Τι να πρωτοπει κανένας για αυτό το θέμα...
Εγώ θα αρχίσω απο το πιο απλό..."Μπανιέρα για ξεβάψιμο".Άπειρα project στο εξωτερικό πρώτα περνάνε απο εκεί (μιλάω για ολικά restoration).
Στη χώρα μας ούτε για αστείο.
ΤΟΝ 1ο ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΛΟΓΟ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ!Τόσο σε πλευρά υποδομών/υπηρεσιών, όσο και απο πλευράς ιδιοκτήτη/project.
Κακά τα ψέματα,
η ανακατασκευή δεν είναι άθλημα για "κοινούς θνητούς".Και συγγνώμη όπως το θέτω έτσι,μπορεί κάποιοι να παρεξηγηθούν, αλλά
για τέλειο αποτέλεσμα θέλει πολλά λεφτά!
Οσο κόπο,όση και προσωπική εργασία,στο τέλος θα κολλήσεις κάπου και τότε θα χρειαστεί να δώσεις πολλά.Γιατί οι εργασίες πληρώνονται (και δεν είναι κακό-και ο εκάστοτε μάστορας πρέπει να ζήσει).Πόσο να πλήρωσε το χειροποίητο ράμφος ο άνθρωπος για το 500???
Σίγουρα αρκετά...Μια vespa μπορεί σαν ολική ανακατασκευή να κοστίσει και 10.000...Ένα 2002tii να μην πάει τα 4απλά????Μόνο αυτά ας σκεφτούμε...
Φτηνή δουλειά στον συγκεκριμένο τομέα δεν υπάρχει,εκτός και αν ο μάστορας είναι μπατζανάκης σου ή κολλητός φίλος σου...
Τυχαίο είναι που όλα τα super ιστορικά τα έχουν στην κατοχή τους ιδιοκτήτες συνεργείων-φανοποιείων???
Υ.Γ Ολα αυτά τα έγραψα και αναφέρομαι στα παλιά αυτοκίνητα που είμαι και λάτρης τους
