Πλεον μιλαμε για water cooler........
Μετα απο αρκετό ψάξιμο και πολλές πολλές ερωτήσεις και αλλες τόσες ερωτήσεις απο έμενα τον Γιάννη (jannisa), ton Niko (M3est) και την πολύτιμη βοηθεια απο το zpost και την bmw ag.....το αποτέλεσμα ηταν ενα και απόλυτο!!!!......
Οχι ψύξη μεσο λαδιού αλλα ψύξη μεσο νερού η bmw ειναι απολυτη σε αυτο........με το σύστημα που δινει η ιδια η bmw για το performance pack στα αμάξια της.....(δεύτερο ψυγείο νερού απο την μεριά του θολού του οδηγού).
Για το δικο μου αμαξι επιλέξαμε τα έτοιμα ανταλλακτικά απο το 1Μ......

Ετσι και ξεκίνησε ενας μεγάλος αγώνας για να μάθουμε πως και τι και αν θα μπορούσαμε να βάλουμε αυτο το σύστημα ψύξης στο Ζ
Μετα απο πολύ καιρό και αμέτρητα mail.....το θαύμα έγινε.......το ψυγείο μπήκε στο συνεργείο του Φλασκη, με πολύ κόπο (ημουν ο πρωτος)....γιατι πηγαίναμε στα τυφλά.....τελικά ειναι εύκολο!!
Βεβαια χρειάστηκε πολυ δουλειά απο τον Ηρακλη?? (αν θυμάμαι καλά το όνομα του παιδιού στον Φλασκη ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ παρα πολυ ...απολυτα συνεργάσιμος και υπομονετικός....υπάλληλος για μίμηση!!) και αρκετή υπομονή και τροποποίηση στο σύστημα για να μπει....αλλα είπαμε ηταν η πρώτη φορα....στο τέλος καταλάβαμε οτι αν ξέραμε απο την αρχη τι θα κάνουμε θα το κάναμε σε 2,5 ωρες και ωχι σε 7!!!!!

Θα βαλω αρκετές φώτο παρακάτω απο την τοποθέτηση.....
Το σύστημα του 1Μ
Η τοποθέτηση......
ΣΤΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΤΩΡΑ......
Εχθες το βράδυ μην μπορώντας να κρατηθούμε με τον Jannissa, και έχοντας περάσει το stage2

....πήγαμε μια βόλτα μεχρι την Χαλκιδα

Απίστευτο γκάζι.....15- με 26- σε χρονο dt.....το αμάξι πετάει.....με 5η σε κολλάει στο κάθισμα και δεν κάνεις μπροστά με τίποτα.....
Στα του θέματος μας όμως.....
Με εξωτερική θερμοκρασία 18 βαθμούς και το αμάξι σε συνεχή πίεση σε ολη!!! την διαδρομή με μεγάλες σχέσεις στο κιβώτιο.....και ταχύτητες συνεχώς 17@..+++.....δεν ανέβασε ΠΟΤΕ θερμοκρασία λαδιού πανω απο 122 το [πολυ βαθμούς!!!!!!.... και με το που άφηνα το ποδι απο το γκάζι έπεφτε ΑΜΕΣΑ στους `120.....αν δε το άφηνα να ρολαρει για 30 sec έπεφτε κατω απο τους 120!!!!!......σε ρυθμο πολυ γρήγορου ταξιδιού ηταν καρφωμένο στους 110-115!!!!!

Για να καταλάβετε την διαφορά θα πω μόνο......οτι σε ανάλογη εξωτερική θερμοκρασία, ειχα....σε πιεση 125++ βαθμούς που για να πέσουν στους 120 έπρεπε να το αφήσω για αρκετή ωρα με νορμάλ πάτημα........και σε ταξιδι νορμάλ έπαιζα στους 118........
Η διάφορα ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ!!!!.....
Τωρα θα γινει και ενα τελευταίο τεστ στον Αγιο....οποτε θα πάρουμε και τελικα αποτελέσματα!!!!
Να πω ενα τεράστιο ευχαριστώ στον Jannisa για την πολύ μεγάλη βοήθεια στο θέμα του ψαξίματος και για την πολύωρη παρέα στο Φλασκη!!
Και ενα ξανά ευχαριστώ στον Νικο (M3est) o οποιος με προμήθευσε τα ανταλλακτικά, έψαξε κωδικούς, του ζάλισα τον έρωτα, και τελικα τον ανάγκασα, να μου τα φέρει και μεσα σε 1,5 μέρα αλλάζοντας του την μερα παραλαβής τελευταία στιγμή

......