Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 13

Θέμα: Boeing 747 χωρίς μηχανές

  1. #1
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή Boeing 747 χωρίς μηχανές

    απογειώνεται μόνο του λόγω τρομερού αέρα.

    Βρίσκεται για αποσυναρμολόγηση στο σκραπγιάρντ.


    This 747 is sitting in a boneyard in Mojave, CA waiting to be dismantled and recycled at the end of its useful life. On May 23rd, 2012 the area experienced extreme winds of 70+ miles per hour and reports of gusts up to 100 near the pass due to a low pressure zone. Without the weight of its engines and with its landing flaps deployed, the slightly tail heavy 747 tries to take to the skies one last time. The next day the plane was found to have also rotated about 45 degrees from its original position. The same wind storm damaged many rooftops, cut power and sent huge clouds of sand and dust billowing into the sky. Mojave will occasionally experience this type of wind storm due to geography. --Mike

    UPDATE: Well it's gone viral...boy that's a lot of hits. And I am laughing at all the commenters that think this is fake. There were many dozens of witnesses to this event. The plane was still sitting nose up until around May 30 when they pulled it back down. I have 21 MP still photos of the same event.

    Q&A:

    Q: Why isn't the camera shaking?

    A: because I'm out of the wind sticking the camera out the door on the lee (non-windy) side of a building and I am using a tripod. At 400mm focal length, this is very important. I'm not a fan of 'shaky-cam'. Optical Image stabilization (IS) is also enabled on my Canon 100-400 IS USM 'L' lens.

    Q: Why aren't the other planes moving similarly?

    A: They have more weight in the front and/or their flaps are not deployed. This plane has its engines removed, flaps down and likely cockpit avionics and other interior elements stripped. the CG (center of gravity) of that plane is now well aft of the main gear.

    Q: Is the plane hiding behind the moving plane's tail missing its nose gear?

    A: yes, it is. This is a boneyard and planes are being dismantled. Many of the planes in this boneyard are sitting on stacks of large palettes rather than their gear, in the later stages of dismantling. The final large step in the dismantling of large aircraft is a large saw cuts the fuselage into multiple pieces. on the left side of the frame, you can see some fuselage bits that have already been sliced up from other aircraft.
    Category:
    Autos & Vehicles
    Tags:
    747 boneyard dust storm windstorm mojave airport spaceport
    License:
    Standard YouTube License


  2. The Following 9 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    120ie87 (30-06-12), Bazil Van Sinner (29-06-12), katsaraios (29-06-12), oldcarskickass (29-06-12), pilot (29-06-12), S8N (29-06-12), VanVIC (29-06-12), Vassilis ///M (29-06-12), ΔημήτρηςΜ3 (29-06-12)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φοβερό θέαμα.

    Έχω δει και εκπομπές που τα διαλύουν πλήρως και ομολογώ παρότι δεν δένομαι με τα σίδερα, είναι κάπως ρε γμτ.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  4. The Following User Says Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    pilot (29-06-12)

  5. #3
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    7.730
    Thanked
    17908
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το είχα δει πριν λίγο καιρό.. πραγματικά μου φαίνεται απόκοσμο ε?? σαν να θέλει να πετάξει ξανά..λες και έχει ψύχη..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  6. The Following 3 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    giannis_compact (30-06-12), Monsta (29-06-12), Nick bmwlover (29-06-12)

  7. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ναι ρε γμτ, και το ίδιο γίνεται και με τα μαχητικά, ή τα F14 (ο πιο τσαμπουκάς αεροπλάνο στην όψη ever, αυτό το F-4 Phantom II, και το F-104) τα οποία η αμερικάνοι αμέσως μετά τον παροπλισμό τα πήγαν κατευθείαν για scrap και όχι για μακρά αποθήκευση, για να μην υπάρχουν ανταλλακτικά για τους Ιρανούς.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  8. The Following User Says Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    Monsta (29-06-12)

  9. #5
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    7.730
    Thanked
    17908
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    να με συμπαθάς φίλε άλλα ποιο τσαμπουκάς από αυτό δεν υπάρχει!



    Uploaded with ImageShack.us
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  10. The Following 5 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    120ie87 (30-06-12), Monsta (29-06-12), Nick bmwlover (29-06-12), oldcarskickass (29-06-12), Vassilis ///M (29-06-12)

  11. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τα ρώσσικα ρε συ δεν μπόρεσα να τα ξεχωρίσω ποτέ! Αυτό τι είναι τώρα; Αν και πρέπει να έχει μεταβλητής γεωμετρίας ακροφύσια, ε;
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  12. #7
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    7.730
    Thanked
    17908
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Su-27. Τα νεώτερα μοντέλα, Su-35/37 έχουν και πτερύγια canard.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  13. #8
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων

    τα F14 (ο πιο τσαμπουκάς αεροπλάνο στην όψη ever,

    ^This.

    Τα γούστα μου ταιριάζουν με του Λευτέρη.


    Αν και επειδή μου έχει γίνει παρουσίαση σε F-14, F-16 & F-18, αλλά και τα έχω δει σε μανούβρες στον αέρα σε air shows, το hornet μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση απ όλα.

  14. #9
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    7.730
    Thanked
    17908
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δεν έχεις δει Sukhoi γι'αυτό!

    Πέρα από την πλάκα όταν ήμουν Αγγλία έβλεπα ένα ντοκιμαντέρ στο Discovery Wings και μιλούσε ένας Άγγλος δοκιμαστής πιλότος και είπε πως μετά την πτώση του ''Παραπετάσματος'' οι Ρώσοι άρχισαν να έρχονται σε ευρωπαϊκά air shows και τότε είδε πρώτη φορά Su-27 να εκτελεί ελιγμούς. Δήλωσε πως δεν θα ήθελε ποτέ να βρεθεί αντιμέτωπος με αυτό το αεροπλάνο!

    Και το 27ρι είναι παλιό και όχι το ποιο manouverable από την ''οικογένεια'' ε?
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  15. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    katsaraios (29-06-12)

  16. #10
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων

    Άγγλος δοκιμαστής πιλότος


    Μόλις τα είπες όλα.




































    Σε πειράζω Ζωρζ.

  17. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    pilot (29-06-12)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP