
Αρχικό μήνυμα απο
turbodog
Δεν μου εχει βγαλει καποιο προβλημα προς το παρον. Εχε ομως υποψιν οτι εγω δουλευω 8 psi και αυτο μονο για λιγο χρονο κοντα στην περιοχη των 7000+ σαλ. μιας καi οι φυγοκεντρικοι κομπρεσσορες χτιζουν πιεση αργα. Αυτο σημαινει λιγοτερη δυναμη στις μεσαιες απο ενα αντιστοιχο turbo ΑΛΛΑ και λιγοτερη καταπονηση στον κινητηρα. Το turbo επειδη χτιζει πιεση πολυ πιο γρηγορα και δεν ειναι rpm related μπορει να εχει πχ 8 psi apo τις 4000, πραγμα που δεν συμβαινει με τους φυγοκεντρικους κομπρεσσορες που χρησιμοποιουν τα SC kits στα Μ3.
Το turbo ακομα και ιδια πιεση λειτουργιας θα ειναι παντα πιο γρηγορο. Το ιδιο και στις ρεπριζ απο μεσαιες στροφες με μεγαλες ταχυτητες κιβωτιου (4η-6η).
Ο κομπρεσσορας πιο ευκολος στο tuning και πιο safe με μικροτερη καταπονηση στα μηχανικα μερη. Διαλεγεις και παιρνεις 
Tα ειπες περιεκτικα και σωστα.Κομπρεσορας και turbo ειναι 2 διαφορετικες προσεγγισεις με τον ιδιο σκοπο (ιπποδυναμη-ταχυτητα).Ο καθενας διαλεγει οτι του ταιριαζει.Παντως η HPF ειναι πολυ μπροστα σε τεχνολογια/ερευνα στον S54 και νομιζω οτι ολοι περιμενουμε να δουμε τι πραγματικα κανει το προιον της εν λογω εταιρειας.Βεβαια σε ολη αυτη τη διαδικασια παιζει ρολο και ο ιδιος ο πελατης.....αλλα του λες και αλλα κανει ή ψευδεται κτλ.
insane in the ///Midbrain