Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 11

Θέμα: S54 - FLUID MOTOR UNION.

  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή S54 - FLUID MOTOR UNION.

    τώρα κατά πόσο μπορεί να δουλέψει σωστά αυτό???
    https://www.fluidmotorunion.com/archives/2398
    έχει κανείς καμμιά ιδέα???χωρίς καθόλου εισαγωγή με χρήση alpha-N...
    βασικά δεν αναφέρει πουθενά κάποια δυναμομέτρηση, ή λεπτομέρειες
    σχετικά με την δουλειά που γίνεται εκεί πέρα...το μοναδικό που υπάρχει,
    είναι ένα βίντεο στο youtube, που το δείχνει πάνω στο δυναμόμετρο
    νομίζω και ο ήχος που κάνει είναι τρελός...

    το θέμα είναι τι ρουφάει το εξαπετάλουδο, μιάς και απ'ότι δείχνει, οι
    μάγκες το αφήνουν τελείως ανοιχτό...λογικά κάθε 300χιλιόμετρα αλλαγή
    λαδιών???το νού σου μην πετάξεις καμμιά κόμπρα απο την εξάτμιση καμμιά
    μέρα???φαίνεται πολύ ενδιαφέρον, αλλά και πολύ μάπα...μπορεί να κάνω
    και λάθος βέβαια, αλλά πόσο αξιόπιστη θα μπορούσε να είναι μια τέτοια
    λύση???επίσεις ο αέρας που ρουφάει το πράμα, είναι ότι υπάρχει τον χώρο
    της μηχανής, χωρίς να υπάρχει κάποια διαδρομή για τον αέρα να πάει με
    περισσότερη δύναμη στο πολυπετάλουδο...
    τι γνώμη έχετε παίδες???
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλό για αποστειρωμένο περιβάλλον ..κατα τα άλλα μπελάς. Η σκόνη μακροπρόθεσμα θα κάνει μεγαλύτερη ζημιά απο τα έντομα, χαρτάκια, φύλλα, κλπ που θα ρουφήξει.. ότι λειτουργεί μέσα στο θάλαμο καύσης θα τραβάει το ζόρι κι ας αλλάζεις λάδια πολύ συχνά, δεν θα περιορίσεις τη φθορά.

    Δεν θα το συνιστούσα σε πολυβάλβιδα μοτερ με ψεκασμό και επίστωση στους κυλίνδρους ...ειδικά σε συνθήκες Ελλάδας (σκόνη, χώμα, άμμος κλπ στον αέρα)

    ένα άλλο θέμα πάλι είναι ότι τραβάει αέρα από το ανώτερο σημείο του χώρου του κινητήρα όπου συσσωρεύεται θερμότητα....

  3. #3
    Εγγραφή
    29-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    4.075
    Thanked
    7447
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ο ηχος του παντως ειναι απιστευτος.

  4. #4
    Εγγραφή
    31-08-10
    Περιοχή
    pallini
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    234
    Thanked
    30
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ουτε καν!!χωρια απο τις βρομιες που ρουφαει αυτο το πραγμα θελει αγραφο για να δουλεψει,που δεν νομιζω να δουλεψει στο τελος γιατι τραβαει λιγο και ζεστο αερα..

  5. #5
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Απο αποψη αποδοσης θα υποφερει πολυ, καθως θα εχεις μονιμα heat soak, ειδικα στην Ελλαδα που το κλιμα ειναι ζεστο. Αν καταφερεις και περιορισεις/εγκλωβισεις την ζεστη απο το μηχανοστασιο η σχεδιασεις μια παροχη κρυου αερα τοτε ισως να εχεις και καλυτερα αποτελεσματα αλλα και παλι η σκονη (οι δρομοι στην Ελλαδα ειναι πολυ βρωμικοι) θα προκαλεσουν προωρη φθορα στα τοιχωματα των κυλινδρων. Η εγκλωβισμενη σκονη κατα την διαρκεια της καυσης λειτουργει σαν ενα γυαλοχαρτο που με την παροδο του χρονου δημιουργει ολο και περισσοτερες γραμμες. Δεν θα το προτεινα καθολου για χρηση δρομου.

  6. The Following 2 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    oldcarskickass (18-12-10), pilot (19-12-10)

  7. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ρε παίδες το μοτέρ το ακούτε να δουλεύει σωστά;

    ΥΓ: είναι και σε Ζ3Μ το οποίο φόρεσε και τον S50 και τον S54, είναι σίγουρο ότι μιλάμε για τον S54;
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  8. #7
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Χαμηλά ακούγεται να σέρνεται και σε κάποια φάση ξεσπάει και ανεβάζει τρελά! Εγώ αυτό ακούω!!!
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  9. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    η φωτογραφία του λινκ είναι s54...το βίντεο δεν πρέπει να είναι...
    το σίγουρο πάντω είναι πως είναι μάπα η όλη μ@λ@κί@.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  10. #9
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Athens City
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    4556
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Attached Images Attached Images
    Powered by

  11. #10
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ζάντες μερσεντέ ρε πστ μου????
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  12. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    gnx (19-12-10)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP