
Αρχικό μήνυμα απο
eddy_e46
Μετα από ενα τρακαρισμα που ειχα προσφατα με το Ε46 compact μου,
αλλαχτηκε ολο το πισω υποπλαίσιο ητοι ψαλιδια ημιαξονια αμορτισερ και διαφορα αλλα παρελκόμενα.
Το διαφορικό εμεινε ιδιο (το μαμα).
Οι ζαντες οι οποιες χτυπησαν η μια πανω στο πεζοδρομιο και η αλλη επανω στο αμαξι που με τρακαρε, δεν αλλαχτηκαν (παρα την δικη μου επιμονη) γιατι ο πραγματογνωμονας (με το ματι) θεωρησε οτι ειχαν μονο γρατζουνιες.
Ετσι πηγαν στον τορνο και μετα βαφτηκαν...
Στη ζυγοσταθμιση πηραν μερικα βαριδια αλλα τελικα το μηχανημα εδειξε μηδεν.
Το θεμα ειναι οτι σημερα που εκανα ενα ταξιδι 400km παρατηρησα το εξης:
Μεχρι τα 140 το αυτοκινητο ειναι οπως πριν, στα 145 αρχιζει ενα τρεμουλο που το αισθανομαι στον πισω αξονα, στα 150-160 το τρεμουλο μειωνεται και στα 180 ειναι τοσο εντονο που δεν τολμησα να το πατησω παραπανω. Για την ακριβεια απο το τρεμουλο το πισω παρπριζ συντονιζεται τοσο εντονα που δε μπορεις να δεις πισω απο τον κεντρικο καθρέπτη.
Την αποψη σας παρακαλω πριν παω αυριο στο συνερργειο και τα κανω ολα λιμπα...