Δεν προτεινετε χωρις προγραμμα...
Δεν προτεινετε χωρις προγραμμα...
paganis (07-03-11), Panos 316T (07-03-11)
Αγωνιστικές βενζίνες με λίγα λόγια????![]()
Ψιλοδιαφημιση;;![]()
εδω δεν θα εχουμε να βαλουμε απλη 95 σε λιγο...η αγωνιστικη βενζινη μας μαρανε! πανο...ενδιαφερον ως θεωρητικη εφαρμογη...αλλα ως προς την χρηση...απλησιαστη η αγωνιστικη βενζινη!
BILL007 (07-03-11), nikos1400 (08-03-11), z3outofmind (07-03-11)
έχω την εντύπωση πως απο βενζινάδικο σε βενζινάδικο η βενζίνη ή θα καίγεται πιο γρήγορα ή πιο αργά.....
Μακάρι να ήταν καθαρές οι βενζίνες που ακριβοπληρώνουμε και θα σου έλεγα εγώ αν χρειαζόταν αγωνιστική!
Ή μήπως οι αγωνιστικές βενζίνες είναι οι λεγόμενες πεντακάθαρες χωρίς νοθεία?
nikos1400 (08-03-11)
τελικά εδώ στο ελάντα υπάρχει κανείς που να μπορεί να προγραμματίσει σαν πραγματικός
προγραμματιστής απο τον κώδικα του εγκεφάλου, ή όλοι τελικά είναι οι βασιλιάδες των
de-coders που δουλεύουν μόνο με γραφικά???
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
paganis (07-03-11)
εχω μια απορια πανω στο θεμα! γιατι χρειαζεται προγραμματισμος για αγωνιστικη βενζινη, με δεδομενο πως εχει καλυτερες αντικροτικες ιδιοτητες και περισσοτερα οκτανια?? η καυση θα ειναι καλυτερη...η βενζινη θα αναφλεγεται τελεια, συγχρονισμενα με τον σπινθηρα και οχι απο την συμπιεση-θερμοκρασια...που λοιπον θα ωφελουσε ενας επαναπρογραμματισμος?
ακριβώς...σωστό προγραμματισμό μπορεί κανείς να πετύχει μόνο απο εκεί πέρα...
όλα αυτά τα σχεδιαγράματα στους υπολογιστές που οι προγραμματιστές πιάνουν
με το ποντίκι και τραβάνε απο'δω και απο'κεί, είναι γελοία προγραμματάκια για
ερασιτέχνες...επειδή και εγώ προγραμματίζω και δουλεύω με κώδικα σε άλλες
δουλειές όμως, πάντα ισχύει το ίδιο...κάνεις δλδ όλη την χοντροδουλειά στο
προγραμματάκι και τελειοποιείς ΜΟΝΟ με τον κώδικα...στα αυτοκίνητα τώρα που
είδη το προγραμμα τους είναι τελειοποιημένο απο το εργοστάσιο, ένα τέτοιο
προγραμματάκι, μπορεί να σου δώσει κάτι κάπου, αλλά ταυτόχρονα να σου
χαλάσει κάτι άλλο...αυτά που λέω μπορεί να τα επιβεβαιώσει και ο νίκος, όπου
την τελευταία φορά που ρύθμισε το αμάξι του, του πετάχτηκαν τα μάτια έξω με
τον τρόπο που του ρύθμισαν το αμάξι, χωρίς την χρήση τέτοιων προγραμμάτων.
σόρυ για το οφ, απλά μου την δίνει όταν βλέπω κάποιους να το παίζουν και καλά
πυρηνικούς επιστήμονες και να πουλάνε μούρη με βιντεάκια, μοστράρωντας
τριπλές οθόνες και απο την άλλη να δουλεύει με πρόγραμμα universal για όλα
τα αυτοκίνητα...είναι σαν να πειγαίνεις να σου κάνουν διάγνωση, και το
συνεργείο να την βγάζει χωρίς GT1...επίσεις, όλους αυτούς αν τους ανοίξεις
τον κώδικα ενός εγκεφάλου, θα τον κοιτάζουν όπως θα κοιτούσε ένα τρίχρονο,
τύπους γεωμετρίας και χημείας.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Jimmakos (07-03-11)
θα μιλήσω για την δικη μου περιπτωση..για αρχη εχω ενα ζ3 τουρμπατο..
οταν φορουσα το εργοστασιακο εγκεφαλο επειδη δεν ειχε την τεχνολογια πολλον καινουργιον αυτοκινητων οπου ανεβαζουν αβανς μονα τους αντι να παρω σε δυναμη εμανα στα ιδια αλογα..
με την χρηση δε μεθανολης με νερο πολλη χειροτερα αποτελεσματα...
Δουλευα ποιο πλουσια και επεφτα σε δυναμη..
ειπαρχει και σχετικο αρθρο απο γνωστο περιοδικο με ενα φιατ 500αρακι(το καινουργιο)οπου ειχε τα ιδια αποτελεσματα με εμενα σε αντιθεση με ενα σιροκο οπου το συγκεκριμενο οχι μονο ανεβασε απο μονο του ενα σχετικο αβανς αλλα και το οβερ της πιεσης της τουρμπινας...ολα αυτα χωρις προγραμμα,μονο την τοποθετηση νερου μεθανολης(50-50)πηρε 22αλογα...
ενω το δικο μου απο διακοσα και κατι ψιλα τροχο τελευται δυναμομετρηση με την χρηση αγραφου,,μολις ανοιγα τον εγκεφαλο για να ψεκασω επεφτα κατω απο 190 τροχο....με αλλαγη αβανς 215τροχο και με αυξημενη πιεση λογο καλητερων θερμοκρασιων 237τροχο...ενω πιο πριν στα 200τροχο ειχα την ιδια θερμοκρασια και αφρ με τα 237τροχο μετα(με τις αναλογες ρυθμισεις)...δεν ξερω εαν μπορεσα να βοηθησω λευτερη στην απορια που ειχες η σε μπερδεψα αλλα εχω και σχετικα χαρτια δυναμομετρησεων για να τα δεις απο κοντα οταν με το καλο τα ξανα πουμε..
paganis (07-03-11), Panos 316T (07-03-11)