω.

    Ασε που ειναι πιο cult και κακοφημο απο τα υπολοιπα.

    Βεβαια αυτο ειναι η γνωμη μου απλα αν και δεν ειμαι και ο πλεον αντικειμενικος να σου πω λογω ''αρρωστιας'' με τα Ε30 (και το Ε46 χεχε).
    insane in the ///Midbrain

  17. The Following 4 Users Say Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    bill_m3 (30-09-12), dark knight (30-09-12), EVERGET (30-09-12), KalpasM3 (01-10-12)

Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP