Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 23

Θέμα: M3 E46 και Turbo kits

  1. #1
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή M3 E46 και Turbo kits

    Μετα και τις τελευταιες επικες διαμαχες που ειχαμε στο forum, ολοι σας θα εχετε ακουσει για την HPF, μια εταιρεια που ασχολειται χρονια με τo τουρμπισμα του S54

    https://www.horsepowerfreaks.com/par...s/E46_M3/11037

    και οι περισσοτεροι θα εχετε αναρωτηθει αν ειναι πραγματι τοσο καλη. Η ποιοτητα του κιτ ειναι κορυφαια οπως και οι γνωσεις των ανθρωπων που δουλευουν εκει, αλλα μπορει ο S54 να φτασει σε τοσο ψηλα επιπεδα ιπποδυναμης χωρις προβλημα? Δυστυχως οχι οπως θα δειτε παρακατω

    https://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=355202

    Το παραπανω ενδιαφερον thread ειναι απο την πλευρα του αγοραστη. Παρακατω βλεπουμε και το ιδιο απο την πλευρα του κατασκευαστη

    https://forums.bimmerforums.com/foru....php?t=1438969


    Αν και μακροσκελη thread (δεν θα μπορουσαν να ειναι και αλλιως) ειναι αρκετα ενδιαφεροντα για την εξαγωγη συμπερασματων. Ιδιαιτερο ενδιαφερον παρουσιαζει και η σελιδα που δειχνει και τα αυτοκινητα που ειχαν το kit και εβγαλαν ζημια

    https://www.m3forum.net/m3forum/show...=355202&page=6


    Απο τα παραπανω βλεπουμε ο S54 οταν φτασει σε επιπεδα 500+whp ακομη και με την τεχνογνωσια μιας κορυφαιας εταιρειας οπως η HPF, ο βαθμος αξιοπιστιας μειωνεται κατακορυφα.
    Εδω να σημειωσω οτι θεωρω την HPF οτι καλυτερο στο χωρο του tuning για τον S54 και δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιος αλλος που θα τα καταφερνε καλυτερα.
    Για οποιον κατσει και διαβασει ολο το thread (που μας δειχνει και την αντικειμενικη πλευρα των πραγματων και οχι οπως παρουσιαζονται μεσα απο την διαφημιση) θα δει οτι τα πραγματα δεν ειναι και τοσο ροδινα.
    Και βεβαια οταν ζεις στην Αμερικη και εχεις μια εταιρεια οπως την HPF να αναλαμβανει και μεριδιο ευθυνης αλλα και την αναλογη υποστηριξη οταν παρουσιαστει καποιο προβλημα τοτε εχεις ενα παραπανω λογο να αναλαβεις το ρισκο της μετατροπης. Στη Ελλαδα ομως? Τι θα γινει αν βρεθεις στην δυσαρεστη θεση που βρεθηκαν αρκετοι κατοχοι των HPF kits? Σκεφτειτε το...

  2. The Following 20 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (04-05-11), bill_m3 (04-05-11), chief (04-05-11), deepBLUE (05-05-11), Dioskouroi (04-05-11), hades7 (05-05-11), kloukakis (04-05-11), Kostas_1 (04-05-11), nikos1400 (20-09-11), Panos 316T (05-05-11), pilot (04-05-11), Ptboul (04-05-11), skandalis447 (04-05-11), soc12r (04-05-11), Stathis (04-05-11), stratos (04-05-11), Vasilis (04-05-11), z3outofmind (04-05-11), Z4 DCT (05-05-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Τρίκαλα
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    4.894
    Thanked
    6363
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δημήτρη, δεν έκατσα να το διαβάσω όλο (δεν έχω το χρόνο τώρα, θα το απολαύσω το βραδάκι) με τα λίγα που διάβασα, εσύ τι πιστεύεις ??

    Ποιος έφταιγε ?? Τα έκανε όλα λάθος όλα ο evan???

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εγώ τα διάβασα όλα (καταραμένε μήτσο που μας βάζεις τέτοια θέματα εν ώρα δουλειάς και
    τα ξήνουμε στα γραφεία μας)...σε τέτοιες περιπτώσεις, άκρη δεν βγαίνει.ο καθένας έχει το
    δίκιο του. καταρχήν ο τύπος της hpf σρο λινκ που έχει ανεβάσει ο μήτσος, αναφέρει την
    πρώτη αστοχία του κινητήρα, όπου του αντικατέστησαν τα πάντα, με δικό τους κόστος...
    απο την άλλη, στο άλλο φόρουμ όπου ξεμπροστιάζονται μα τα μυνήματα τους, βλέπω πως
    γίνονται κάποιες αναφορές για drag & street racing. επίσεις γίνονται αναφορές ότι ο AMG,
    δεν δούλευε αγωνηστική βενζίνη, παρά μόνο μεθανόλη με την μεγάλη πίεση...πραγματικά
    άκρη δεν νομίζω πως βγαίνει. το μόνο σίγουρο είναι ένα.
    όσο υπερπουσάρεις ένα είδη πιεσμένο μοτέρ, τότε και παίζει με την τύχη σου, αλλά και πρέπει
    να έχεις κατά νού, πως δεν μπορείς να οδηγάς και να καίς το ίδιο ξένιαστα όπως όταν είσαι
    στοκ. το αμάξι γίνεται πολύ ειδικό στην χρήση του, και δεν θέλει τις ταρζανιές που κάνουμε
    όπως όταν είναι στοκ. δίκιο ή άδικο δεν μπορούμε να δώσουμε πουθενά, μιάς και ο οδηγός
    μονάχα ξέρει την χρήση που έκανε στο αμάξι, και απο την άλλη η εταιρεία μονάχα ξέρει αν
    τα προιόντα της βγαίνουν για κινητήρα ο οποίος ώντος δεν αντέχει να τα υποστηρίξει...
    σαν επαγγελματίας πάντως, γνωρίζω και είμαι σίγουρος για ένα και μόνο πράγμα.
    πάντα θα υπάρχουν και ευχαριστημένοι πελάτες, αλλά και δυσαρεστημένοι.
    τελικά μια εισαγωγή και ένα Α-Ν, μήπως είναι η πιο σωστή επιλογή???
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. #4
    Εγγραφή
    22-02-11
    Περιοχή
    underworld
    Ηλικία
    50
    Μηνύματα
    5.475
    Thanked
    15081
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δημητρη αν και off topic εσυ με μηχανικο υπερσυμπιεστη εισαι ευχαρηστιμενος η σου εβγαλε προβληματα? και ποσσα χιλιομετρα εχεις κανει με αυτον
    αντε γεια...

  6. #5
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο hades7 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δημητρη αν και off topic εσυ με μηχανικο υπερσυμπιεστη εισαι ευχαρηστιμενος η σου εβγαλε προβληματα? και ποσσα χιλιομετρα εχεις κανει με αυτον
    Δεν μου εχει βγαλει καποιο προβλημα προς το παρον. Εχε ομως υποψιν οτι εγω δουλευω 8 psi και αυτο μονο για λιγο χρονο κοντα στην περιοχη των 7000+ σαλ. μιας καi οι φυγοκεντρικοι κομπρεσσορες χτιζουν πιεση αργα. Αυτο σημαινει λιγοτερη δυναμη στις μεσαιες απο ενα αντιστοιχο turbo ΑΛΛΑ και λιγοτερη καταπονηση στον κινητηρα. Το turbo επειδη χτιζει πιεση πολυ πιο γρηγορα και δεν ειναι rpm related μπορει να εχει πχ 8 psi apo τις 4000, πραγμα που δεν συμβαινει με τους φυγοκεντρικους κομπρεσσορες που χρησιμοποιουν τα SC kits στα Μ3.
    Το turbo ακομα και ιδια πιεση λειτουργιας θα ειναι παντα πιο γρηγορο. Το ιδιο και στις ρεπριζ απο μεσαιες στροφες με μεγαλες ταχυτητες κιβωτιου (4η-6η).
    Ο κομπρεσσορας πιο ευκολος στο tuning και πιο safe με μικροτερη καταπονηση στα μηχανικα μερη. Διαλεγεις και παιρνεις

  7. The Following 8 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (05-05-11), hades7 (04-05-11), kloukakis (04-05-11), mormon (04-05-11), nikos1400 (20-09-11), Panos 316T (05-05-11), Thomelef (04-05-11), Vasilis (04-05-11)

  8. #6
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Thumbs up

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν μου εχει βγαλει καποιο προβλημα προς το παρον. Εχε ομως υποψιν οτι εγω δουλευω 8 psi και αυτο μονο για λιγο χρονο κοντα στην περιοχη των 7000+ σαλ. μιας καi οι φυγοκεντρικοι κομπρεσσορες χτιζουν πιεση αργα. Αυτο σημαινει λιγοτερη δυναμη στις μεσαιες απο ενα αντιστοιχο turbo ΑΛΛΑ και λιγοτερη καταπονηση στον κινητηρα. Το turbo επειδη χτιζει πιεση πολυ πιο γρηγορα και δεν ειναι rpm related μπορει να εχει πχ 8 psi apo τις 4000, πραγμα που δεν συμβαινει με τους φυγοκεντρικους κομπρεσσορες που χρησιμοποιουν τα SC kits στα Μ3.
    Το turbo ακομα και ιδια πιεση λειτουργιας θα ειναι παντα πιο γρηγορο. Το ιδιο και στις ρεπριζ απο μεσαιες στροφες με μεγαλες ταχυτητες κιβωτιου (4η-6η).
    Ο κομπρεσσορας πιο ευκολος στο tuning και πιο safe με μικροτερη καταπονηση στα μηχανικα μερη. Διαλεγεις και παιρνεις
    Tα ειπες περιεκτικα και σωστα.Κομπρεσορας και turbo ειναι 2 διαφορετικες προσεγγισεις με τον ιδιο σκοπο (ιπποδυναμη-ταχυτητα).Ο καθενας διαλεγει οτι του ταιριαζει.Παντως η HPF ειναι πολυ μπροστα σε τεχνολογια/ερευνα στον S54 και νομιζω οτι ολοι περιμενουμε να δουμε τι πραγματικα κανει το προιον της εν λογω εταιρειας.Βεβαια σε ολη αυτη τη διαδικασια παιζει ρολο και ο ιδιος ο πελατης.....αλλα του λες και αλλα κανει ή ψευδεται κτλ.
    insane in the ///Midbrain

  9. #7
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    και ένα ενδιαφέρον λίνκ απο την ίδια την εταιρεία, που αναφέρει διάφορα αυτοκίνητα και τα
    προβλήματα που είχαν, και τον τρόπο με τον οποίο εξυπηρέτησαν τους πελάτες. πάντως δεν
    φαίνονται άτομα που πουλάνε και την ίδια στιγμή κάνουν τον κινεζο στην πρώτη στραβή...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  10. #8
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ρε συ ξεχασες το link! Αυτο εννοεις?

    https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=825273

  11. #9
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    ρε συ ξεχασες το link! Αυτο εννοεις?

    https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=825273
    χαχαχα...δικιο έχεις ρε μήτσο.
    το ιδιο κείμενο σε άλλο φόρουμ.

    https://forums.bimmerforums.com/foru....php?t=1610423
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Thomelef : 04-05-11 στις 17:18
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  12. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    μπραβο δημητρη εξαιρετικο θεμα, απανταει ακριβως στα ερωτηματα μου στο θρεντ της διαμαχης.

    κι εγω καπου εκει ειχα καταληξει χωρις να ειμαι τοσο ψαγμενος στο θεμα οσο εσυ.


    τοσο εκτεταμενη βελτιωση σε ενα οριακο σχετικα μοτερ, μας βαζει σε αλλο επιπεδο.
    οποιος ειναι διατεθημενος να ανταπεξελθει στην αυξημενη συντηρηση και στις μικρες ή μεγαλες ζημιες, μπορει να προχωρησει.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP