Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 10

Θέμα: Schnitzer Εξάτμιση

  1. #1
    Εγγραφή
    24-09-10
    Περιοχή
    Φιλοθέη
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    1.502
    Thanked
    2548
    Rides
    0

    Προεπιλογή Schnitzer Εξάτμιση

    Τι γνώμη έχετε για την εν λόγω εξάτμιση για Μ3 Ε36 ,από τους καταλύτες
    και μετά?
    Κανα ψωροάλογο παίρνεις??Ήχο,ροπή??
    UP YOURS!

  2. #2
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Χμμμμ,αμφιβολο αποτελεσμα..αν κι εχω ακουσει κατοχους Μ3 με τετοια εξατμιση οτι πλεον καταφερναν και πιανανε τα 328!!χαχαχαχα!Ελα βρε να κανουμε ανταλλαγη μοτερ!
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  3. #3
    Εγγραφή
    13-01-10
    Περιοχή
    Fangcheng
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    1.354
    Thanked
    1525
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Για ριξε μια ματια και σε αυτον τον συνδυασμο


  4. #4
    Εγγραφή
    08-04-10
    Περιοχή
    κρητη
    Μηνύματα
    165
    Thanked
    106
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το καζανακι το μαμισιο ειναι ηδη ελευθερο.Μην περιμενεις να δεις μεγαλη διαφορα σε αποδοση!!Το μονο του μειον ειναι το βαρος του!!!

  5. #5
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εάν μιλάμε για αλλαγή τελικού και μόνο, τότε το πιο ελεύθερο δεν σημαίνει καλύτερη απόδοση του αυτοκινήτου! Κινητήρες σαν τον S50 θέλουν backpressure χαμηλά και συνήθως με το πιο ελέυθερο τελικό θα δεις πτώση απόδοσης χαμηλά και σχεδόν ανύπαρκτη βελίωση ψηλά!
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  6. #6
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Τα προιοντα της schnitzer ειναι ψαγμενα, συνηθως απο πισω κρυβονται μεγαλα ονοματα (στη συγκεκριμενη περιπτωση τις εξατμισεις τις φτιαχνει η Remus), αλλα ειναι ΟΛΑ υπερτιμημενα..
    Ηχο διακριτικο θα βγαζει και απο αποδοση μαλλον κατι θα δινει, αλλα μην περιμενεις τρελα πραγματα και ειδικα σε Μ μοτερ που βελτιωνονται δυσκολα..
    Αν την εχεις βρει μεταχειρισμενη και σε καλη τιμη, χτυπα τη..
    Αλλιως αν θελεις λιγο ηχο, με ενα χειροποιητο τελικο θα εχεις ικανοποιητικο αποτελεσμα με 200 ευρω..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  7. The Following 2 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    m-power_01 (14-04-11), Panos 316T (14-04-11)

  8. #7

    Προεπιλογή

    Οπως τα ειπε ο Ζαχος... remus ειναι απλως πιο ψαγμενη ! Υπερτιμημενη βεβαια, αλλα αν την βρηκες φτηνα χτυπα την

  9. #8
    Εγγραφή
    15-12-10
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    6
    Thanked
    4
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Εάν η τιμή είναι προσιτή.....προχώρα με κλειστά τα μάτια.....εγγυημένη απόδοση........σωστός ήχος και όχι για να σε δέσουνε...και με απόδοση +2 αυτοκίνητα τουλάχιστον σε μέτρηση 0-200χλμ.
    Όταν είχα M3 3.0lt αυτά διαπίστωσα.
    Τώρα η καλύτερη όλων σε απόδοση για το μοτέρ σου είναι η Einsmann η οποία όμως έχει διαφορά και στην τιμή.

    Παραπάνω ο χρήστης EVERGET σου τα εξηγεί πολύ καλά ...όμως αυτά που σημειώνει στα δίνει όλα και η supersprint απο χαμηλά έως και ψηλά στο στροφόμετρο με χαμηλότερη τιμή.
    Υ.Γ. Δεν διαφημίζω τίποτε και κανέναν απλά σου απαντώ!
    Σέ χαιρετώ!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη M3 GT ATHENS : 14-04-11 στις 02:52

  10. #9
    Εγγραφή
    18-04-11
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    4
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εχω μια supersprint απο χταποδι και πισω με μεταλικους καταλυτες ανοξιδωτη ,το καζανακι ειναι για 3,2 .το δικο μου ειναι 3,0 βγαζει τιποτα ?

  11. #10
    Εγγραφή
    17-05-10
    Ηλικία
    56
    Μηνύματα
    511
    Thanked
    948
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν ξέρω από απόδοση , αλλά θα θυμαμαι πάντα , οταν φίλος μου -το 1995 νομίζω -εβαλε τελικό Schnitzer στην 316 coupe που ειχε , το χτυπημα στο στηθος που ενιωσα από τον μπάσσο ηχο της εξάτμισης όταν την εβαλε μπροστά...... (και ηταν καμμια δεκαρια μέτρα πιο πέρα....)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP